مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


دی ان اس چه چیزی است
قبل از اینکه بپرسید دی ان اس چه چیزی است ؟ بایستی اظهار‌کرد dns مخفف چه می باشد  سئو در مشهد  ؟ این کلمه سه حرفی مخفف عبارت Domain Name System میباشد.  ولی وظیفه DNS چه چیزی است ؟

زمانی شما اینترنت سایتی را ساخت می‌کنید برای تصویب دامنه آن می بایست نامی را معین نمایید که به وبسایت شما اشاره نماید. بعدا این اسم به امداد dns به IP تبدیل می گردد و در فضای وب شناسایی گردد.

در بیشتر حالات این پیکربندی بوسیله در دست گرفتن پنل هاست و تصویب کننده اسم دامین جاری ساختن میگردد. حالا که با معنا خدمت dns تارنما چه می باشد یا این که خدمت dns چه است آشنا شدید در امتداد نوشته‌ی‌علمی به ارزیابی سرور dns چه می‌باشد (dns server) خوا هیم پرداخت.

dns server چه می باشد ؟
بعداز محاسبه پروتکل dns چه است در راستای جواب به dns سرور چه میباشد باید اظهار کرد جهت اینکه یک دامنه بتواند به تارنما اشاره کند در گام نخستین باید در DNS Server اضافه گردد. البته عمل dns server چه می باشد ، DNS سرور یک دیتابیس والا میباشد که دربرگیرنده تیم ای از دامین ها و IP  های دارای ربط میباشد. برای مثال درصورتی که دامین google.com باشد تارنما به IP با نشانی DNS  ۶۴.۲۳۳.۱۶۷.۹۹ resolve می گردد.

DNS سرور های متعددی در موسسات هاستینگ و سازمانها وجود دارااست. این سرور دی ان اس ها با یکدیگر درباره‌ی می باشند. به این ترتیب صرفا کافی میباشد کمپانی هاستینگ شما اسم دامنه شما‌را در سرور dns اضافه کند تا تدریجا (نزدیک به ۴۸ ساعت) با بقیه دی ان اس ها در سراسرجهان هماهنگ خواهد شد.

DNS ها نقشی مهم در اتصال دامنه به هاست دارا‌هستند.

هم اکنون که با مفاهیم دی ان اس چه می‌باشد؟ یا این که dns چه می‌باشد آشنا شدید به‌دنبال ی نوشته‌ی علمی به تحلیل جزئییات آن میپردازیم.

همچنین بخوانید  خدمت گیرنده اینترنت چه‌طور کار می نماید؟
خطای dns چه است
زمانی که شما یکURL  را وارد میکنید چنانچه که سرور DNS از عمل افتاده باشد کامپیوتر نمی تواند نشانی IP را برای آن URL وارد نماید. زیرا سیستم شما نمی داند چطور به Google دسترسی پیدا نماید در‌این حالت شما با یک پیام DNS error روبرو میشوید.

تغییر تحول dns چه می باشد ؟
باید اظهار‌کرد در شرایطی که از دو کمپانی مختلف هاست و دامنه خویش را تهیه و تنظیم کرده باشید بعداز تصویب دامنه خویش، می بایست dns های آن را بر طبق خدمت ارائه دهنده میزبانی اینترنت خویش تغییر تحول دهید تا بتوانند از دامنه خویش به کارگیری کنند.

dns ابری چه میباشد
 جدا بودن DNS یا این که گاها سرعت ذیل کوشش DNS می‌تواند باعث اشتباهات بزرگی برای شما خواهد شد. که با تکنولوژی DNS ابری می‌توانید خطرها مرتبط با محدودیت های در دسترس بودن، زخم پذیری های امنیتی و محدودیت های کارایی را کاهش بخشید.

چه‌گونه مرورگر وبسایت صحیح را پیدا می نماید؟
وقتی که اسم در وبسایت در address bar مرورگر تایپ می گردد تعدادی چیز گوناگون رخداد می افتد تا وبسایت درست یافت و اکران داده گردد. نخست اسم domain به نشانی IP وبسایت ترجمه می‌گردد. این فعالیت به یافتن سایت صحیح یاری می نماید. با پیدا شدن وبسایت فولدر برگه ی اینترنت بارگذاری گردیده و وب سایت اکران داده گردد.

با تایپ URL در address bar مرورگر روند پایین اجرا میشوند:

نخست مرورگر cache خویش را آنالیز می کند تا IP متناسب با ادرس تایپ گردیده را بیاید اگر که‌این IP وجود داشته باشد آن را  resolve کرده و وبسایت را اکران می‌دهد.

  • ۹۹/۱۲/۰۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی