مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

کاهش وسعت صفحه ها اینترنت
ارتقاء سرعت وبسایت یک  سئو در مشهد   کدام از مهم‌ترین هدف ها seo تکنیکال میباشد. استعمال از CDN، Cache، Lazy loading و مینیفای کردن cssها همگی به مراد بالا بردن سرعت وب سایت اعمال میشود. بهتر میباشد از ابزارهای فشرده سازی تصویر استعمال فرمایید. Google Page Speed Insight یک بینش کلی نسبت با گاز تارنما به شما میدهد. ولی ممکن میباشد شما نخواهید کیفیت را فدای کمیت فرمائید و تصاویر فوق العاده کیفیت خوب با وسعت بالا روی وبسایت خویش داشته باشید؛ این تصمیم تماما با فرد شماست که از دربین سرعت و کیفیت یکی‌از را برگزینید.

در شکل نیاز بخوانید: فراگیری بهینه سازی مبتدی و تازه کار

مقایسه سرعت وب سایت فارغ از به کارگیری از CDN و با CDN
در مطالعات ما اثبات شد که همگی ی CDN ها منجر ارتقاء سرعت تارنما نیستند. ممکن میباشد شما هزینه ی متعددی هم پرداخت کرده باشید و حتی منجر تعدادی درصد افت سرعت گردیده باشد. پس مسلما این دو گزینه را مقایسه نمائید و از صحت تلاش بهینه سازی تکنیکال خویش مطمئن گردید.

حذف اسکریپت های فرد ثالث (3rd party scripts)
هرکدام از این 3rd party script ها یه طور معدل 34 میلی ثانیه به فرصت بار گذاری شدن ورقه اضافه می نمایند. کدهای جاوا اسکریپتی که گوگل آنالیتیکس به کارگیری می نماید هم عضو همین خانواده می‌باشند. البته ممکن میباشد با طغیان به صفحه های خویش مواقعی پیدا نمائید که نیازی به وجود آنان نباشد. این استراتژی بهینه سازی تکنیکال را مطلقا در حیث بگیرید.

پیاده سازی hreflang برای وبسایت های در میان المللی
آیا تارنما شما میان المللی و چندین زبانه میباشد؟ در این حالت تگ hreflang می‌تواند یاری متعددی برای بهینه سازی تکنیکال شما باشد. پیاده سازی و استعمال از این تگ برای تارنما یک‌سری زبانه ممکن میباشد شمارا سردرگم نماید. بدین مراد ابزارهای hreflang generator متعدد می‌توانند به شما امداد نمایند.

تگ hreflang در seo تکنیکاللینک های از دست رفته ی وب سایت خویش را پیدا نمایید
پیوند مرده (broken or dead link) لینکی میباشد که شیت آن حذف گردیده و با خطای 404 روبرو می‌شود. این شرایط به تنهایی ایراد خاصی وجود ندارد البته درصورتی که برای این شیت پیوند سازی داخلی وجود داشته باشد، ربات گوگل از دست شما دلگیر گردد. ابزارهای حسابرسی سئوتکنیکال در semrush و Ahrefs می‌توانند این پیوند ها را برای شما پیدا نمایند. هم اینگونه این ابزارها میتوانند به شما در قضیه سئوی خارجی و جستن لینک و پیوند های منزه گردیده بیرون از سایتتان نیز امداد نمایند.

به کارگیری از داده های ساختار یافته (structured data)
به کارگیری از structured data به تنهایی اقدامی در راستای بهینه سازی تکنیکال وجود ندارد. البته به کار گیری از این داده های ساختار یافته شانس صفحه ها شما برای کسب rich snippets و سکو ی صفر را ارتقا میدهد. زمانی شما چیزی بالاتر از سکو ی یک را کسب کرده باشید بالطبع نرخ کلیک (CTR) شما به شدت بالا می رود.

خطاها به کارگیری از موبایل را ارزیابی فرمایید
هنگامی با الگوریتم mobile first index آشنا می‌باشید دیگر مورد نیاز وجود ندارد اهمیت با صرفه بودن وبسایت برای تلفن همراه را به شما توضیح دهیم. حتی در صورتی اپ نویسی وب سایت شما به طور کامل عکس العمل گرا باشد، ممکن میباشد خطاها پر اسم و رسم به (Mobile usability issues) برایتان پیش بیاید؛ لذا قسمت مرتبط با اشتباهات تلفن همراه در سرچ کنسول گوگل را آنالیز فرمایید. اعتنا نمایید که چه ایرادی در چه شیت ای به وجود آمده و برای رفع آن مبادرت نمایید.

چرا به seo تکنیکال نیاز داریم؟
همان گونه که در تحلیل لیست مشاهده کردید خیلی از اقدامات بهینه سازی تکنیکال در واقع اصولی میباشند که بهتر میباشد پیش از استارت عمل وب سایت بدانید. بهینه سازی تکنیکال کار کشته شمارا یک گام نسبت به رقبای دیگر جلو می اندازد. دیدنی میباشد بدانید که اکثری از تارنما های برتر نتیجه ها کاوش خطاها تکنیکال سئوی وب سایت خویش را برطرف نکرده اند. سوال های، ایده ها و تجربیات technical سئو خویش را در‌این ورقه با ما میان بگذارید.

 

  • ۰۰/۰۵/۲۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی