مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


مراد از انکر تکست به عبارتی تیتر پیوند میباشد که در همین پاراگراف هم با لینک و پیوند آبی رنگ معلوم گردیده است سئو در مشهد (با کلیک روی پیوند آبی‌رنگ به صفحۀ انکرتکست چه می باشد هدایت میشوید). درحال حاضر چطور می بایست انکر تکست‌ها را با صرفه کنیم؟

از لغت ها کلیدی در انکرتکست‌ها به کارگیری فرمایید.
انکر تکست می بایست دارای ارتباط با زمینه صفحۀ پیوند گردیده باشد.
برای انکر تکست‌ها استراتژی داشته باشید. برای شناخت بی نقص با استراتژی و نحوۀ با صرفه‌سازی انکر تکست‌ها مقالۀ «چه گونه انکر تکست (متن لینک و پیوند) را سئو کنیم؟» را بخوانید.
سئو توضیحات متا یا این که Meta Description
خواسته از توضیحات متا یا این که متا دیسکریپشن متنی میباشد که برای اکران داده شدن در بخش توضیحات گوگل نوشته می شود (مانند تصویر ذیل).

تعداد کاراکترهایی که در توضیحات متا میتوانید به کار گیری فرمائید در بالا - طبق استانداردهای گوگل – محصور به 155 تا 165 کاراکتر بود، بعداز مدتی در دسامبر سال 2017 گوگل ذکر کرد بر طبق الگوریتم‌های نو تا 325 کاراکتر قابل اکران میباشد. البته همین یک‌سری وقت پیش یعنی 14 می 2018، خبر جدیدی به گوش رسید. گوگل بیان کرد که تعداد کاراکترهای توضیحات متا به صورت میانگین مقداری کمتر گردیده، البته اینکه گوگل چه تعداد از آنان‌را اکران دهد بستگی به محتوای کاغذ و توضیحات درج شده در متا دیسکریپشن (توضیحات متا) دارااست.

در توضیحات متا مطلقاً از لغت ها کلیدی به کار گیری فرمایید، البته آن را بیشتراز حد با لغت ها کلیدی لبریز نکنید. کوشش نمایید خیلی معمولی و شل، طوری که هم گوگل متوجه گردد و هم استفاده کننده غرض و کلیات محتوای شیت را بفهمد، توضیحات متا را بنویسید.

رعایت کردن چگالی لغات کلیدی
پیش از هر چیزی عملکرد نمایید در صد کلمۀ نخستین محتوایتان از عبارات کلیدی مقصود به کارگیری فرمایید. در‌پی هم لغت ها کلیدی را طوری در متن توزیع فرمائید که هم گوگل خواسته شمارا بفهمد و هم اینکه لطمه‌ای به معنی نوشته‌ی‌علمی وارد نشود. زیرا به هر حالا جستجوی معنایی (Semantic Search) گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار در حالا پیشرفت میباشد و مالامال کردن متن با لغت ها کلیدی سوای در لحاظ به چنگ آوردن توشه معنایی آن ها خیر فقط سودی ندارد بلکه به ضررتان هم خواهد بود. سفارش می کنم برای شناخت بیشتر با seo عبارات کلیدی در محتوا، مقالۀ «چگالی یا این که تراکم لغات کلیدی چه می باشد؟» را بخوانید.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی