مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


برای اکثرِ نکات یک پیوند برای مطالعه‌ی بیشتر هم قرار داده گردیده؛ این لینک و پیوند‌ها مشتمل بر سئو در مشهد دستور کار‌های قانونی و دارای ربط گوگل و همینطور گلچینی از شایسته ترین راهنماهای seo در اینترنت می‌باشند.

نکات مرتبط با تحقیق درباره ی واژه و کلمه‌ی کلیدی (Keyword Research)
تحقیق در رابطه واژه کلیدی
۱. تا هنگامی‌که یک تحقیق بی نقص درباره ی واژه و کلمه‌ی کلیدی ایفا نداده‌اید، مقاله دیگه‌ای در وب لاگ ننویسید
تحقیق در رابطه واژه و کلمه‌ی کلیدی می بایست نقطه استارت هر کمپین seo یا این که بازاریابی محتوایی باشه.

اگه در خصوص اینکه عموم حقیقتاً از چه عبارات کلیدی‌‌ای برای کاوش در نیش شما استعمال می‌نمایند تحقیق نکنید، به‌به جای این که برای تصمیم‌گیری‌هاتون از داده‌ها امداد بگیرید، دارید به شانس‌تون توکل می کنید.

و این به هیچ وجهً طریق صحت برای مدیر کسب‌وکارتون وجود ندارد.

پس از اینکه ما استراتژی محتوایی‌‌مون رو به طرز «تمرکز بر کلمه و واژه‌‌ی کلیدی» تغییر و تحول دادیم، ترافیک جستجوی ما تنها در 3 ماه 89% بزرگ شد.

استراتژی seo
با جاری ساختن یک تحقیق کامل در خصوص واژه کلیدی شما هم می‌تونید سود مشابهی رو بگیرید.

۲. اینترنت‌وبسایت تازه یا این که اتوریتی (Authority) تحت؟ عبارات کلیدی که رقابت کمتری برای اون‌ها وجود داره رو پیدا نمایید تا خیلی سریع بتونید مرتبه بگیرید
هنگامی‌که اینترنت‌تارنما شما تازه باشه یا این که اتوریتی (Authority) پایینی داشته باشه، مرتبه‌بندی شما برای لغت ها کلیدیِ رقابتی، مشقت بار‌خیس می‌شه.

مطلقاً می‌شه این عمل رو ایفا بخشید البته بایستی سعی ویژه‎ای رو ایفا بدید و یک محتوای فوق‌العاده رو ساخت و ساز نمائید و آن‌گاه تا می‌تونید اون رو به اشتراک بذارید (Promote).

به این ترتیب هنگامی دنبال این میباشید که ترافیک وبسایت‌تون رو بالا ببرید، منطقیه که نخستین به کارگیری از عبارات کلیدی با رقابت نادر رو مقصود بگیرید.

خوشبختانه، دانستن معیار دشواری برای مرتبه تصاحب کردن در هر واژه کلیدی با استعمال از Ahrefs Keywords Explorer و واحد سنجش «دشواری کلمه و واژه‌ی کلیدی – Keyword Difficulty» خیلی آسون گردیده. [همینطور از Keyword Planner گوگل می‌تونید به کار گیری نمائید.]

در مثال‌ی ذیل میبینیم که اکثر پیشنهادها برای عبارت search engine optimization امتیاز دشواری (KD) خیلی بالایی دارن. ولی یک کدام از اون‌ها امتیاز دشواری تحت‌تری داره و درجه دریافت کردن برای اون بایستی آسون‌خیس باشه.
 

  • ۰۰/۰۹/۰۸
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی