مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی
با ایجاد کرد پیوند ها برای یک تارنما می قدرت آنرا تحت عنوان سایتی اساسی در حیث گوگل جلوه سئو در مشهد اعطا کرد. گوگل با به کار گیری از لینک و پیوند های داده گردیده به یک ورقه به معیار اهمیت آن شیت پی می‌برد، با به کار گیری از لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی میتوانید به seo وب سایت برای موتورهای کاوش امداد نمائید. seo داخلی (on page سئو) با لینک و پیوند سازی داخلی و offpage (off page بهینه سازی) با لینک و پیوند سازی فرنگی می‌توانند مسیر رو به رشدی داشته باشند.

به دنبال به توضیحات بیشتری درباره با اهمیت لینک و پیوند سازی داخلی و پیوند سازی فرنگی میپردازیم :

انکر تکست anchor text چه میباشد؟
پیش از تمجید ظریف لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی بایستی با انکر تکست anchor text شناخت داشته باشید.
انکر تکست به عبارتی کلماتی میباشد که به ورقه دیگر پیوند میگردد. به گویش بی آلایش خیس می قدرت خاطرنشان کرد لغات تعیین گردیده و پیوند گردیده را anchor text می‌گویند. کلماتی که به‌طور معمول در متن با تغییر و تحول رنگ هم پا میباشند و یا این که خطی تحت عنوان جلب دقت و اساسی خیس جلوه دادن واژه و کلمه تحت واژه و کلمه می افتد انکر تکست ها می‌باشند و با کلیک کردن روی آن به برگه ی جدیدی می‌رویم.

گوگل به راحتی متوجه مفهوم حقیقی و واقعی، تعداد پیوند های شبیه و نشانی لینکی که به انکر تکست ها داده گردیده میگردد و با به کار گیری از همین خصوصیات می‌تواند مورد ها پایین را تشخیص دهد:

یک برگه چه قدر اهمیت دارااست؟
چه موضوعی دارااست و غرض از ساخت‌و‌ساز محتوای وب سایت معرفی چه خدماتی میباشد؟
مقاله تا چه اندازه اثر گذار میباشد و آیا برای یوزرها نیز کاربردی میباشد؟
پیوند سازی به نحوه درست صورت گرفته یا این که فقطً برای دوست داستنی نماد دادن ورقه به گوگل محبوبیت تصنعی و مصنوعی ساخت گردیده؟
و ...
پس با اعتنا به اهمیت لینک و پیوند سازی، مهم ترین لغت ها کلیدی در هر مورد از صفحه ها وب سایت که درج شده باشد تحت عنوان انکر تکست به صفحه ها غرض دیگر لینک و پیوند میشود، تا از این روش گوگل و یوزرها به مسیر پیوند گردیده هدایت شوند.


لینک و پیوند سازی داخلی (Internal links) و لینک و پیوند سازی فرنگی (external links)

لینک و پیوند سازی داخلی (Internal links) چه می‌باشد؟
پیوند سازی داخلی نوعی پیوند سازی میباشد که از درون تارنما به دیگر صفحه ها وبسایت پیوند داده می‌شود. لینک و پیوند های داخلی آدرسی شبیه نشانی مهم تارنما دارا‌هستند که ادامه ی مسیر به نشانی اساسی تارنما اضافه گردیده و گوگل به همین ترتیب متوجه می‌گردد که پیوند، از نوع لینک و پیوند داخلی میباشد.

برگه پیوند گردیده به یک انکر تکست بایستی قضیه مرتبطی با عبارات آن داشته باشد. به صورت نمونه نمی توانید درباره با فراگیری وردپرس مقاله بگذارید و انکر تکست یادگرفتن وردپرس را به کاغذ ی یادگرفتن نگارگری پیوند فرمائید. با این شغل گوگل وبسایت پیوند گردیده را سایتی با محتوای بیهوده تصور می نماید.

مراد از لینک و پیوند سازی داخلی، پیوند سازی هدفمند برای هر کلمه و واژه کلیدی برای ورقه مرتبط با آن واژه است. هر واژه کلیدی بایستی برگه مقصود (landing page) جدا ای داشته باشد تا گوگل متوجه گردد که تارنما به طور تخصصی در هم اکنون کار روی کلمه و واژه های مطرح شد‌ه‌است. از جمله یک وبسایت پزشکی که در حوزه ی قلب و عروق فعالیت می کند نباید تک تک صفحه های خویش را با واژه ی کلیدی جراحی قلب محتوا گذاری نماید بلکه می بایست تیتر های متفاوت و کلمه ها دارای ارتباط دیگر را هم گزینه محاسبه قرار داده و مقاله‌ها جامع تری ارائه دهد. این که از جمله 20 نوشته‌ی‌علمی با تیتر جراحی قلب بگذاریم خیر فقط به بهینه سازی تارنما امداد نمی نماید بلکه گوگل را نیز برای گزینش برگه غرض گم راه می نماید و در واقع نمی داند کدام ورقه شمارا می بایست در نتیجه ها خویش اکران دهد و همین مورد سبب افت جایگاه شما در گوگل گردد.
 

  • ۰۰/۰۹/۱۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی