مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


مبانی seo داخلی
بخش اعظمی از بخش های اساسی seo از درون وب سایت شما آغاز خواهد شد. احتما مطالب سئو در مشهد متعددی در رابطه تشکیل داد بک لینک و پیوند چشم اید، البته داشتن بک پیوند های زیاد فارغ از ساختار داخلی مطلوب وب سایت تاثیری در seo نخواهد گذاشت. پیرو به معرفی پارامترهای مهم seo داخلی وبسایت وبسایت میپردازیم که در مجموع صفحه ها تارنما مخصوصا ورقه اساسی بایستی رعایت گردد.

ضابطه طلایی سئو داخلی
پیش از اینکه به استارت مشاجره بپردازیم همواره در ذهن داشته باشید که هیچوقت در هیچکدام از مورد ها seo زیاده روی نکنید. شاید شما اغوا گردید که لغات کلیدی متعددی را در صفحه های وب سایت به عمل ببرید، ولی این شغل صحیح وجود ندارد. ما یحتاج میباشد بدانید که گوگل تارنما هایی را که بیش تر از حد سئو می شوند را با جریمه مواجه می نماید. پس هنگامی کلام از لغات کلیدی می‌گردد نهایتا 5 کلمه و واژه یا این که عبارت کلیدی را برای هر شیت در لحاظ بگیرید و بر روی به عبارتی ها شغل فرمایید.

در حالتی که نمی دانید که از کدام کلمه ها کلیدی بایست آغاز فرمایید از ابزار های تعیین واژه و کلمه کلیدی مانند Google’s AdWords امداد بگیرید.

تگ تیتر
تگ تیتر در برگه شما به موتورهای کاوش اعلام می نماید که هر کاغذ وب سایت شما راجع‌به چه چیزیست. تیتر شیت حداکثر 70 کاراکتر بایست بوده و مشمول اسم مارک شما و واژه و کلمه های کلیدیتان باشد. این تگ بایستی میان کد های هر ورقه HTML و در بالای آن بایست قرار گیرد.

متای توضیحات
متاتگ توضیحات یا این که Meta Description هر برگه داده ها بیشتری در رابطه موضوعیت آن به موتورهای کاوش میدهد. در میان کارشناسان بهینه سازی در رابطه تاثیر این گزینه در دریافت کردن جایگاه در کلمه ها کلیدی شبهاتی هنوز وجود داراست البته اکثریت کارشناسان معتقند به کارگیری از لغت ها کلیدی درین نصیب در کسب جایگاه عالی تاثیر گذار میباشد. همینطور این نصیب باید به صورت طبیعی درج شده باشد به این دلیل‌که در صفحه های کاوش اکران داده گردیده و یوزرها میتوانند آن را مشاهده نمایند. از این رو در ارتقا کلیک یوزرها می‌تواند اثر گذار قرار گیرد.

به چه شکل تیتر برگه و متای توضیحات در نتیجه ها کاوش اکران داده میگردند

تصویر بالا علامت می‌دهد که تیتر و متای توضیحات وبسایت رادزاد چه‌طور در برگه کاوش نشان داده میشود. می‌توانید ملاحظه کنید که عبارت کاوش گردیده به وسیله مخاطب (که در اینجا رادزاد میباشد)، در تیتر برگه و متای توضیحات پررنگ خیس شد‌ه‌است. این دلیلی بر ضرورت به کار گیری از لغت ها کلیدی در‌این دو نصیب قادر است باشد. به دلیل آن که استفاده کننده با مشاهده کلمه ها آیتم جستجوی خویش در شیت حاصل گوگل از دارای ربط بودن وبسایت شما با عبارت آیتم جستجویش مطمئن میشود.

آیا از وردپرس یا این که جوملا استعمال میکنید؟
درصورتی که از سیستم های رئیس محتوا مانند وردپرس یا این که جوملا به کارگیری می‌کنید بسیار خوش شانس می باشید! قرار دادن تگ تیتر و متای توضیحات در‌این سیستم های مدیر محتوا بسیار سهل میباشد و از روش پلاگین بهینه سازی By Yoast در وردپرس و تجهیزات مو جود در جوملا می‌توانید به راحتی برای هر کدام از صفحه ها خویش، تگ تیتر و متای توضیحات را تمجید نمائید. برای داده ها بیشتر، مقاله بهینه سازی وردپرس و همچنین seo جوملا را مطالعه فرمایید.
 

  • ۰۰/۰۹/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی