مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


الگوریتم گوگل رنک برین چه میباشد؟ اهمیت آن در بهینه سازی وبسایت چقدر میباشد؟
از جدیدترین و برگزیدگان الگوریتم های موتور جستجوی گوگل که بر مبنای هوش تصنعی (AI) و یادگیری سئو در مشهد ماشینی (ML) تشکیل شده، الگوریتم رنک برین میباشد.
رنک برین از بغرنج ترین الگوریتم های گوگل میباشد و برای نقطه پایان دادن به شغل های seo کلاه سیاه، بهینه سازی خاکستری و کلاسیک متولد گردیده و با غایت هوشمندی خویش به ما یادآور می‌گردد که نیاز به تدوین استراتژی مطلوب برای بهینه سازی تارنما خویش داریم، بایستی اینترنت معنایی و تجربه کاربری را مد حیث در اختیار بگذاریم و صرفا با داده ها مطلوب، بی نقص، کاربردی و برطرف کردن نیاز یوزرها میباشد که خواهیم توانست بر رقبای مان پیشی بگیریم.

از جدیدترین و برگزیدگان الگوریتم های موتور جستجوی گوگل که بر مبنای هوش تصنعی و مصنوعی (Artificial Intelligence) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) تشکیل‌شده، الگوریتم رنک برین (Google RankBrain Algorithm) میباشد.

الگوریتم گوگل رنک برین چه میباشد؟

مهم‌ترین وظیفه رنک برین اکران حاصل جستجوی گوگل براساس آشنایی الگوهای تازه، تعامل خلق و خوی یوزرها، فهم و شعور و تشخیص مفهومی کلماتی میباشد که یوزرها در‌این موتور، حتی برای اولی توشه کاوش می نمایند. از بارزترین تفاوت های این الگوریتم با بقیه الگوریتم های خانواده خویش درین میباشد که مدام در درحال حاضر یادگیری و باصرفه کردن خویش است و دیگر نیازی به آپ تو دیت تازه از طرف گروه گوگل نداشته و این وظیفه بسیار اساسی بر عهده خودش قرار داده گردیده‌است.

پیش از رنک برین معیار تاثیر الگوریتم ها، سیگنال ها و معیارهای جستجوها به طور دستی بوسیله مهندسان گوگل ایفا می شدند، بعداز به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی و پروژه گوگل دیپ مایند، برای اولی توشه به کارگیری از الگوریتم رنک برین در تاریخ 26 اکتبر سال 2015 بوسیله گوگل پذیرش شد و اظهار‌کرد که از سال 2016 بیشتراز 15 درصد سکو بندی در ورقه نتیجه ها کاوش (SERP) بوسیله این الگوریتم جاری ساختن می گردد و در کنار پادشاهی محتوا و پیوند بیلدینگ، سومی ادله کلیدی در مرتبه بندی وبسایت هاست.

از حیث تشخیص مفهومی عبارت کاوش گردیده در گوگل، این الگوریتم شباهت متعددی به الگوریتم مرغ مگس خوار داشته اما مقصود پایانی الگوریتم RankBrain، جلب رضایت یوزرها میباشد و زیرا ملاک مهم سنجش آن خلق و خوی استفاده کننده است، وظیفه اش این میباشد که بعد از اخذ تجربه ای که از سمت استفاده کننده و اخلاق و رفتار وی به دست می‌آورد، به یادگیری خویش افزوده و خویش را آپ دیت کرده و به اصطلاح یادگیری و هوش خودش را فراتر پیروزشود تا بتواند حاصل ظریف تری را با دقت به وضعیت یوزرها، سوابق جستجوی آنان و ادراک آن چیزی که به دنبالش میباشند، به اکران بگذارد، پس دیگر به راحتی قبل نمی اقتدار گوگل را بدور زد!

\" پس فیض می‌گیریم که‌این الگوریتم با تعبیر و تفسیر کلیدواژه های یک مخاطب و همت بر شعور معنی نیاز وی در کنار تجربه قبلی خویش و دیگر یوزرها این موتور کاوش و بقیه پارامترهای seo که مهندسان گوگل شمار آن را حدود 200 دلیل شمرده اند، تارنما ها را جایگاه بندی می کند. یعنی دیگر فقط نمی قدرت اعتبار دامنه، بک پیوند های کیفیت بالا، چگالی عبارات کلیدی یا این که نو بودن محتوای وب سایت را مد لحاظ داشت بلکه مهم ترین استدلال در‌این الگوریتم تجربه کاربری (UX) میباشد. \"

و خبر ذوق زده کننده دیگر اینکه؛ در قبلی رقابت با یک وب سایت که عمر زیاد، بک پیوند های بسیار حاذق یا این که محتوای نسبتا نیکی داشت بسیار مشقت بار بود، البته با این ماشین هوش تصنعی گوگل، چنانچه که بتوانیم نرخ کلیک CTR عالی، محتوای کاملتر، عالی و کاربردی تری برای یوزرها خویش فراهم کنیم، این الگوریتم یاری بسیار بزرگی برای رقابت یک تارنما که حتی جدید فعال‌ساز‌ی گردیده، بوده و درصورتی که بهتر فعالیت نمایید و از برگشت یک استفاده کننده برای جستجوی دوباره به عبارتی کلیدواژه یا این که محتوای شبیه جستجوی قبل خویش خودداری نمائید؛ شما موفق جنگ در شیت نتیجه ها کاوش خواهید ماند.
 

  • ۰۰/۱۰/۰۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی