مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

seo برگرفته از عبارت Search Engine Optimization میباشد که عبارات معادلی زیرا سئو یا این که سئو در مشهد موتور کاوش داراست که همه آن‌ها به یک مفهوم می‌باشند و می قدرت آن را بصورت ذیل تمجید نمود:

seo (بهینه‌سازی موتور کاوش) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های کاوش با طرز‌های غیر اخلاقی نیست. آنها برای مدد کردن به بهبود رویت و رابطه اینترنت سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با مقصود رسیدن به جایگاه‌بندی بالا، ایجاد گردیده‌اند.

seo را می‌اقتدار تیم‌ای از طریق‌ها برای تغییر استراتژیک اینترنت سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین دست اندرکاران دارای ارتباط ورقه و افزایش اهمیت آن در کاغذ نتایج کاوش، می‌پردازد.

بهینه سازی فرآیند بی آلایش‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی گردد زیرا نیازمند علم زیاد، دانش پیش زمینه‌ای و طاقت میباشد. موتور‌های کاوش با تغییر مداوم الگوریتم‌های درجه‌بندی خویش غیر قابل پیش‌بینی میباشند؛ بنابراین وظیفه مهندسین seo بروز نگه داشتن داده ها خویش در این زمینه میباشد.

بهینه سازی وبسایت یا این که سئو وبسایت یکی‌از عمل هایی میباشد که بوسیله سئوکار اجرا میشود.

الگوریتم جایگاه‌بندی گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت سکو‌بندی یک سایت میباشد. از این رو مهندسین بهینه سازی می‌بایست اصلی‌ترین این معیار‌ها را جهت پیاده‌سازی غالب seo بدانند.

seo چه میباشد
اوایل استارت بهینه سازی

در اوایل سال 1990 اولین موتور‌های کاوش شغل خویش را استارت کردند؛ بعضی از دوستداشتنی‌ترین آنها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن مجال عموم موتورهای کاوش را به دید یک لیست فهرست گردیده نگاه می‌کردند که همچون شیت رنگ زرد، seo اولیه بر طبق حروف الفبا اعمال می‌شد. در این لیست صفحاتی همانند AAA در بالای این لیست وجود داشتند.

با رویش مداوم اینترنت موتورهای جستجوی جدید‌تری ظواهر می‌شدند که از الگوریتم‌های درجه‌بندی پیچیده‌تری استعمال می‌کردند. این الگوریتم‌ها با معیار تراکم کلمه و واژه کلیدی ( تعداد دفعاتی که یک کلمه و واژه کلیدی یا یک عبارت در یک ورقه مصرف شده تقسیم بر تعداد تمام لغات برگه) و برچسب‌های شبیه key-words برای فهم و شعور محتویات اینترنت سایت‌ها به کارگیری می‌کردند. به‌دنبال این پرورش سئوبرای بیشتر دیده شدن سایت‌ها فعالیت خویش را استارت کرد. با گسترش درجه‌بندی صفحه ها بوسیله موتور‌های کاوش، مهندسین بهینه سازی درپی پیدا کردن روش‌هایی جهت تاثیرپذیری در درجه بندی این موتورها چه با به کار گیری از طریق‌هایاخلاقی و چه غیر اخلاقی روی آوردند.

یک نوشته‌ی‌علمی که بوسیله نیویورک تایمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد در زمینه‌ی گسترش‌دهندگان اینترنت سخن کرد که برای قرار دریافت کردن در بالای ورقه نتایج کاوش از طریق‌های غیر اخلاقی بهینه سازی به کارگیری می‌کردند. این نوشته‌ی‌علمی توضیح می‌دهد که به چه شکل بسط‌دهندگان اینترنت به راحتی یک سایت را به یاور عبارات کلیدی ویژه که معمولا در پشت گرافیک سایت نهفته شد‌ه‌است، بارگذاری می‌نمایند که در نتیجه موتورهای کاوش این لغات کلیدی را شمارش کرده و مرتبه بندی سایت را افزایش می‌دهند.

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی