مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


با معنا بهبود seo وب سایت وردپرس بیشتر آشنا گردید
با وجود آنکه کدنویسی هسته اساسی وردپرس و توسعه و گسترش آن مدام به سئو در مشهد شکلی میباشد که شایسته ترین سازش را با موتورهای کاوش به خصوص گوگل داشته میباشد، ولی این زمینه به هیچ عنوان به آن شکل وجود ندارد که تنها با طراحی وب سایت به یاری وردپرس شما از گوگل ورودی اخذ خواهید کرد! بلکه نیاز میباشد شما گروه‌ای از اقدامات را برای بهبود seo سایتتان اعمال دهید تا ورودی شما از گوگل ارتقا پیدا نماید و کسب‌وکار اینترنتی شما رونق یابد.

عالی میباشد بدانید که‌این اقدامات نیاز به علم فنی و تخصصی بالایی ندارد و هر شخصی که اندک شناخت با سیستم رئیس محتوای وردپرس داشته باشید به راحتی میتواند با ایفا این اقدامات مرتبه وبسایت خویش را در موتورهای کاوش بهبود دهد. به دنبال به نظارت شایسته ترین و کاربردی‌ترین طرق ارتقا بهینه سازی تارنما وردپرس خوا‌هیم پرداخت.

شایسته ترین و کاربردی‌ترین شیوه های ارتقاء seo تارنما وردپرس
1. یک خدمت میزبانی (هاست) قابل متکی بودن گزینش نمایید!
قبل از اجرا هر کاری شما می بایست مطمئن گردید که از یک خدمت میزبانی قادر و قابل پشت گرمی به کارگیری می کنید. چراکه این هاست شماست که تاثیر بسیار متعددی در تامین امنیت و سرعت بالای وب سایت شما دارااست.

از طرفی دیگر سرعت وب سایت تأثیر مستقیمی بر بهبود بهینه سازی وبسایت وردپرسی شما اعطا کرد و شما بایستی بدانید که فارغ از داشتن یک هاست کار کشته و قابل اتکا بهبود بهینه سازی تارنما به نیکی اعمال نخواهد شد!

پس به طبع در تعیین آن غایت اعتنا را به خرج دهید و وسوسه نشوید که دنبال ارزانترین آیتم بروید، چون اکثر اوقات هاست‌های ارزان بها از اشتباهات زیادی مشقت می برند.

برای آشنای بیشتر با نکات اصلی در تعیین یک هاست قوی و مطلوب به‌این نوشته‌ی‌علمی مراجعه نمایید.

2. یک پوسته (قالب) با صرفه برای seo تعیین نمائید!
در حاضر چند هزار پوسته‌های بدون پول و مبلغی برای وردپرس تهیه و تنظیم گردیده‌است و شما می بایست قالبی را تعیین نمائید که علاوه بر داشتن تجهیزات مورد نیاز شما از حیث بهینه سازی نیز به طور کامل باصرفه باشد.

در حالی که اکثری بسط‌دهندگان پوسته داعیه می‌نمایند که قالبشان تماما برای بهینه سازی با صرفه گردیده است، ولی معمولا این پوسته‌ها دارنده اسکریپت‌ها و پلاگین‌هایی می باشند که ممکن میباشد هیچگاه از آنان استعمال نشود و این منجر کاهش سعی وبسایت شما می گردد. پس مسلما در صورتیکه از قابلیتی به کارگیری نمیکنید آن را در پیکربندی پوسته غیرفعال یا این که حذف نمایید.

همینطور شما میتوانید مطابق صورت ذیل، قبل از تهیه و تنظیم و نصب یک پوسته، ورژن نمایشی (دمو) آن را از روش ابزار web.dev آزمایش و چک نمائید تا از کوشش بالقوه و مسائل مرتبط با سئو اطلاعاتی کسب نمائید.
 

  • ۰۰/۰۹/۰۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی