مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

رفع محتوای تکراری

برای  سئو در مشهد   آحاد مواقعی که در قسمت گذشته گفته شد، راه و روش حلی وجود داراست که با پاره ای اعتنا می‌اقتدار جلوی بروز محتوای تکراری در وبسایت را گرفت. به‌دنبال با بعضی از آن ها آشنا خواهید شد. اینکه به کارگیری از کدام شیوه بر دیگری برتری داراست بایستی در مورد ها خاص تصمیم‌گیری گردد.
ریدایرکت 301
ریدایرکت 301 پیامی دربردارنده «محتوای این کاغذ برای مدام منتقل گردیده است به برگه ...» به موتورهای کاوش ارسال می‌نماید و در سود خزنده‌های گوگل و بقیه موتورهای کاوش زمانی به ورقه‌ای با ریدایرکت 301 می‌رسند متوجه می گردند که به مکان این کاغذ می بایست برگه مقصد را بخزند و آن را ایندکس کنند.
از این شیوه حل معمولاً برای http به https به کار گیری می شود.
به کارگیری از تگ \"Rel=Canonical\"
رویه دیگر برای حل ایراد محتوای تکراری، به کار گیری از تگ \"Rel=Canonical\" میباشد. این تگی میباشد که برای مراجعه به منبع اساسی محتوای شیت در سورس کد یک اینترنت‌تارنما درج میگردد. بنابراین، شما به موتورهای کاوش مانند Google می گویید که کدام URL ترجیح داده گردیده‌است و می بایست در حاصل کاوش ظواهر گردد.
به کارگیری از کد follow,noindex
با به کارگیری از این کد شما به خزنده‌های گوگل میگویید که اینترنت‌وبسایت شما نباید ایندکس خواهد شد. ربات‌های گوگل میتوانند برگه اینترنت‌تارنما شما‌را بخزند ولی آن را ایندکس نمیکنند؛ به عبارت دیگر آن را در ورقه حاصل کاوش اکران نمی‌دهند.

  • ۰۰/۰۵/۰۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی