مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


دوم اینکه اساسا کارفرماهایی که درین حوزه مبتدی و تازه کار می‌باشند، به سراغ وبسایت های تخصصی سئو در مشهد استخدامی مثل جابینجا، کشور ایران استخدام و… نمیروند و یک راست اطلاع رسانی شان را در وبسایت دیوار و شیپور تصویب میکنند. به این ترتیب در شرایطی‌که کارشناس seo میباشید و علم کافی دارید، برای استخدام شدن به سراغ وب سایت های تخصصی استخدامی بروید خیر دیوار و شیپور.

و نکته پایان: این شما می‌باشید که درآمد یک سئوکار را گزینش می‌کنید! یعنی چه؟ ملاحظه کنید، همین حال عده ای را می شناسم که از دانشجوها عصر مگاسئو می باشند و علم شان در یک سطح میباشد، ولی یکی‌از در یک کمپانی با دستمزد بسیار ذیل شغل میکند و دیگری به صورت دورکاری با یک‌سری کمپانی همیاری دارااست و درآمدش بالای 10 میلیون تومان میباشد. براین اساس بدانید تاوقتی‌که خودتان، خودتان را دستکم می گیرید، انتظاری از صاحبکار و سایرافراد وجود ندارد.

خب، اذن بدهید از دعوا درآمد و حقوق و دستمزد یک سئوکار در موسسات خارج آمده و به سراغ درآمد سئوکارهای فریلنسر برویم.

2_ دستمزد سئوکار فریلنسر ( آزاد فعالیت)
فریلنسر


کلاً تعریف‌و‌تمجید فریلنسر (Freelancer) این میباشد: ((هر کس کار های پروژه ای موسسات متفاوت را فارغ از حضور در محل کمپانی ایفا می‌دهد.)) به عنوان مثال در‌صورتی‌که همین هم اکنون روزمره دو ساعت از منزل خودتان برای بهینه سازی کردن تارنما در شهر دیگری فرصت می گذارید، یک آزادکار می باشید.

یک کارشناس بهینه سازی که به طور فریلنسر یا این که آزاد فعالیت شغل میکند درآمد متفاوتی در ماه داشته و درآمد آن به ترازو و نوع پروژه هایی که در ماه می‌گیرد بستگی داراست.

با دقت به اینکه خویش اینجانب تا قبل از این تحت عنوان یک سئوکار فریلنسر کار می کردم و امروز هم خیلی از دانشجویانم فریلنسر می باشند، می توانم بیان‌کنم درآمد سئوکار فریلنسر از 2 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان میباشد!

در صورتیکه خود‌با‌وری کافی نداشته باشید، یک پروژه کوچک می‌گیرید و نهایتا ماهی 2 میلیون درآمد خواهید داشت. ولی در شرایطی‌که به اندازه کافی در بازار رند باشید، فرصت کافی صرف کرده و خود‌با‌وری هم داشته باشید، می‌توانید روی درآمدهای دو رقمی اکانت فرمایید.
 

  • ۰۰/۱۰/۱۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی