مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئوداخلی چه می‌باشد؟ چرا طراحان کمتر به seo داخلی وبسایت خویش اعتنا می نمایند؟ آیا حقیقتا سئو در مشهد بهینه سازی داخلی در ارتقا سکو وبسایت اثر داراست؟

seo داخلی به هر عمل و اقداماتی که درون وب سایت جاری ساختن میگردد و مرتبط با کدنویسی داخلی میباشد که به خواسته ارتقاء سکو وب سایت در گوگل میباشد را بهینه سازی داخلی می‌گویند.

همان گونه که میدانید، بهینه سازی دو قسمت دارااست: seo داخلی و سئوی خارجی. متاسفانه دیده می شود که خیلی از طراحان با اینکه تجربه کاری متعددی دارا‌هستند البته اعتنا ای به کدهای داخلی و نوع تایپ کردن آن نمیکنند.

درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم 8 تکنیک seo داخلی که هر پباده سازی می بایست در اولی مرحله به آن‌ها اعتنا داشته باشد را ذکر کنیم. همان گونه که گفتیم seo داخلی بیشتر مرتبط با کدنویسی مطالب است.

8 تکنیک اثر قسمت seo داخلی

1. تیتر کاغذ ( Page Title)
تیتر شیت یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی در بهینه سازی داخلی میباشد. هر ورقه شما بایستی دارنده یک تیتر واحد باشد که کلمه ها کلیدی اصلی در آن‌ها قرار گرفته گردد.

به عنوان مثال ما یک پست آموزشی seo در ارتباط معرفی تکنیک های بهینه سازی داخلی نوشتیم. می‌توانیم تیتر آن را به‌این شکل بنویسیم: \" تکنیک های مهم در seo داخلی\" . همان گونه که مشاهده می‌کنید، واژه کلیدی ما در تیتر این برگه قرار گرفته میباشد.

با کارهرکسی که واژه و کلمه بهینه سازی داخلی را در گوگل کاوش نماید، شانس چشم شدن ورقه شما بوسیله مخاطب ارتقاء پیدا می نماید.

2. تگ توضیحات ( Meta Description)
بعضا از مالکان سایت ها فراموش می نمایند که از این تگ استعمال می نمایند. در الگوریتم های تازه گوگل، دقت ویژه ای بدین تگ گردیده‌است و مهم‌ترین و شایسته ترین جای میباشد که شما در آن لغات کلیدی مربوط به تجارت خویش را استعمال فرمائید.

در تگ توضیحات شما صرفا در توان 150 واژه می بایست به گوگل بگویید که‌این برگه درباره ی چه می باشد. در حالتی که گوگل تناسبی میان این تگ و محتوای داخلی پیدا نکند، وب سایت شما‌را اسپم شناخته و آن را جریمه خواهد کرد.

برای مثال ما تگ توضیحاتی که در یکی صفحه های وب سایت سئوکار به فعالیت برده ایم به طور تحت میباشد:

\" seo داخل کاغذ ( سئوداخلی) یکی اشکال seo سایت میباشد. شغل seo باطن کاغذ در سال 2016 از اهمیت ویژه ای برخوردار شد‌ه‌است.\"

همانگونه که مشاهده میکنید ما واژه کلیدی خویش را بهینه سازی باطن شیت ( بهینه سازی داخلی) میباشد به تعداد دوبار استعمال کردیم. شما همین الان در صورتی‌که seo باطن ورقه را در گوگل تایپ فرمائید، در جایگاه اولیه گوگل قرار خواهد گرفت.

3. متا تگ ها واژه کلیدی
ولی این تکنیک دیگر امروزه در گوگل به کارگیری همت ندارد، البته استعمال از آن خالی از لطف وجود ندارد. پیشنهاد میشود که در هر کاغذ دست کم یک واژه و کلمه کلیدی را تمجید نمایید و آنگاه نسبت به آن واژه و کلمه کلیدی، ساخت و ساز محتوا نمایید.

  • ۰۰/۰۷/۱۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی