مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


هر چه  سئو در مشهد   یوزرها بیشتری در نتیجه ها کاوش روی تارنما شما کلیک نمایند، نرخ کلیک برگه ارتقاء پیدا کرده و درجه تان بهتر می گردد.

ولی درین در میان نقش نرخ پریدن و فرصت ماندگاری هم پر رنگ میباشد. در هر هم اکنون، علاوه بر تیتر جالب، چیز دیگری که می تواند سبب ارتقا نرخ کلیک صفحه های وبسایت شما گردد، دقیقا همین ریچ اسنیپت ها می‌باشند.

به این ترتیب در وضعیت معمولی، تاثیر ریچ اسنیپت ها به صورت بدون واسطه روی بهینه سازی، یک تاثیر مثبت میباشد. البته پیرو و آخرها همین زمان و در مباحث مرتبط با سئوی خارجی، راجع به برندسازی کلام می‌کنم. درین مبحث از این صحبت می‌زنم که:

زمانی استفاده کننده به جهت شناخته گردیده بودن مارک شما، ترجیح می‌دهد از در بین تارنما های کاغذ اولیه دقیقا روی سایت شما کلیک نماید، گشوده هم نرخ کلیک ارتقا پیدا کرده و جایگاه بهتری می‌گیرید.

البته ریچ اسنیپت چه ربطی بدین داراست؟ خب در واقع وقتی که ظواهر تارنما تان در شیت نخستین به خیال اسنیپت دیدنی نسبت به دیگر تارنما ها مختلف باشد، حتی در حالتی که استفاده کننده وارد آن نشود، به جهت ظواهر متعدد اسم مارک شما‌را به خیال میسپارد. این مسئله می‌تواند در جستجوهای بعدی سبب خواهد شد استفاده کننده در غایت وب سایت شما‌را تعیین کرده و نرخ کلیک را ارتقا بدهد. اینهم از تاثیر غیر بدون واسطه ریچ اسنیپت ها روی بهینه سازی تارنما.

چطور بایستی به تارنما خویش Rich Snippet اضافه کنیم؟

بگذارید اولیه روند را به شما توضیح داده و در خصوص تک تک زمینه ریچ اسنپیت ها پر‌نور تان کنم، آن‌گاه به سراغ طرز قرار دادن ریچ اسنیپت در وبسایت می رویم.

وب سایت مپ (Sitemap) چه میباشد؟ اشکال نقشه وبسایت و تاثیر آن بر بهینه سازی

ملاحظه کنید در موقعیت معمولی، گوگل بضاعت پاره ای در آشنایی نوع و جزئیات صفحه ها شما دارااست. یعنی نمیتواند به خیر شعور نماید که مولف این کاغذ که می باشد؟ یوزرها چه امتیازی به آن داده اند؟ به هیچ وجه محتوای برگه در ارتباط چیست و… .

چطور می بایست به وب سایت خویش Rich Snippet اضافه کنیم

در پی و با اعتنا به اینکه آشنایی هر چه بهتر صفحه های وب سایت یکی نیازهای مهم گوگل بود، نوعی از کدها را یار با دیگر موتورهای کاوش مثل بینگ و یاهو به وجود آورد.

این کدها که بوسیله کلیه موتورهای کاوش شناخته و پذیرش میگردند، به ربات های آن‌ها در آشنایی بهتر صفحه های یاری میکنند. اسم آن ها “داده های ساختار یافته” یا این که استراکچر دیتا (Structured Data) میباشد.

برای مثال در شرایط معمولی گوگل بضاعت متعددی در آشنایی محتوای این نوشته‌ی‌علمی ندارد. ولی کافی میباشد داده های ساختار یافته را به کدهای آن اضافه کنم تا به گوگل بگوید:

این یک نوشته ی علمی میباشد،

تا الان x عدد حیث مثبت و منفی از یوزرها گرفته،

تالیف کننده آن سید محمد امین هاشمی اسم دارااست،

و…

ولی این کدها دقیقا چه می باشند؟

Structured Data

فراتر هم گفتم، استراکچر دیتاها، یکسری کد میباشند که با قرار تصاحب کردن دربین کدهای html ورقه شما، به گوگل داده ها بیشتری در امر محتوای شیت می دهند. به عنوان مثال کد ذیل را ملاحظه کنید:

“name”: “ali mohammadi”

اسمی که درین کد در مقابل عبارت name در کاغذ شما نوشته میگردد، تحت عنوان تولید کننده این محتوا در حیث گرفته گردیده و به یوزرها در نتیجه ها اکران داده گردد.

  • ۰۰/۰۴/۰۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی