مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت خبری

انتخاب استراتژی برای عبارات کلیدی

برای گزینش استراتژی برای گزینش عبارات کلیدی در بیشتر تارنما ها برای مثال سئو در مشهد وب سایت های صنعتی، فروشگاهی و توریسم، آنچه بایستی حق تقدم داشته باشد نیاز مشتری میباشد. یعنی بایستی خویش را مکان مشتری قرار دهید و مشاهده کنید چهت نیل به محصولی که شما ارائه می دهید چه‌طور در وب به جست و جو می‌پردازد. ولی در تارنما های خبری این زمینه اهمیت بسیار بالاتری پیدا می نماید، چون شما به جای‌اینکه با یک قسمت کوچک از جامعه در زمینه ی باشید، استفاده کننده بسیار بزرگتری دارید، براین اساس یک وبسایت خبری غالب کل اتفاقات و رویدادهای جامعه را دنبال می نماید و مبتنی بر نیاز استفاده کننده و لغت ها کلیدی که در گوگل کاوش میشود، مبادرت به ساخت‌و‌ساز و تنظیم خبر می کند.

غرض از سئوی تارنما های خبری ارتقا کاربر و در سود ارتقاء ترافیک وبسایت میباشد. بدین ترتیب برای سئوی اینگونه وب سایت هایی بایستی در ادامه عباراتی باشید که عموم خبرها آن را بیشتر پیگیری می نمایند. درواقع بایستی اتفاقات روز را پیگیر باشید و تصور کنید به کلماتی که یک خواننده ممکن میباشد برای کشف کردن یک قطعه از مطالب شما به کاوش بپردازد. Google AdWords ابزاری میباشد که به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد تنوع لغت ها کلیدی نو را کشف و وسعت جستجوی تقریبی را برای هر کلمه و واژه کلیدی ببینند. همینطور ابزارهای گوگل اینترنت مستر، حاصل جستجوی برتر وب سایت و مواقعی که بیشترین خواننده‌گان را به یک تارنما هدایت می نماید، آماده می نماید. تعیین عبارات کلیدی و طرح ریزی محتوایی برای تارنما های خبری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است که وب24 در خدمت بهینه سازی وبسایت خبری نگاه ویژه ای به آن دارااست و با فراگیری به خبرنگاران و هماهنگ شدن با سردبیر طرح ریزی قابل قبولی در سوی ارتقاء تعداد و کیفیت لغت ها کلیدی که وبسایت از آنان ورودی می‌گیرد خواهد داشت.
محتوای مطلوب برای وب سایت های خبری:

استانداردهایی که گوگل تحت عنوان موتور جستجوی برای مشاهده و محاسبه کیفیت خبر‌ها داراست، در بخش اعظمی از مواقع ممکن میباشد با ذهنیت خبرنگاران گوناگون باشد. برای مثال تیترهایی که جنجالی می باشند و در ذهن استفاده کننده پرسش ساخت و ساز می نمایند از نگاه خبرنگاری تیترهای دیدنی و قابل قبولی خواهند بود البته چنین تیترها کمکی به بهبود سکو تارنما شما در گوگل نخواهند کرد. فرض فرمایید که امروز یک حادثه ورزشی افتاده میباشد و مهدی طارمی بازیکن باشگاه پرسپولیس این گروه را سوراخ کرده و به باشگاه بارسلونا اسپانیا رفته میباشد. یک عنوان جنجالی برای این خبر می‌تواند \"مهاجم گل زن پرسپولیس در اسپانیا\" یا این که \"آقای گل راهی دیار ماتادورها شد\" باشد، ولی آنچه که عموم در گوگل کاوش می نمایند، کلمه ها کلیدی دیگری میباشد مانند \"باشگاه تازه مهدی طارمی\" یا این که \"مهدی طارمی از پرسپولیس غیر وابسته شد\" بدین ترتیب عنوان مطلوب برای این خبر، تیتری میباشد که دربرگیرنده لغات کلیدی باشد و نوع نگارش آن مبتنی بر ذهنیت و شیوه جستجوی یوزرها در وب باشد.

ساخت مطالب سری و اثر گذار، احتمالا وب سایت شمارا بیش تر از هر دلیل دیگری زیر تاثیر قرار خواهد بخشید. روش نگارش خبر و تیترهای جالب از طرفی میتواند برای وبسایت شما موءثر باشد و منجر گردد که یوزرها خبرها شما‌را در شبکه‌های‌اجتماعی با یکدیگر به اشتراک بگذارند البته از سوی دیگر ممکن میباشد به بهینه سازی وبسایت شما زخم برساند. از دید گوگل بسیار اهمیت داراست که متوجه خواهد شد یک خبر راجع به چه موضوعی حرف می نماید و آیا کل مطالب موردنیاز استفاده کننده را پوشش داده میباشد یا این که نه؟ به همین استدلال اخباری که عنا وین جنجالی دارا هستند سوای اینکه به اصل زمینه و عبارات کلیدی مقصود بپردازند نمی تاوانند تاثیر متعددی در ارتقا ورودی گوگل تارنما شما داشته باشند. از طرف دیگر اخباری که محتوای کوتاه دارا هستند نیز برای seo وبسایت خبری مطلوب نیستند.

  • ۰۰/۰۷/۲۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی