مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


seo کلاه سپید چه می‌باشد؟
بهینه سازی کلاه سپید چه می‌باشد؟
به حیث شما تفاوت یک کارآفرین مثال که بعداز 3 سال سعی مداوم به توفیق رسیده، با ایجاد سئو در مشهد اشتغال که امروز به جهت پولشویی یا این که اینگونه موضوعاتی در کناره زندان خوابیده چه می‌باشد؟ تفاوت آن ها در داشتن و نداشتن طاقت میباشد! دقیقا تفاوت یک سئوکار کلاه سپید و سئوکار کلاه سیاه هم در همین میباشد. همانگونه که در تارنما بک لینکو هم مندرج، در بهینه سازی کلاه سپید ما با حوصله مجموع و طبق پیشنهاد های گوگل عمل های سئو وبسایت را جلو می بریم.

یعنی ممکن میباشد چهت نیل به بازدید روزمره 500 الی هزار نفری در یک وب سایت فروشگاهی، به حدود یک یا این که دو سال کار نیاز داشته باشیم! در حالی که در seo کلاه سیاه می خواهیم این تعداد بازدید را در کمتر از 3 ماه به دست بیاوریم. در غایت هم این مراحل می تواند سود ای مانند سود نمونه کارآفرینان داشته باشد. یعنی ممکن میباشد پس از مدتی سئوکار کلاه سیاه را در کنج آرامستان گوگل (صفحه ها 10 به آن‌گاه) ببینیم و سئوکار کلاه سپید را در نتیجه ها اولیه گوگل.

در هر هم اکنون، ما سئوکارها کم کم بدون واسطه به سراغ استراتژی بهینه سازی کلاه سپید یا این که برعکس آن می رویم. چون خیر آنقدر صبر شکیبایی کردن داریم و خیر آنقدرها نادر شکیبایی ایم که با ریسک پنالتی شدن سریع سایت کنار بیاییم. اینجاست که بهینه سازی کلاه خاکستری شایسته ترین گزینش میباشد. در نوشته‌ی‌علمی مرتبط با آن، به طور کامل راجع به طریق های seo خاکستری توضیح می‌دهیم. البته امروز و در پی قصد دارم مهمترین نکته های بهینه سازی کلاه سپید را به شما فراگیری دهم که می بایست در هر اینترنت سایتی پیاده سازی شوند.

همینطور در نوشته‌ی‌علمی seo کلاه سیاه چه چیزی است؟ هم به کلام درباره با seo کلاه سیاه پرداختیم .

این یعنی اساسی وجود ندارد که کلاه روی رمز شما چه رنگی باشد، در صورتی‌که نکات بیان شده در زیر را در تارنما خودتان پیاده سازی نکنید، بایستی به صورت کلی خواب صفحه ها و حاصل نخستین گوگل را مشاهده کنید. پس از توضیح این مفاد، به سراغ چندین تکنیک سئوی کلاه سپید هم رفته و آنان را به شما توضیح می ‌دهم
 

  • ۰۰/۱۰/۱۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی