مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


SERP چه می‌باشد ؟
SERP تحت عنوان کلمه و واژه ای برای کاغذ نتیجه ها گوگل به عمل می رود و مخفف Search Engine Results Page یا این سئو در مشهد که برگه نتیجه ها موتورهای کاوش میباشد. هنگامی در گوگل کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش را کاوش میکنید؛ نتیجه ها کاوش در SERP به شما نمایش داده میشود. این حاصل مشمول نتیجه ها ارگانیک و طبیعی کاوش و یک‌سری پلاگین و مختصات جانبی درخصوص SERP میباشد که پیرو به آن می‌پردازیم.

SERP از چه بخش هایی ساخته شده و چه امکاناتی دارااست؟
1. Rich Snippets: ریچ اسنیپت به نتیجه ها جانور یک لایه پلاگین ی تصویری اضافه می نماید. این لایه برای مثال می‌تواند مشتمل بر درجه بندی بر طبق ستاره دهی برای محصول ها، ارزش جنس، ایده ها یوزرها و... باشد.

2. AdWords :نتیجه ها اکران داده گردیده مبتنی بر پرداخت هایی که به گوگل انجام یافته میباشد. این حاصل به صورت معمول در ابتدا یا این که زیر نتیجه ها طبیعی گوگل قرار می گیرند و شما می توانید در کنار وب سایت هایی که از این خصوصیت به کار گیری کرده اند واژه و کلمه AD را ببینید. شما می توانید با پرداخت هزینه به گوگل برای واژه و کلمه کلیدی مد لحاظ خویش در ورقه اولیه گوگل حضور پیدا فرمایید. تصویر تحت تبلیغات در گوگل را برای واژه کلیدی \"بها seo وب سایت\" علامت می دهد.

3. حاصل همگانی که به حاصل طبیعی کاوش اضافه می‌شود؛ مانند افزودن تصاویر مربوط به واژه و کلمه ی کلیدی، نتیجه ها شبیه در خبر‌ها و پلاگین های ویژه و خاص مرتبط با وب سایت.

4. داده ها مرتبط با گراف علم (Knowledge Graph) که به طور جعبه یا این که پنل در کنار نتیجه ها کاوش ظواهر می‌شود. برای این آیتم می قدرت از گزارشات مرتبط با آب و هوا و داده ها اصلی در زمینه‌ی بشر های دارای اسم و رسم از جمله اسم پیروزی.

 

هر یک از این مناطق مشمول مفاد مرتبط با خویش می‌گردد که درپی به آنالیز دوستداشتنی ترین و لبریز راندمان ترین خصوصیت های SERP می‌پردازیم.

در سالهایی که گوگل مثل امروز تا به‌این حد پیشرفت نکرده بود، همگی نتیجه ها کاوش به یک صورت اکران داده می‌شد. اما بعداز ظهور گوگل ادوردز در سال 2001؛ می اقتدار بیان کرد که سَر گوگل با اکران دادن تارنما هایی که طبیعتا اکران داده نمی شدند و از روش تبلیغات گوگل ادوردز اکران داده گردیده بودند گرم شد و کم کم تجهیزات متعددی به ورقه نتیجه ها موتور های کاوش (SERP) خویش اضافه کرد.
 

  • ۰۰/۱۱/۰۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی