مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بعداز دو سال، الگوریتم پنگوئن گوگل بالاخره به روزرسانی شد. الگوریتم پنگوئن گوگل ورژن 4.0، به طور لحظه ای سئو در مشهد (Real-Time) شغل می نماید. گوگل داعیه نموده است که‌این پایانی آپ دیت رسانی از الگوریتم پنگوئن میباشد و از این پس، الگوریتم پنگوئن تحت عنوان بخشی از هسته مرکزی الگوریتم مرتبه بندی گوگل، در طی خزش و ایندکس کردن تارنما ها به پردازش داده ها میپردازد.

در پی می‌خواهیم به‌این قضیه بپردازیم که به هیچ وجهً الگوریتم پنگوئن چه خصوصیت هایی داراست و آپ دیت رسانی های تازه آن، چه تاثیری بر روی دنیای بهینه سازی و کلاً دیجیتال مارکتینگ خواهد داشت.

اعلامیه های الگوریتم پنگوئن ورژن 4.0
در حین تعدادی هفتۀ اخیر، شاهد تغییرات و نوسانات بخش اعظمی در حاصل جستجوی گوگل بودیم. به روزرسانی که بیشتر اشخاص آن را حدس کرده بودند، بالاخره اعمال شد و گوگل در غایت اذعان کرد پنگوئن ورژن 4.0 دو خصوصیت کلیدی داراست:

الگوریتم تازه پنگوئن به طور لحظه ای (Real-Time) عمل می نماید. این حقیقتاً خبر نیکی میباشد. اشخاص متعددی میباشند که برای seo بی کیفیت خویش، مخارج گزافی صرف کرده اند و حتی بعداز حذف کلیه بک پیوند های اسپمی شان، گشوده هم سایتشان به موقعیت اولیه برنگشته میباشد. به طبعً منزل ای که بر روی ویرانه ها سازه گردیده باشد، مقاومت چندانی ندارد. این قضیه در موضوع بهینه سازی نیز درستی می نماید. اشخاصی هم که سئوی وبسایت خویش را بر روی پیوند بیلدینگ بی کیفیت سازه کرده اند نباید انتظار داشته باشند که در جایگاه های بالای حاصل کاوش قرار داشته باشند. حذف پیوند های بی کیفیت، مطمئناً آنان را به حالت مهم خویش بر نمی گرداند. با این اکنون، به لحاظ می‌رسد کسب و کارهایی اکثری وجود دارا هستند که به جهت الگوریتم پنگوئن با محدودیت های شدیدی مواجه بوده اند. آپدیت رسانی تازه الگوریتم پنگوئن برای اینگونه کسب و کارهایی، موقعیت جدیدی را به وجود خواهد آورد.
به گفته گوگل، این ورژن از الگوریتم پنگوئن از ورژن قبلی با جزییات بیشتر (Granular) میباشد: این خصوصیت به توضیح بیشتری نیاز داراست. در قبل به حیث می رسید، الگوریتم پنگوئن ورژن 2.0، پنالتی های مربوط به لغات کلیدی و درجه برگه را بیشتر از ورژن 1.0 آن انجام میکرد. با این حالا، در یک‌سری سال اخیر شاهد پیشرفت های متعددی درین حوزه بوده ایم و احتمالاً گوگل مانند قبلی فقط به روند لینک و پیوند بیلدینگ اهمیت نمی دهد و کل لینک و پیوند ها را گزینه تحلیل قرار می‌دهد. صرفا مجال میباشد که معلوم می نماید این دقیقتر شدن الگوریتم پنگوئن گوگل به چه معناست، ولی به حیث می‌رسد برای عده ای که می‌خواهند از روش بهینه سازی کلاه سپید مرتبه وبسایت خویش را ارتقاء دهند، خبر خیر باشد.
همینطور، می بایست روئت کرد که‌این دو خصوصیت چه‌گونه میتوانند خویش را با 200 فاکتور سکو بندی وب سایت در گوگل مطابقت و همخوانی و هماهنگ نمایند. اینک، هر دو الگوریتم پاندا و پنگوئن در هسته مهم الگوریتم جایگاه بندی گوگل مخلوط گردیده اند (اما پاندا به طور Real Time عمل نمی نماید). بدین ترتیب این قابلیت و امکان وجود دارااست که در آینده بها هرکدام از این فاکتورهای مرتبه بندی تغییر‌و تحول نماید.
 

  • ۰۰/۱۱/۰۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی