مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


طرز تصویب وبسایت در گوگل سرچ کنسول ( Google Search Console )
در صورتیکه در زمینه ی با Google Search Console نو وارد می باشید، پیش از اعمال هر عمل دیگری می بایست وب سایت   بهترین سئو کار   خویش را اضافه و تأیید نمائید. این عمل اثبات می‌نماید که صاحب و مالک یک تارنما، مدیریت تارنما یا این که استفاده کننده مجازی دیگری میباشید. بعلاوه سرچ کنسول گونه های و اقسام داده ها و طریقه‌های بسیار شگفت انگیزی در رابطه تلاش یک وبسایت را در مشت شما، قرار می دهد.

Google نمی خواهد این نوع داده ها را به هر هر کس درخواست نماید تحویل دهد. افزودن یک وبسایت به کنسول کاوش یک فرایند بسیار بی آلایش میباشد.

گام اولیه: وارد اکانت Search Console خویش گردید. همان طور که در تصویر تحت مشاهده می‌کنید با ورود به برگه کنسول کاوش از شما آدر URL سایتتان را می‌خواهد. بعداز وارد کردن آن بر روی دکمه ” Add Property” کلیک فرمائید.

فعلا تارنما شما به اکانت کنسول جستجوی شما، اضافه گردیده‌است!

گام دوم: از شما مراد می گردد مالکیت تارنما خویش را تأیید فرمایید. یکسری شیوه متعدد وجود دارااست که میتوانید دراین باره از آن‌ها به کار گیری فرمائید. این که کدام شیوه برای شما بهتر خواهد بود، بستگی به مورد ها تحت دارااست:

شما تجربه فعالیت با HTML را داشته باشید یا این که نه.
در شکل دسترسی به آپلود پوشه‌ها بر روی وب سایت، اندازه وب سایت خویش را معلوم نمایید.
آیا بقیه نرم‌افزار‌های google را به وبسایت خویش اضافه کردید یا این که نه
کلیه این مورد ها در گزینش راه‌حل شما تاثیرگزارخواهند بود، در حالتی که این مفاد به لحاظ غامض میرسد نگران نباشید، ما به شما امداد خوا هیم‌کرد تا آن را شل خیس اعمال دهید.

روشهای گوناگون منش انداز گوگل سرچ کنسول
پیرو به ۴ نحوه گوناگون در سمت فعال سازی گوگل سرچ کنسول خویش خوا‌هیم پرداخت.

۱- اضافه کردن HTML tag:
این طریق تأیید برای یوزرها و صاحبان تارنما که تجربه فعالیت با کد HTML را دارا هستند، بهتر میباشد.

از داشبورد Search Console، از قسمت “Manage Property”، ” Verify this property”را تعیین فرمایید. در صورتیکه آیتم “HTML Tag” در ذیل “Recommended method” ظواهر نمیشود، بایستی بر روی تب “Alternate methods” کلیک کرده و “HTML tag” را تعیین فرمائید. این عمل کد HTML موردنیاز برای تأیید را به شما، ارائه میدهد.

کد را نسخه برداری کرده و از ویرایشگر HTML خویش برای گشودن کد ورقه اساسی سایتتان، به کار گیری نمائید. کد اسکن گردیده را در نصیب HTML وبسایت خویش، وارد فرمائید. در حالتی که وب سایت شما اینک در نصیب دارنده یک برچسب متا یا این که کد دیگری میباشد، مشکلی وجود ندارد کد تأیید را در کنار کدهای دیگر قرار دهید. این کد را در نصیب قرار دهید، به همین آسانی.

در حالتی‌که تارنما شما دارنده قسمت وجود ندارد، میتوانید برای تأیید وبسایت یکی از را ساخت نمایید. بعد از اضافه کردن این قطعه از کد تأیید کد آپدیت گردیده را ذخیره و منتشر نمائید و کاغذ اساسی تارنما خویش را گشوده فرمایید. از آنجا می توانید کد منبع وبسایت را ملاحظه کنید. کد تأیید می بایست در قسمت قابل مشاهده باشد.

بعداز اعتقاد از افزوده شدن کد پذیرش به ورقه مهم وبسایت، به کنسول برگردید و روی “Verify” کلیک نمایید. بعد Google آن را برای کد تأیید، نظارت می‌نماید. در شکل یافتن کد، ورقه‌ای را مشاهده می کنید که اذن میدهد وبسایت تأیید خواهد شد. در شرایطی‌که چنین نشد، در خصوص خطاهای اتفاق افتاده اطلاعاتی به شما ارائه می گردد که مبنی بر این داده ها می بایست اشتباهات را برطرف و مجدد کوشش نمائید.


مغازه ساز جمهوری اسلامی ایران‌هاست
یک چاره سهل، سریع و کاربردی
برای ورود به فضای آنلاین

فروشگاه اینترنتی فعال سازی نمایید
هنگامی وبسایت شما به وسیله کنسول کاوش تأیید شد، کد تأیید درستی را از وب سایت خویش حذف نکنید. در صورتی‌که کد حذف خواهد شد، منجر عدم پذیرش وب سایت شما می گردد.

۲- لود یک فولدر HTML:
برای استعمال از این طریق بایستی دسترسی آپلود فولدر‌ها را داشته باشید و بتوانید پوشه‌ها را در فهرست مهم وبسایت، لود نمائید.

از داشبورد گوگل سرچ کنسول، “Manage site” را تعیین و بعد” Verify this site”را تعیین فرمائید. در صورتیکه “HTML file upload” در تحت “Recommended method,” بیان نشده میباشد، می بایست در ذیل “Alternate method” بیان گردد.

با تعیین این طریق، از شما منظور میگردد که یک فولدر HTML را دانلود فرمایید. آن را دانلود فرمائید آنگاه فولدر دانلود گردیده را در جای مشخص و معلوم گردیده، بار گذاری نمایید. هیچ تغییری در محتوای پوشه یا این که اسم پوشه ساخت و ساز نکنید. پوشه بایستی دقیقاً با آنچه دانلود کرده‌اید یکسان باشد. در شکل تغییر و تحول، کنسول کاوش توانمند به تأیید وب سایت نخواهد بود.

بعد از بار گذاری پوشه HTML، به گوگل سرچ کنسول برگردید و بر روی “Verify” کلیک فرمایید. در‌حالتی که تمامی چیز به صحت انجام یافته باشد، شیت‌ای را مشاهده میکنید که به شما نشانه میدهد وب سایت تأیید شد‌ه‌است. بعداز تأیید وب سایت خویش با به کار گیری از این طرز فولدر HTML را از وب سایت خویش، حذف نکنید.

به شما سفارش میشود برای کسب داده ها در حوزه ی GTM چه چیزی است نوشته ی علمی ما‌را مطالعه فرمایید.

۳- تأیید از روش ارائه دهنده اسم دامنه
ارائه دهنده اسم دامنه، شرکتی میباشد که شما میزبانی دامنه و تارنما خویش را از آن کمپانی تنظیم کرده‌اید. وقتی که شما با به کارگیری از این شیوه احراز نام‌و‌نشان می کنید خیر فقط شما صاحب و مالک دامنه اساسی می‌باشید، بلکه صاحب و مالک همگی ذیل دامنه‌ها و زیرمجموعه‌های مربوط به آن نیز می باشید. این یک آیتم عالی برای دارندگان تارنما های تبارک میباشد.

از داشبورد گوگل سرچ کنسول، ” Manage site,” then”، ” Verify this site”را تعیین نمائید. چنانچه مورد ” Domain name provide” را در ذیل ” Recommended method” مشاهده نکردید، در ذیل ورقه ” Alternate method” کاوش فرمایید.

وقتی که ” Domain name provide” را گزینش میکنید، از شما منظور میشود ارائه دهنده اسم دامنه خویش را از لیستی از ارائه دهندگان متداول مانند GoDaddy.com گزینش فرمایید. در صورتیکه ارائه دهنده شما درین لیست وجود ندارد، “Other” را گزینش نمائید. بعداز این، دستور کار‌هایی در زمینه ی طرز ساخت یک رکورد DNS TXT برای ارائه دهنده خویش به شما داده می شود. در صورتی‌که قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز رکورد DNS TXT برای ارائه دهنده شما نیست، میتوانید به مکان آن یک رکورد CNAME ساخت نمائید.

۴- اضافه کردن کد Google Analytics:
چنانچه پیش از اینً از Google Tag Manager (GTM) برای تارنما خویش استعمال کرده‌اید، این ممکن میباشد معمولی ترین راه و روش برای تأیید تارنما شما باشد. در حالتی که میخواهید این نحوه را آزمون نمایید، بایستی مجوزهای مشاهده، بازنویسی و رئیس را برای اکانت خویش در GTM فعال فرمایید. پیش از به کارگیری از این طرز، به کد HTML وبسایت خویش نگاه نمائید تا مطمئن گردید که کد GTM فورا بعداز برچسب تارنما شما، قرار داده شد‌ه‌است. برای فعالسازی گوگل انالیتیکس و فعالیت با آن می‌توانید از نوشته ی علمی ای که پیش از این دراین مورد مندرج میباشد به کارگیری کنید.

از داشبورد کنسول، از نصیب ” Manage site”، ” Verify this siteرا گزینش نمائید. در شرایطی‌که مورد “Google Tag Manager” را در ذیل ” Recommended method ” مشاهده نکردید، می بایست ذیل ” Alternate method” ظواهر گردد.

” Google Tag Manag” را تعیین کرده و روی ” Verify.” کلیک نمائید. چنانچه کد Google Tag Manager پیدا شد، می بایست کاغذ‌های را ملاحظه کنید که درون ورقه مشاهده می‌کنید تارنما شما تأیید گردیده است.

درحال حاضر که وب سایت خویش را در کنسول گوگل تصویب نموده اید، سفارش می‌کنیم قدم‌بعدی خویش را جهت حافظه گیری آن بردارید به همین مراد نوشته‌ی‌علمی ای به عنوان فراگیری گوگل سرچ کنسول مندرج میباشد که نکات کلیدی و اساسی در آن اورده شد‌ه‌است.
 

  • ۹۹/۱۲/۰۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی