چی شد که محتوا انقدر اصلی شد؟
داستان از جایی استارت شد که در سال 2011 گوگل الگوریتمی به اسم پاندا سئو در مشهد بر روی موتور جستجوی خویش اجرا کرد و طبق این الگوریتم تارنما هایی که نسخه برداری میکردند به شدت گزینه واکنش منفی و جریمه گوگل واقع شدند.
اتفاقی که افتاده بود این بود که هنگامی مخاطب موردی رو کاوش میکرد، تعدادی سود نخستین یک محتوای عالی البته نسخه برداری بودند و این قضیه سبب ساز افت محبوبیت گوگل می شد و به اعتبار اون لطمه دورازشوخی وارد می کرد و خب این موتور کاوش برای مرتفع کردن این خلل و اعتبار سنجی درست خیس میون ورقه ها جان دار در فضای وب، تصمیم بر این گرفت تا با ارائه الگوریتمی به نام پاندا، وبسایت هایی که محتوای بدردبخور مخاطب را وارد میکنند تشویق کنه!
از اون پس همگی به تاءمل ساختوساز محتوا افتادند و در ادامه نحوه هایی راحت خیس و ولی کاربردی خیس برای ساختوساز محتوای مطلوب گشتند.
خلاصه که کمپانی هایی با تیتر کار تولیدکننده محتوا هم وارد بازار وب شدند و چاره های متعددی برای بدست آوردن محتوا، هرچند ساده به وجود اومد…
محتوای بهینه سازی گردیده چه چیزی است؟
البته بعد از مدتی مفهومی به نام بهینه سازی محتوا یا این که محتوای seo گردیده مطرح شد که طبق اون صرف ساختوساز محتوا کافی نبود و برای بدست آوردن فیض مناسب، وب سایت ها می باید محتوای کیفیت بالا و ولی سئو گردیده باطن اینترنت سایتشون قرار میدادند.
حال محتوای بهینه سازی گردیده به چه مطلبی گفته میشه!؟ محتوای seo گردیده محتوایی هستش که با رعایت یکسری استاندارد ها و قواعدی که گوگل طبق اون ها محتوای وب سایت رو تحلیل میکنه، هم خوانی داشته باشه و اصطلاحا seo گردیده باشه.
در صورتیکه شما محتوای خودتون رو seo فرمائید ربات گوگل با اعتنا به شاخص هایی که برای اون تعریفوتمجید گردیده، به صورت ریلکس تری متوجه زمینه آیتم سخن در سایت شما میشه و فیض این عمل بدست آورن سکو عالی، مقام مناسب خیس و در غایت برخورد مطلوب خیس از وب سایت هستش.