مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

وردپرس و سئو


برای ما 10 پرسش مطرح گردیده در دنیای اینترنتی وردپرسی وجود داشت که میخواستیم حقیقتا به جواب سئو در مشهد ظریف آن ها برسیم. به این ترتیب با تحقیقاتی که بارها و بارها صدق آنان را نظارت کردیم و دنبال جواب بودیم، تا اینکه تصمیم گرفتیم این نوشته‌ی علمی را هم برای شما تهیه و تنظیم کنیم. در‌این نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم به 10 پرسش اساسی در زمینه‌ی سئوی وردپرس توضیح دهیم و درستی و سقم آن‌ها را آنالیز کنیم.

وردپرس صاحبخانه وب سایت های مختلفی برای مثال شرکتی، خبری، پباده سازی و صنعتی، فروشگاهی و تکنولوژی و مورد ها متفاوت دیگر میباشد. تارنما های متعددی در عالم میباشند که روی وردپرس فعال سازی گردیده اند و مثال های گران قدر آن ها وبسایت فردی سریع ترین مرد عالم اوسین بولت که اتفاقا طرفدار سرسخت منچستر یونایتد میباشد، وب سایت قانونی سونی آوا، برخی از وب سایت های گران قدر ترین کمپانی قابل انعطاف افزاری دنیا مایکروسافت، تارنما خبر نامه های بزرگی مثل Mashable و Time کلیه با وردپرس درست شده اند.

ولی طراحی وب سایت با وردپرس اگرچه راحت میباشد، البته یکی‌از عنصر هایی که جزو خصوصیت های برتر وردپرس به‌حساب می‌آید خواص های بهینه سازی و انطباق پذیری با موتورهای کاوش میباشد، در حالتی که چه زمانی بیزنس گران قدر خیس گردد ممکن میباشد با پرورش و توفیق در مغایرت باشد.

ما پیش از این در زمینه‌ی سئوی گام به گام در وردپرس سخن کردیم، ولی این نوشته ی علمی توضیحات متعددی در زمینه ی تردید و شبه های وردپرسی دارااست و می خواهد آن‌ها‌را برطرف نماید. این سوال های غالب شدند مارا به پاسخ هایی برسانند که اینک برای شما هم کاربردی میباشند. این نوشته‌علمی ده نکته موثر seo را پوشش داده که می خواهیم آن را استارت کنیم.

1. آیا وردپرس یک وبسایت ساز seo شد‌ه‌است؟
شاید از پرسیدن این پرسش متعجب شویم، ولی شما هم از جواب آن متعجب خواهید شد. چونکه سیستم مدیر محتوای بهینه سازی گردیده ای نیست، هر چیزی که روی این کره خاکی برای پباده سازی و فعال سازی وب سایت تاسیس شده است، مستلزم کارهایی میباشد که بوسیله آن‌ها سئوی داخل و برون وب سایت ایفا می‌گردد. این یک ضابطه نانوشته میباشد و می‌گوید هر چیزی که برای فعال سازی وبسایت مستعمل مستلزم بهینه سازی کردن میباشد. وردپرس هم از این قاعده جدا نیست و شما نمیتوانید یک وبسایت وردپرسی بسازید و درانتظار ارتقا سکو وب سایت باشید. نمیتوان انتظار داشت با اجی مجی کردن و یک دستمال، رنک وب سایت را ارتقا اعطا کرد و در شیت نخستین درخشید.

عبارت سیستم بهینه سازی گردیده وردپرس، خواسته بی ادبانه ای ندارد، در شرایطی‌که از این سخن غمگین گردیده اید، وردپرس را ببخشید البته وردپرس خویش به خویش نمیتواند سئو نماید. بایستی در سئو وردپرستان او‌را امداد نمائید و خویش روی آن مجال بگذارید. وردپرس هم مستلزم غذای سئو و آب بک لینک و پیوند و نمک محتواست. وبسایت شما می بایست عمل خودش را شروع نماید تا شناخته گردد و همین یاری میکند به کاغذ نتیجه ها گوگل رسد. وصال به ورقه اولیه گوگل یعنی بحران اساسی شما که جذب استفاده کننده و رئیس آنهاست جدید استارت شد‌ه‌است.

وردپرس فقط کاری که در اولِ وب سایت برای شما اجرا می‌دهد اینست که امکانی را آماده می نماید سوای هزینه ای زیاد و تنظیم یک هاست و دامنه بتوانید یک وبسایت بسازید و حتی پول پباده سازی هاست هم نپردازید، زیرا پوسته های متعددی دارااست.

2. آیا پلاگین بهینه سازی یعنی مجموع سئوی وردپرس؟
این افسانه را خیلی وقت پیش هنگامی تارنما های متعددی که روی ورقه اولیه گوگل میدرخشیدند و وردپرس نبودند استارت کردند. هنگامی وبسایت های وردپرسی زیاد شدند و بیشتر آنان در وردپرس جایگاه گرفتند، عموم متعددی آغاز به روایت سازی در خصوص وردپرس کردند. ماجرا های متعددی وجود دارااست که اثبات می نماید عموم از تب وردپرس خبر نداشته اند و صرفا تاءمل می کردند که هر چیزی که وردپرسی میباشد می تواند صاحب شیت اولیه گوگل خواهد شد. نه اینطور نبود و اینطور هم وجود ندارد.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی