مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


زمانیکه استفاده کننده  لینک و پیوند تارنما شما‌را در حاصل کاوش مشاهده میکند، فرصت کوتاهی برای تصمیم گیری سئو در مشهد راجع‌به آنکه این تارنما متناسب با نیاز وی است صرف کرده و تصمیم می‌گیرد که روی آن کلیک نماید یا این که خیر. برای آنکه در‌این مجال کوتاه بر روی ذهن کاربر تاثیر مثبت تولید نمائید یک‌سری فضای مطلوب در مشت دارید که در تصویر ذیل اکران داده شد‌ه‌است.


1- تیتر برگه در حاصل کاوش
تیتر هر ورقه از وبسایت شما بوسیله تگ title که در هدر کاغذ جای دارد انتخاب می شود. تا قبل از این نوشته‌علمی ای برای فراگیری بهینه سازی تیتر شیت منتشر کرده ایم که می تواند برای شما جالب باشد. البته در‌این نصیب درباره ی seo تیتر کلام نمی کنیم بلکه قصد داریم شانس کلیک را ارتقا دهیم.

به صورت میانگین فضای جانور برای تیتر در حاصل کاوش ۷۰ کاراکتر میباشد که به شما اذن می‌دهد از کلمات جذابی در آن به کارگیری فرمائید. برخی کلمه ها میباشند که در فضای اینترنت اشاعه یافته و نشانه دهنده یک معنا معلوم به مخاطب میباشند. به صورت معمول درصد بیشتری از یوزرها با دیدن این کلمات در تیتر ورقه روی آن کلیک میکنند. از جمله میتوان به کلمات ذیل اشاره نمود.

امروز، همین هم اکنون، سریع، گام به گام، آسوده، معمولی، ارزان، مجانی، چه می‌باشد و … استعمال از این کلمه ها در تیتر شیت قادر است شانس شمارا برای ارتقاء CTR به شدت ارتقاء دهد.

لغت ها جالب بسته به نوع تجارت شما و مقصود کاربر از کاوش مختلف میباشد. چهت نیل به جالب ترین لغات سفارش می کنیم نخست چه تیتر متفاوت را پباده سازی کرده و در بازه زمانی های یک هفته ای از آن ها به کار گیری نمایید. تحلیل نرخ کلیک یوزرها درین مدت ها به شما نشانه می دهد که چه کلماتی بیشترین جذابیت را از نگاه یوزرها داشته اند. به تصویر تحت اعتنا فرمایید، چه عبارتی بیشتر از همگی اعتنا شمارا به خویش جلب میکند؟


2- سئو اکران توضیحات متا در نتیجه ها کاوش
توضیحات متا دقیقا پایین تیتر نشان داده می شود و فضایی بزرگتر اما با فونت کوچکتر در دست شما قرار می دهد. به صورت میانگین تعداد کاراکترهایی که در نصیب توضیحات نشان داده میشود 168 کاراکتر میباشد البته با دقت به عبارت کاوش گردیده و محتوای ورقه ممکن میباشد گوگل متنی کوتاه خیس و یا این که حتی بلندتر را به یوزرها اکران دهد.

هنگام تایپ کردن توضیحات متا عملکرد فرمائید توصیفی ظریف از محتوای کاغذ در مشت وی قرار دهید و با به کار گیری از جمله ها جالب اورا به مطالعه متن بدون نقص شیت ترغیب نمائید. بعنوان نمونه در‌صورتی‌که در تعریف فرآورده خویش بنویسید “به یار و همدم کادو ویژه” یا این که “یار و همدم با ویدئوی آموزشی” شانس شما برای گزینش به وسیله مخاطب بیشتر شود. سفارش می‌کنم برای ادراک خوب نوشته‌ی علمی بهینه سازی توضیحات متا را مطالعه فرمایید. تصویر تحت مثال ای جالب از به کار گیری ادبیات مطلوب هنگام نگارش توضیحات برگه میباشد.
 

  • ۰۰/۱۱/۰۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی