مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


seo چه چیزی است؟
بهینه سازی از عبارت Search Engine Optimization به معنای سئو موتور کاوش گرفته شد‌ه‌است. بهینه سازی سئو در مشهد مشمول تکنیک‌های میباشد که سبب ساز می گردد تارنما شما به کسانی که پیرو فرآورده یا این که سرویس ها شما از روش موتورهای کاوش مانند بینگ و یاهو و گوگل می باشند، معرفی خواهد شد. قرار به چنگ آوردن تارنما شما در مرتبه‌های بالا در صفحه ها نتیجه ها موتور‌های کاوش بسیار نفیس میباشد، در واقع این یک تبلیغ بدون‌پول برای تجارت شما در شایسته ترین فضای تبلیغاتی عالم میباشد. این فرایند منجر می‌گردد ترافیک مجانی و طبیعی از سمت موتورهای کاوش همانند گوگل به سمت تارنما شما هدایت خواهد شد. در دور و بر بسیار رقابتی امروز، seo از اهمیت متعددی برخوردار‌است. روزمره میلیون ها مخاطب از موتورهای کاوش برای یافتن جواب ایرادات و سوال های خویش امداد میگیرند. seo به دو قسمت کلی بهینه سازی داخلی (On-Page بهینه سازی) و offpage seo (Off-Page سئو) تقسیم میگردد.

seo داخلی یا این که سئو درونی وبسایت چه میباشد؟
بهینه سازی داخلی به در دست گرفتن مستقیم محتویات اینترنت سایت اعم از متن، تصویر، پیوند و ... میپردازد؛ به صورت کلی هر چیزی که در اینترنت سایت بار گذاری خواهد شد، به سئو On Page مربوط می گردد. هر سیرتکامل تغییری که در محتویات یک اینترنت سایت ایجاد خواهد شد در نتایج کاوش تاثیر گذار میباشد بنابراین خیلی اصلی میباشد که seo داخلی به صحت پیش از offpage صورت بپذیرد.

مفاد اصلی در بهینه سازی داخلی تارنما :
1- عبارات کلیدی (Keywords) : هر کاغذ دارنده یک غرض و قضیه معین میباشد که با به کارگیری از لغات کلیدی آن می قدرت محتوا و قضیه شیت را به موتورهای کاوش جابجایی بخشید.

2- تگ تیتر: (Title Tags) تیتر کاغذ در شیت نتیجه ها موتور کاوش و همینطور در تب مرورگر قابل مشاهده میباشد. تگ تیتر اهمیت بسیار متعددی در بهینه سازی داراست.

3- تگ Header tags) H) :بیشتر صفحه ها تارنما به تعدادی قسمت و سرفصل تقسیم می گردند که با تگ‌های h اکران داده میشوند. تگ
قادر است مشتمل بر کلمه و واژه کلیدی اساسی باشد و دیگر تگ‌ها مشمول h2 تا h6 دارنده کلمه ها مترادف و هم معنی باشند.

4- seo محتوا (Content Optimization) : محتوای برگه و محتوا بایستی مشمول واژه و کلمه کلیدی اساسی و دستکم با ارتفاع ۳۰۰ واژه باشد. درصورتی که به طور مداوم محتوای بی کیفیت و کوتاه تکثیر داده خواهد شد، ممکن میباشد به جهت ارائه محتوای نازک (thin content) وبسایت، در گیر خطای الگوریتم گوگل پاندا گردد.

5- لینک و پیوند های داخلی (Internal Linking) : منو و پیوند‌های ناوبری (navigation bars) سبب میشوند که مهمترین قسمت‌ها و تیم‌های تارنما را به یوزرها و موتورهای کاوش معرفی کرد؛ براین اساس از سلامت بودن و در دسترس بودن این لینک و پیوند‌ها بایستی باور نتیجه ها گردد. همینطور وقتی که در یک نوشته‌ی علمی قابلیت رابطه با قسمت‌ها و دیگر مقاله‌ها دارای ارتباط آماده میباشد به طبع بایستی پیوند داخلی (Internal Linking) را در حیث گرفت.

6- ساختار نشانی ها (سئو-Friendly URL) : ساختار URL از اهمیت متعددی برخوردار‌است چون به موتورهای کاوش یاری می نماید تا فهم بهتری از محتوا و نشانی شیت داشته باشند. با قرار به چنگ آوردن واژه کلیدی در URL یک شیت حتی یوزرها نیز میتوانند محتوای آن را پیش گویی بزنند.

7 - تعیین اسم و تعریف تصاویر(Alt Tags) : تصاویر به شغل رفته در وبسایت می بایست از روش تگ Alt seo و قابل تعریف شوند.

8- بایستی اعتقاد و باور نتایج خواهد شد که ساختار کدنویسی دارای اعتبار (valid) و معماری وب سایت استاندارد میباشد.

9- می بایست یقین نتیجه ها خواهد شد که وبسایت برای اکران در تلفن هوشمند و تبلت و دیگر دستگاه ها باصرفه و برخورد‌گرا(ریسپانسیو) میباشد.

10 - می بایست اعتقاد نتیجه ها گردد که صفحه ها وبسایت با سرعت قابل قبولی لود می‌شوند. سرعت تارنما از کارداران بسیار اصلی در مرتبه‌‌بندی گوگل میباشد و حتی موجب نادر یا این که زیاد شدن نرخ خروج از وب سایت (Bounce rate) می گردد.
 

  • ۰۰/۰۹/۱۶
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی