درین نوشتهعلمی آحاد آنچه که بایستی برای بهینه سازی وبسایت فروشگاهی بدانید، نقل شده میباشد. از شغل های سئو در مشهد موردنیاز در کشف کردن کلمه ها کلیدی گرفته تا بهینه سازی فنی و تایپ کردن محتوا در یک وبسایت فروشگاهی را یادگرفتن داده ایم. پس در صورتیکه شما وبسایت فروشگاهی دارید که میخواهید ترافیک آن را از روش seo بالا ببرید این مقاله مختص فرد شماست!
چرا بهینه سازی برای تارنما های فروشگاهی اهمیت داراست؟
بیایید با یکدیگر یکسری آمار جذاب در رابطه ترازو درآمد سایت های فروشگاهی از روش seo ببینیم:
44% از عموم کلاً جهان هنگامی تمایل به خرید دارا هستند، پروسه خرید خویش را با کاوش در اینترنت استارت می نمایند.
44 درصد از ترافیک وارداتی به وبسایت های فروشگاهی از موتورهای کاوش میباشد
37.5% از تمام ترافیکی که سایت های فروشگاهی اخذ می نمایند، از روش موتورهای کاوش میباشد.
توزیع ترافیک وبسایت های فروشگاهی
23.6% از مجموع سفارشاتی که در فضای کسب و کار آنلاین جاری ساختن میگردد مرتبط با ترافیک موتورهای کاوش میباشد.
درصد سفارشاتی که از روش seo وبسایت در بیزنس آنلاین ساخت و ساز میگردد
پس با این اوصاف درحالتی که به تاءمل فعالسازی یک فروشگاه آنلاین و ارتقاء فروش از روش تارنما خویش می باشید، بهینه سازی تارنما فروشگاهی میتواند یک راهکار خوب چهت نیل بدین مقصود باشد و پیرو ما به شما میگوییم که چطور بهاین مقصود برسید:
قسمت اولیه: کشف کردن عبارات کلیدی تارنما فروشگاهی
یافت کردن کلمه ها کلیدی مطلوب، مهمترین قسمت از seo کردن یک تارنما فروشگاه آنلاین میباشد.
و البته چرا این قضیه اینقدر اساسی میباشد؟
چون این عبارات کلیدی وب سایت شما می باشند که به همگی کار های سئوی وب سایت شما جهت میدهند.
(مثلا: فارغ از لغت ها کلیدی شما نمی توانید ورقه ی جنس یا این که مجموعه بندی تولیدات خویش در تارنما را بهینه سازی فرمائید.)
چه بخواهید چه نخواهید این لیست لغات کلیدی وب سایت شماست که بر روی بهینه سازی فنی وب سایت (Technical بهینه سازی) نیز تاثیر میگذارد و دقیقا به خیال همین مورد معماری وب سایت شما (Site Architecture) و نشانی های صفحه های نیاز دارا هستند که با دقت به واژه و کلمه کلیدی دارای ارتباط باصرفه شوند.
پس همان طور که متوجه شدین کشف کردن عبارات کلیدی یک قسمت اصلی از بهینه سازی سازی سایت فروشگاهی میباشد.
چهگونه کلمه ها کلیدی را برای صفحه ها کالا و مجموعه بندی پیدا کنیم؟
بخش اعظمی از فراگیری هایی که درباره با این مسئله میباشد، حول محور چه گونه جستن شایسته ترین لغت ها کلیدی از نوع اطلاعاتی میباشد که ما بدین نوع لغت ها در دنیای بهینه سازی (Informational Keywords) میگوییم.
informational keywords: کلماتی میباشند که یوزرها با مقصود یافت کردن اطلاعاتی خاص در زمینهی یک قضیه در گوگل کاوش می نمایند. به عنوان مثال: چهگونه قهوه سوراخ سوای دستگاه صحیح کنم؟
با وجود اینکه informational keywords ها نیز رده خاص خودشان را در تارنما های فروشگاهی داراهستند، ولی تحت عنوان یک سایت فروشگاهی بایستی غرض خویش را بر روی seo کردن لغات کلیدی تولید ها (Product Searches) بگذارید. مانند: خرید قهوه سوراخ
در واقع شما در سئو تارنما فروشگاهی می بایست تمرکز خویش را بر روی عبارات کلیدی مربوط به محصولاتتان بگذارید و درپی به شما میگوییم چهگونه این لغات را به دست آورید