مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سرعت وبسایت

1 – سرعت تارنماسرعت وبسایت بسیار اساسی میباشد چرا‌   سئو در مشهد   که یوزرها امروز بسیار نادر تحمل خیس از یوزرها سپری شد هبوده و توقع دارا‌هستند تا تارنما آیتم نظرشان با گاز برایشان بار گذاری گردیده و اکران داده خواهد شد.
به نحوی که بر پایه ی پژوهش ها، بیش تر از 50 درصد یوزرها تلفن همراه در سال 2016، بیشتراز 3 ثانیه برای load شدن یک ورقه حوصله نکرده و ورقه را میبستند.
گوگل هم صفحه های سریع را بسیار بیشتر از صفحه های خوب البته نماید میپسندد.
در seo 2021 نیز بیشتر به‌سرعت پرداخته گردیده است و اضافه شدن فاکتورهای مرتبط با تجربه صفحه های یا این که page experience، به ابزارهای سکو بندی صفحه های اینترنت بوسیله موتور جستجوی گوگل، مارا بیشتراز گذشته به ارتقاء سرعت تارنما خویش بدون چاره میکند.
برای اینکه بدانید سرعت سایتتان نسبت به ایده آل گوگل چه وضعیتی داراست می توانید از core web vitals گوگل یاری بگیرید.


2 – امکان crawl برای خزنده های گوگلموتورهای کاوش ار ربات های خزنده (crawlers) برای خزیدن در وبسایت شما و ایندکس کردن محتوای شما استعمال میکنند.
مقاله دارای ربط سئوی خارجی وبسایت (Off-Page بهینه سازی) چه است؟ربات های خزنده لینک و پیوند های صفحه ها را برای شعور بهتر مطالب دنبال میکنند.
پس ساخت یک ساختار دارای انسجام از پیوند های داخلی در وبسایت به ادراک صحیح موتور کاوش و ربات های آن از وب سایت شما و محتوای با اهمیت آن امداد اکثری میکند.
فولدر robots.txt
رویه های دیگری هم برای مدیر و پند ربات های خزنده موتور کاوش در بخش seo تکنیکال تارنما شما وجود دارا‌هستند.
از جمله مسدود کردن دسترسی ربات ها به صفحه های و یا این که محتوایی که نمی خواهید گوگل آنها‌را ببیند.
و یااینکه در نصیب هدر صفحه ها و یا این که فولدر robots.txt وب سایت، اعلام فرمائید لینک و پیوند های یک شیت بوسیله ربات ها دنبال نشوند ( nofollow links ) یا این که حتی اعلام درخواست خویش بر طبق عدم ایندکس شدن بعضا صفحه ها در index google و …


3 – نادر کردن پیوند های شکسته و وخیم وب سایتچیزی که می تواند مانند نماید بودن وب سایت تجربه کاربری را از وضعیت مناسب بیرون نماید، گشوده شدن صفحه های خالی یا این که خطاهای 404 می باشد.
وقتی که یک مخاطب روی یک لینک و پیوند کلیک میکند و محتوای گزینه انتظار را در ان برگه نمیبیند، نمودار رضایت وی از تارنما ما در یک لحظه سقوط میکند.
موتور های کاوش معمولا بیشتر از یوزرها این صفحه های را می بینند . به این دلیل‌که هر لینکی در صفحه ها باشد را دنبال میکنند و آحاد تارنما را می خزند. به گونه ای که‌این صفحه های می تواند روی جایگاه تارنما ما از لحاظ موتور کاوش نیز تاثیر متعددی بگذارد.
کاغذ 404

  • ۰۰/۰۵/۱۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی