مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

چاره های seo
راه حل یا این که به عبارتی سلوشن، یک فیض گیری بی نقص از دسته تجربه های دست آمده، مطالعات سئو در مشهد و ضوابط جانور میباشد که با بکار گیری آن قادر خواهیم بود با رویکردی درست خیس مبادرت به seo وب سایت خویش نماییم.

در‌این نوشته‌ی علمی که یکی‌از بدون نقص ترین و کاربردی ترین مقاله ها فراگیری بهینه سازی در تارنما سرویس ها seo دات کام میباشد، 20 گزینه از ویژه ترین و مهم‌ترین راه‌حل های 2021 seo را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

علاوه بر راز عنوان ها و معرفی کوتاهی که از هر چاره سرویس شما ارائه می‌کنیم، منبعی جامع تر و متمرکز خیس برای هر مثال هم به شما معرفی خوا هیم کرد که با مراجعه به برگه مربوطه آن می توانید بشکل تماما ظریف، کلیه آن چیزی که در سال 2021 در زمینه ی آن وجود دارااست را فرا بگیرید.

بهینه سازی 2021 چه تفاوتی با سال های قبل دارااست؟
خب این طبیعی میباشد که هر چه جلو خیس برویم، گوگل هم با اعتنا به ترافیک بیشتری که جذب می نماید، به تامل ارائه الگوریتم هایی می افتد که با منفعت گیری از آن‌ها بتواند به صورت درست خیس و قابل قبول خیس، اوراق مو جود را اعتبار سنجی کرده و با یک ترتیب ظریف به یوزرها خویش اکران دهد.

در سال 2021 هم همچون سال های قبلی، برخی تغییرات در الگوریتم های موتور کاوش بوجود آمد و طبق آن‌ها تعداد متعددی از تارنما ها رویش دیده گیر خواهند داشت و جمع متعددی هم به طور طبیعی متضرر خواهند شد.

seo در سال 2021 مراحل استفاده کننده محور بودن خویش را به صورت دور از شوخی خیس و متمرکز خیس پیش گرفت و سعی در این شد که در کنار پررنگ کردن بعضا الگوریتم ها، شیوه های توسعه یافته تری در خفا به وجود آید تا حاصل به شگل ارگانیک خیس و کیفیت عالی خیس به یوزرها اکران داده شوند.

ولی خب این فرایندی میباشد که سالانه اعمال می گردد و نمی قدرت آن را تحت عنوان وجه تمایز در میان 2021 و سال قبلی در لحاظ گرفت! شاخص های جدیدی هم به وجود آمدند که ولی در 20 راه حل، بطور بدون نقص آنها‌را خدمتتان ارائه خوا‌هیم کرد البته برای اشاره کوتاهی به آن‌ها، یکسری گزینه تحت را در لحاظ داشته باشید:

https
mobile friendly
site speed
social signal
rankbrain
و …
شاید در نگاه اولیه پر رنگ ترین تفاوت های بهینه سازی 2021 با سال های پیشین در دورازشوخی خیس بودن این مفاهیم به حیث بیاید.

البته مسئله تنها این مورد ها وجود ندارد و بایستی ریز بینانه خیس شغل کنیم!

برای به کار گیری صحیح از همگی راه حل های 2021، این نوشته‌ی علمی را با دقت بدون نقص و و تا پایانی واژه مطالعه نمائید.

20 چاره سئو وب سایت
خب استارت کنیم به نظارت مهمترین فاکتور های سئو وب سایت در سال 2021 که در 20 مرحله به صورت بی نقص آ نها را خوا‌هیم فهمید:

چاره اولیه: تلفن همراه فرندلی گردید.
mobile friendly test
mobile friendly test

همان طور که در نصیب پیشگفتار نوشته‌ی‌علمی هم اشاره کردیم، وب سایت های تلفن همراه فرندلی، در سال 2021 بیشتر به دیده گوگل می‌آیند.

از آن جایی که طبق آمار های بدست آمده ترازو کاوش در موبایل های گوشی بیشتر از دسکتاپ ها بوده، گوگل خویش را مکلف دانسته، احترام ویژه ای به یوزرها موبایلی خویش بگذارد و با اکران تارنما های تلفن همراه فرندلی خیس به آنان، با رضایتمندی شوند.

تلفن همراه فرندلی بودن در seo 2021 صرفا در معنای ریسپانسیو بودن وبسایت شما وجود ندارد، بلکه بایستی به شکلی باشید که مشاهده شما در موبایل های گوشی هم با سرعت بالا، هم فارغ از المان های به هم ریخته کننده دور و اطراف باشد تا استفاده کننده در معمولی ترین و سریع ترین اطراف، بتواند نیاز خویش را براحتی با تلفن همراه تلفن همراه خویش در وب سایت شما پیدا نماید.

mobile friendly tester خویش گوگل برای آنالیز سایتتان بسیار کاربردی و قابل یقین میباشد.

افزون بر آن amp هم امکانی میباشد که با فایده گیری از آن می‌توانید سرعت صفحه ها سایتتان را در تلفن همراه های گوشی به شدت ارتقا دهید.

ولی پیش از به کارگیری، نخست راجع به طرز فعالیت amp و پیکربندی آن، بی نقص مطالعه نمائید.

راه‌حل دوم: سرعت وب سایت خویش را بالا ببرید.
سرعت وب سایت با gtmetrix
سرعت وب سایت با gtmetrix

سرعت وب سایت هم که از 2018 برای گوگل یکی‌از مهم‌ترین فاکتور ها شد و بخصوص دربین 10 سکو نخستین در هر کیوورد، دقت ویژه ای به تخصیص می یافت.

با سئو وسعت تصاویر، مینیفای کردن پوشه های css و java script، به کار گیری کمتر و باصرفه خیس از انیمیت های غیر ضروری و به کار گیری از پلاگین های کش، می توانید سرعت وبسایت خویش را به طریق دیده گیری ارتقاء دهید.

وبسایت gtmetrix معیاری قابل اتکا برای بررسی سرعت سایتتان میباشد.

با مراجعه بدین وب سایت، دقیقا خواهید فهمید که چه المان هایی سبب افت سرعت شما گردیده اند، نقاط قوتتان در در کجا هاست، بطور کلی چقدر وسعت محتوای برگه شماست و مجال بارگذاری سایتتان چقدر میباشد.

علاوه بر این آماری که به دست شما می‌آید، gtmetrix به شما خواهد اعلام‌کرد که در هرمورد، با اعتنا به معدل جهانی در چه جایگاهی می باشید.

  • ۰۰/۰۷/۱۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی