مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


ابزار بهینه سازی چه می باشد؟ زمانی مشاجره بهینه سازی پیش میاید مطلقا تحقیق کلید کلمه یک گام اصلی و اساسی سئو در مشهد به حساب می‌آید. محتوا هر چقدر هم که گرانبها و قدرتمند باشد سوای سئو و مطابقت و همخوانی با اصول seo در موتورهای کاوش چشم نمیشود. شما می بایست بدانید عموم بیشتر درباره‌ی چه چیزی کاوش می نمایند و این شغل را به چه شکلی و با چه کلماتی ایفا میدهند.

شما بایستی این کلیدواژه ها را به طوری شناسایی فرمایید، ابزارهایی نظیر Google Keyword Planner و یا این که Keyword Tools و … تا حد متعددی به طور مجانی به شما امداد می نمایند تا این کلیدواژه ها را پیدا نمایید. البته درین نوشته‌علمی ما به 6 ابزار بهینه سازی خاص در این باره خوا‌هیم پرداخت که بدون‌پول می‌باشند و کمتر شناخته گردیده میباشند ولی به عمل شما میایند و تجهیزات متعددی را در مشت شما قرار می‌دهند.

1. TagCrowd
یک کدام از مهم‌ترین بخشها در تحقیق کلید کلمه این میباشد که شما محتوای رقبای خویش را محاسبه فرمایید و ابزارهایی نظیر SEMrush و Ahrefs این فعالیت را اعمال میدهند ولی مبلغی می باشند و تا حدود ماهی 100 دلار بابت این شغل هزینه اخذ می نمایند. ولی TagCrowd مجانی میباشد و کارکرد معمولی ای هم داراست. شما میتوانید پیوند مرتبط با محتوای موردنظر خویش را درین ابزار seo آنلاین وارد فرمائید تا به شما ابر لغات را و واحد سنجش به کار گیری از کلیدواژه ها را اکران دهد. ضمنا تعیین ها و پیکربندی خاصی هم داراست. از جمله میتوانید کلیدواژه های دو واژه ای یا این که سه کلمه و واژه ای را هم آنالیز فرمایید و از این حیث بسیار کارساز میباشد.

2. Keywords Everywhere
این ابزار بهینه سازی در واقعیت یک پلاگین میباشد که به مرورگرهای کروم و فایرفاکس اضافه میگردد که داده های متعددی را از قابل انعطاف افزارهای آنلاین نظیر گوگل آنالیتیکس و کنسول کاوش و مواقعی از این دست اخذ می نماید و به مخاطب ارائه میدهد. زمانی شما یک عبارت را در بخش جستجوی گوگل وارد می‌کنید Keywords Everywhere به شما داده های مبنا ای ولی مفیدی میدهد که بسیار راهگشا است. ضمنا شما می‌توانید این اطلاعات را از روش فولدر پی دی اف یا این که اکسل نیز اخذ نمائید و در ارزیابی های خویش به فعالیت ببندید.

3. Merchant Words
این ابزار بیشتر برای یوزرها آمازون است و داده های بیشتراز یک میلیارد کاوش در سراسر عالم را در خویش داراست. برای seo محصول ها و فروش و بهینه سازی محصول ها شایسته ترین رویکرد استعمال از همین ابزار میباشد تا بتوانید نوع کاوش و شیوه ی کشف کردن تولیدات در آمازون را کشف نمائید. آمازون در واقعیت پربازدیدترین وب سایت فروشگاهی دنیا میباشد و این فرمان ناشی از اقتدار seo بالای این شرکت میباشد.

4. PinterestKeywords
چشم شدن در شبکه های عمومی نیز یک شرط مهم در بهینه سازی میباشد، پینترست کانال ی دوستداشتنی اشتراک گذاری عکس میباشد که کسب و شغل های متعددی از آن به کارگیری می نمایند. این ابزار داده ها و داده های کاوش در‌این کانال اجتماعی را گردآوری کرده و بدون پول در دست شما قرار میدهد تا بتوانید به راحتی از این کانال ی اجتماعی در راستای هدف ها خویش به کار گیری نمایید. در صورتیکه بدانید کدام کلیدواژه ها در پینترست اساسی خیس می باشند و بیشتر سرچ میشوند قطعا فیض ِ ِ ی بهتری از آن خواهید گرفت

5. Guru
این ابزار آنلاین بهینه سازی حاصل کاوش را از آحاد موتورهای کاوش و همینطور دکان ها گردآوری می نماید و در چنگ شما قرار می‌دهد. کافیست نام یک فرآورده را وارد نمائید تا مشاهده کنید چه کلیدواژه هایی برای جستن آن آیتم به کار گیری قرار میگیرند. این ابزار فقط اطلاعات را منتشر می نماید و هیچ ترتیبی برای آنها قائل وجود ندارد ولی می‌توانید به امداد بقیه ابزارها نظیر Google Trend ترازو اهمیت هر کلیدواژه را بسنجید. شناخت با اصطلاحاتی که غالبا در فروش تولیدها به کار گیری می‌گردد سبب می‌گردد بتوانید تولیدها خویش را برای اکران در موتورهای کاوش seo فرمایید.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی