مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


شیوه‌های seo کلاه سیاه
پیوندهای مبلغی
مت کاتس به وضوح توضیحش می دهد:

اکثر مواقع، همگی چیز به طور کاملً پر‌نور میباشد: اشخاص برای پیوندهای مبنی بر PageRank پولی را پرداخت می‌نمایند، بهترین سئو کار  که PageRank را به جریان درمی‌آورد و سعی بر کسب جایگاه‌های برتر داراست.

همینطور اضافه می‌نماید:

نود و خیر درصد مواقع تماماً مشخص و معلوم میباشد که‌این لینک و پیوند‌هایی می باشند که خریده و هزینه‌شان پرداخت گردیده و فروخته گردیده‌اند و آحاد این چیزها.

خرید پیوند برای بهینه سازی دارنده بعضی مزایای غیرقابل انکار برای خریدار میباشد. نخستین از همگی، عمل سهل میباشد. بعد از اعمال خرید و فروش، دیگر نیازی وجود ندارد برای کیفیت محتوا زحمت کشید. در مرحله دوم، متن لنگر، یک ادله درجه بندی قادر گوگل، همینطور مطابق با ترجیحات مشتری گزینش می‌گردد. این دو عامل برای ویرایش مؤثر در درجه بندی موتورهای کاوش کافی میباشد. به همین برهان این تکنیک سئو تحت عنوان یک کلاه سیاه دور از شوخی طبقه بندی میگردد.

ایده ها هرز (اسپم)
نظرها هرز یا این که اسپم‌ها برای ساخت و ساز بک پیوند‌های بدون‌پول در لحاظ گرفته می گردند. پیوندهای به دست آمده از این نحوه ۱۰۰٪ «nofollow»( بی تعقیب کردن) می‌باشند و هیچ سئویی را منتقل نمی کنند و همین هم این طریق را به اتلاف وقت حقیقی وواقعی تبدیل می‌نماید.

با این وجود، اکنون یکی دوستداشتنی‌ترین طرز‌های کلاه سیاه میباشد. علاوه بر این، مدام این عمل به طور دستی اعمال نمیشود، حتی ابزارهای مختلفی نیز وجود دارا هستند که می توانند به صورت خود کار ایده ها اسپم را در سراسر اینترنت پخش نمایند.

درصورتی که وب لاگ شما برای گذاشتن ایده ها گشوده میباشد، فارغ از اینکه کسی بتواند کیفیت آن ها را در دست گرفتن نماید، دیر یا این که زود لحاظ اسپم را اخذ میکنید که‌این فرمان تأثیر منفی بر یوزرها نهاده و کیفیت تجربه کاربری آنان‌را زیر میاورد. به همین استدلال بهتر میباشد پیش از اینکه خواننده گان شما حس اندوه نمایند و از گذاشتن لحاظ نفیس دلسرد شوند، جلوی نظرها اسپم را بگیرید.

به حافظه داشته باشید، نظرها اسپم همینطور سبب غیر فن‌ای به حیث وصال وبلاگ شما می شوند و به این صورت به آن زخم میزنند. به همین برهان میباشد که بایستی ایده ها را در وضعیت انتظار نگه دارید و بعداز غربال کردن اسپم با به کارگیری از پلاگین‌های مسدود کننده، تأیید فرمائید.

محتوای انتشار گردیده
همان طور که از نام هم معین میباشد، محتوای انتشار گردیده اشاره دارااست به به عبارتی ایجاد کرد محتوای «نسخه برداری و پیست» مشهور که در سراسر دامنه‌ها اجرا میگردد و بدین مفهوم میباشد که تعدادی محتوای نسخه برداری گردیده از منابع گوناگون دقیقاً با یکدیگر مطابقت و همخوانی دارا‌هستند یا این که خیلی مشابه به هم می‌باشند. موتورهای کاوش محتوای منحصر را ترجیح می دهند. به همین ادله محتوا که عمداً در دامنه‌های متعدد انتشار میشود، تحت عنوان یک کدام از بدترین تکنیک‌های کلاه سیاه شناخته میگردد. زمانی که به عبارتی نتیجه ها در لیست گوگل یافت می شوند، علامت روشنی از ویرایش در سکو بندی موتورهای کاوش میباشد و معمولاً سبب به تجربه کاربری ضعیف می‌گردد.

محتوای تکراری خیر صرفا دامنه‌های گوناگون بلکه یک دامنه را در بر می گیرد. با این اکنون، آیتم دوم چندان بدون شوخی وجود ندارد چون معمولاً نماد عدم علم یا این که غفلت میباشد. براین اساس، پیاده سازی یک برچسب متعارف برای علامت دادن ورژن اساسی نوشته‌علمی شما بسیار اساسی میباشد. براین اساس‌، بقیه ورژن‌ها را برای Googlebots نامرئی می کنید.

استعمال بیشتراز حد از واژه کلیدی
این نحوه شناخته گردیده بهینه سازی کلاه سیاه دیگر به اندازه پیشین کاربرد ندارد.

در حال حاضر موتورهای کاوشگر خیلی هوشمندتر از آن می باشند که بشود آن ها را با این ترفند معمولی گول زد.

طبق تمجید، استعمال بیش تر از حد از لغت ها کلیدی شبیه در حین یک شیت به مراد به حداکثر رساندن روءیت کرد و ترافیک ارگانیک آن میباشد. محتوای لبریز گردیده از عبارات کلیدی طبیعی به حیث نمی رسد و به همین برهان، چیزی وجود ندارد که گزینه پسند مخاطب قرار بگیرد.

چرا می بایست از seo کلاه سیاه اجتناب کنیم؟
seo کلاه سیاه به یکسری طریق متعدد قادر است به سایت و مارک شما جراحت برساند.

میتواند سبب به درجه بندی جستجوی ذیل گردد و یا این که حتی منجر خواهد شد وب سایت شما کلاً از نتیجه ها کاوش حذف خواهد شد. زیرا تکنیک‌های سئو کلاه سیاه تماماً برخلاف مقررات موتور کاوش میباشد، در شکل به کار گیری از این شیوه‌ها، موتورهای کاوش ممکن میباشد شما‌را جریمه نمایند و حتی تارنما را از ظواهر شدن در صفحه های نتیجه ها جستجویشان حذف نمایند.

seo کلاه سیاه، حاصل کوتاه بازه (آن هم به‌تدریج) ساخت‌و‌ساز می‌نماید. از آن جا که استراتژی‌های کلاه سیاه از نقاط ضعف مو جود در دستور کار‌های کاوش به کارگیری می‌نمایند، نتیجه ها نتیجه ها از تاکتیک‌ها بعد از برطرف شدن این نقطه ضعف‌ها از دربین می روند. این رخداد به صورت مداوم واقعه میفتد، چون موتورهای کاوشگر مدام در پی نقاط ضعفی میباشند که اشخاص برای بازی با سیستم به کار گیری می‌نمایند تا آن ها را رفع نماید.

همین زمینه تجربه‌ای ضعیف، آزار دهنده یا این که گم راه کننده برای مخاطبان ساخت می‌نماید. بخش اعظمی از تاکتیک‌های کلاه سیاه یک تجربه کاربری ضعیف به وجود میاورند که می تواند سبب گردد یوزرها برگه را ‌شکاف نمایند. همینطور قادر است یک مارک را اسپم و نامطبوع جلوه دهد.

در صورتی‌که می خواهید بلند دوران در جستجوها حضور داشته باشید و اتکا کاربرانتان را جلب نمایید، از سئوی کلاه سیاه پرهیز کنید.

توده‌بندی
امیدوارم که‌این نوشته ی علمی به شما یاری کرده‌باشد تا ادراک بهتری از seo (سئو) و سئو موتوهای کاوش به دست بیاورید. گشوده هم پیشنهاد میکنیم که عمل بهینه سازی بایستی به گذر زمان البته تروتمیز صورت پذیرد تا به سود صحیح و مطلوب رسد.

شاید پیش از اینً کارهایی در موضوع بهبود سئوی سایتتان اجرا داده‌‌اید ولی به غرض متبوع نرسیده‌اید. ما در نویسش علاوه بر ساخت اشکال محتوای متنی و پادکست‌ها طبق شایسته ترین استراتژی بازاریابی محتوا، قادر خواهیم بود در مورد seo محتوا و اجرا اصول بهینه سازی هم به شما امداد کنیم.

کافی میباشد همین الان فعالیت کردن بر روی بهینه سازی را آغاز فرمایید تا در معدود‌خیس از شش ماه آینده تاثیرات فوق‌العاده‌ش را بر روی کارتان مشاهده کنید.

پیش از تایپ کردن پست بعدی بلاگتان به طبعً روی لغت ها کلیدی تحقیق نمایید. بعد از آن داده‌های واژه کلیدی را برای سئو اصول اول به عمل بگیرید.

یا این که می توانید خیلی ریلکس از روش مورد مشورت کردن مجانی که در کاغذ اساسی نویسش میباشد، نیازهایتان را مطرح نمایید تا دسته کارشناس ما در سریع‌ترین مجال با شما تماس بگیرند.
 

  • ۹۹/۱۲/۰۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی