مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

محتوای تکراری در سئو: چگونه برای صفحات فروشگاه اینترنتی با محتوای تکراری رتبه بیاوریم؟


در  سئو در مشهد   سال ۲۰۰۵ نگرانی های بخش اعظمی راجع به محتوای تکراری در seo (Duplicate content) وجود داشت. در سال ۲۰۰۳ یکی کارگر گوگل اعلام‌کرد که نزدیک به ۲۰ تا ۲۵ درصد از محتوایی که در وب وجود داراست، محتوای تکراری میباشد و این قضیه اشکالی ندارد. ولی این قضیه به معنای در نظر نگرفتن اثرات منفی محتوای تکراری بر سئوی سایت ها وجود ندارد. خصوصا هنگامی که مالک یک فروشگاه آنلاین میباشید، به طبع نمی‌خواهید محتوای تکراری در دکان اثر منفی بر فروش شما بگذارد. گوگل در زمان سال ها عوض شده و آشنایی ما نسبت به دیجیتال مارکتینگ عوض شد‌ه‌است. در قبل فقط با مالامال کردن صفحه های با عبارات کلیدی می توانستید برای همگی تولیدها خویش مرتبه بیاورید. البته فعلا این طریق دیگر اثر قسمت وجود ندارد. به علاوه این طرز هیچوقت آیتم پسند یوزرها نبوده میباشد. امروزه برای کسب مرتبه در گوگل، می بایست از طریق های زیرکانه تری استعمال فرمائید. در‌این نوشته‌ی علمی به شما طرز هایی را نشانه می‌دهیم که بتوانید بوسیله ی آن دکان خویش را به سیرتکامل ای پباده سازی نمایید تا بتوانید برای صفحه های مغازه ایتنرنتی با محتوای تکراری، جایگاه بیاورید. ولی قبل از آن نخست میخواهیم نگاهی به محتوای تکراری و اهمیت آن بیاندازیم.

محتوای تکراری در بهینه سازی چه می‌باشد و چرا می بایست به آن اهمیت دهیم؟
قبل از آن که اشتباهات محتوای تکراری در بهینه سازی را مطرح کنیم، بایستی با معنی آن آشنا گردید. با وجود اینکه این مسئله معمولی به حیث میاید، ولی هنوز درباره با آن ابهاماتی وجود داراست. برای شروع فعالیت بهتر میباشد بدین نقل و قسم از گوگل که محتوای تکراری را تعریف نموده است، نگاهی بیاندازیم:

محتوای تکراری در مجموع محتوایی میباشد که در یک دامنه و یا این که دربین یک‌سری دامنه وجود داراست. این محتوا تا حدودی مانند محتواهای دیگر میباشد و یا این که عینا از آنها نسخه برداری برداری گردیده‌است و در بیشتر مواقع به خواسته فریب موتور های کاوش ساخت و ساز نشده میباشد.
مثلا برخی از محتواهای تکراری که آسیبی به سئوی تارنما ها نمی زند، عبارت اند از:

مشاجره های جانور در فروم ها که منجر ساخت‌و‌ساز صفحه های متفاوت میشود.
تولید ها دکان که در url ها گوناگون وجود داراست.
وجود صفحه های در قالبی که صرفا مطلوب چاپ دریافت کردن میباشد.
این قضیه به لحاظ معمولی میاید. ما به‌دنبال محتوایی هستیم که عینا مشابه محتوای های دیگر باشد و یا این که تا حدودی شبیه آنان باشد ولی با مقصود فریب موتور های کاوش ایجاد نشده باشد.

  • ۰۰/۰۵/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی