مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بهینه سازی چه می باشد؟
بعداز طراحی وب نوبت به seo تارنما می‌رسد . همان طور که میدانید اکثر کابران موتورهای جستجویی سئو در مشهد مثل گوگل و یاهو و … صرفا به بازدید از صفحه های نخستین نتیجه ها موتورهای کاوش اکتفا می نمایند . بنابر این بهبود درجه بندی تارنما متساوی با ارتقاء بازدیدکنندگان آن سایت خواهد بود .
بهینه سازی تارنما (سئو) مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای seo موتور کاوش میباشد . در واقع بهینه سازی روشی میباشد برای یاری به موتورهای کاوش به خواسته بهبود فرآیند بازدید وبسایت ها میباشد .
پیاده سازی بهینه سازی روند نسبتا مشکلی میباشد که به دانش و علم تخصصی نیاز داراست ، چرا موتورهای کاوش به صورت مداوم در حالا تغییر‌و تحول استراتژی های جستجوی خویش می باشند . همینطور الگوریتم درجه بندی گوگل دارنده بیشتراز ۲۰۰ واحد سنجش برای درجه بندی تارنما میباشد و ارتقا بهینه سازی وبسایت ها نیاز به شخص متخصصی داراست که با این واحد سنجش ها شناخت بی نقص داشته باشد .

آیا بک لینک و پیوند هم چنان در seo وبسایت تاثیر داراست ؟بخوانید
راه و روش های ارتقا seo یک سایت چه است ؟
مجموعاَ برای ارتقا بهینه سازی یک تارنما دو نحوه وجود دارااست .
۱) طریق هایی که موتورهای کاوش آنها‌را پذیرش نمیکنند و به ” بهینه سازی کلاه سیاه ” معروفند . در شکل به کارگیری از این طریق برای ارتقاء seo تارنما ، موتورهای کاوش وب سایت خاطی را جریمه کرده و از لیست حاصل جستجوی خویش حذف می نمایند .
مثلا به کارگیری بیشتراز حد از لغت ها کلیدی قادر است منجر افت seo یک وبسایت گردد .
۲) نحوه های آیتم پذیرش موتورهای کاوش که به “بهینه سازی کلاه سپید” معروفند . این نحوه فرصت بربوده و به شکیبایی و طاقت نیاز دارااست .
البته برای ارتقا بهینه سازی کلاه سپید طریق های گوناگونی وجود دارااست که استعمال از کلیه یا این که تنی چند از آنان میتواند به ارتقاء رنکینگ وبسایت شما یاری دهد .

درپی برخی از طریق های اصولی ارتقا seo را برای شما توضیح می‌دهیم :
۱) به کار گیری از لغات کلیدی : در شکل قابلیت و امکان تلاش کنید مطلقا در مقاله خویش از کلمه ها کلیدی به کار گیری فرمائید و دقت داشته باشید که‌این کلمه ها کلیدی می بایست مسلما مربوط به مقاله مندرج باشند . بهتر میباشد از لغات هم اندازه انگلیسی هم به کار گیری فرمایید .

۲) دقت به تگ Title یا این که تیتر : در مسئله ارتقاء بهینه سازی مهمترین تگ پس از تگ متا ، تگ Title میباشد . برای این بخش بایستی کلماتی کوتاه ، دارای ربط و با مضمون‌ تعیین فرمائید .

9 استراتژی seo off-page و seo on-pageبخوانید
۳) توصیفات مطلوب در تگ متا یا این که متای توضیحات : همان طور که گفته شد تگ متا برای ارتقاء seo وبسایت از اهمیت ویژه ای شامل است . درین نصیب بایستی توضیح مختصر و مفیدی درباره با سایتتان بنویسید . این توضیحات بایستی نهایا ۱۶۰ کاراکتر باشد .

۴) استعمال از لینک و پیوند ها : کوشش فرمائید به مراد ارتقا بهینه سازی وب سایت خویش از پیوند ها استعمال نمائید . تلاش نمایید همگی محتوای صفحه های را در یک کاغذ قرار ندهید و آنان را با لینک و پیوند به هم رابطه دهید . به خیال داشته باشید که هرچه شیت مهم اینترنت سایتتان مدل خیس باشد برای ارتقا بهینه سازی سایتتان موءثر خیس میباشد .

۵) به کار گیری از شبکه های مردمی : زیرا صفحه ها شبکه‌های‌اجتماعی نیز مانند صفحه ها سایت های معمولی ایندکس میشوند و رنک می گیرند ، بنابر این با فایده گیری درست از شبکه‌های‌اجتماعی میتوانید مرتبه وبسایت خویش را ارتقاء دهید .

همینطور مقاله‌ها ارسال گردیده شما در شبکه‌های‌مردمی ایندکس میگردد و در فیض مخاطب با یک جستجوی معمولی ، وبسایت شمارا خواهد یافت .
علاوه بر اینها مطالب مندرج در شبکه‌های‌اجتماعی نسبت به وبسایت هایی مثل توییتر برهه زمانی فرصت بیشتری در موتورهای کاوش باقی خواهند ماند .
مزیت دیگر به کار گیری از شبکه های عمومی در ارتقا بهینه سازی تارنما این میباشد که در‌صورتی‌که کاربری با رنک بالا ، مقاله شمارا به اشتراک بگذارد ،رنک تارنما شما نیز بالا خواهد رفت .
 

  • ۰۰/۰۹/۱۸
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی