مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


این سوال ها وسیع ترین محور سخن ما درین نوشته ی علمی از محرمانه مقاله‌ها سئو در مشهد یادگرفتن seo و سئو وب سایت هستش و میخوایم بطور بی نقص پارامتر ها و فاکتور هایی که درخصوص بهینه سازی محتوا وجود داره رو چک کنیم تا بعد از مطالعه این نوشته‌ی علمی کار کشته باشیم براحتی یک محتوای استاندارد و درست رو باطن اینترنت سایتمون قرار بدیم.

seo محتوا optimizing content for بهینه سازی
چی شد که محتوا انقدر اصلی شد؟
ماجرا از جایی آغاز شد که در سال 2011 گوگل الگوریتمی به اسم پاندا بر روی موتور جستجوی خویش جاری ساختن کرد و طبق این الگوریتم وب سایت هایی که نسخه برداری میکردند به شدت آیتم واکنش منفی و جریمه گوگل واقع شدند.

اتفاقی که افتاده بود این بود که هنگامی مخاطب موردی رو کاوش می کرد، یکسری فیض نخستین یک محتوای عالی اما نسخه برداری بودند و این قضیه منجر افت محبوبیت گوگل می شد و به اعتبار اون لطمه دور از شوخی وارد می‌کرد و خب این موتور کاوش برای مرتفع کردن این نقص‌ و اعتبار سنجی درست خیس میون اوراق جانور در فضای وب، تصمیم بر این گرفت تا با ارائه الگوریتمی به نام پاندا، وب سایت هایی که محتوای بدردبخور استفاده کننده را می دهند تشویق کنه!

از اون پس تمامی به اندیشه ساخت و ساز محتوا افتادند و به‌دنبال شیوه هایی سهل و آسان خیس و اما کاربردی خیس برای ایجاد محتوای مطلوب گشتند.

خلاصه که کمپانی هایی با تیتر عمل آفریننده محتوا هم وارد بازار وب شدند و راه‌حل های متعددی برای بدست آوردن محتوا، هرچند بی آلایش به وجود اومد…

محتوای seo گردیده چه می باشد؟
البته بعداز مدتی مفهومی به نام بهینه سازی محتوا یا این که محتوای بهینه سازی گردیده مطرح شد که طبق اون صرف ایجاد محتوا کافی نبود و برای بدست آوردن فیض مناسب، تارنما ها می می بایست محتوای کیفیت خوب و ولی seo گردیده درون اینترنت سایتشون قرار میدادند.

اکنون محتوای seo گردیده به چه مطلبی گفته میشه!؟ محتوای بهینه سازی گردیده محتوایی هستش که با رعایت یک‌سری استاندارد ها و قواعدی که گوگل طبق اون ها محتوای سایت رو تحلیل میکنه، منطبق داشته باشه و اصطلاحا سئو گردیده باشه.

در صورتیکه شما محتوای خودتون رو seo نمایید ربات گوگل با دقت به شاخص هایی که برای اون تمجید گردیده، به صورت ریلکس تری متوجه قضیه آیتم سخن در تارنما شما میشه و سود این شغل بدست آورن جایگاه عالی، رده مناسب خیس و در غایت برخورد مطلوب خیس از وب سایت هستش.
 

  • ۰۰/۰۹/۰۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی