مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


اکثری از کسب‌وکارها برای تهیه روز‌نگار محتوا، مناسبت‌های روزنگار را نیز در لحاظ می گیرند.  سئو در مشهد  با دقت به حوزه‌‌ی عمل کسب‌وکار و مخاطبانی که دارااست، روزنگار محتوای هر سازمان تهیه و تنظیم می شود. محاسبه روزهای سال و مناسبت‌های آن امداد می‌نماید در نرم‌افزار‌ی بازاریابی محتوایی هم‌زمان با محتواهای تخصصی، موضوعات دیگری را در حیث بگیریم که به حوزه کار کسب‌وکار ما رابطه دارا هستند. در پی بعضا از مناسبت‌های تیر را معرفی کردیم. ممکن میباشد بخواهید هنگام تهیه و تنظیم روزنگار محتوای تیر برای کانال‌های اجتماعی یا این که بلاگ خویش جایی هم برای آنها در لحاظ بگیرید.

در نگاه نخستین ممکن میباشد برخی از مناسبت‌ها هیچ ارتباطی با کار شما نداشته باشند. بخش اعظمی از مناسبت‌های روز‌نگار با غرض ارتقا دوراندیشی همگانی درخصوص موضوعی خاص اسم‌گذاری گردیده‌اند. با دقت بدین نکته خواهیم توانست با ساخت‌و‌ساز محتوا راجع به آن زمینه خاص، به مسئولیت اجتماعی خویش دارای تعهد باشیم و آن را تحت عنوان بخشی از کار‌های CSR سازمان خویش در لحاظ بگیریم.

مناسبت‌های تیر 1399
مناسبت‌های ماه
۱ تیر روز جهانی یوگا
۳ تیر تولد حضرت معصومه درود الله علیها و روز دختران
3 تیر روز جهانی زنان مطلقه
5 تیر روز جهانی ویتیلیگو یا این که پیسی
۷ تیر روز قوه قضاییه
7 تیر روز جهانی کارگران صنعتی
۱۰ روز جهانی سیارک ها
11 تیر روز جهانی بال و پر مرغ
۱۳ تیر، تیر روز،جشن و پای کوبی تیرگان
۱۳ تیر به دنیاآمدن امام رضا علیه السلام
۱۴ تیر روز خودکار
۱۵ تیر جشن و پای کوبی ناپخته خواری
۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی
28 تیر روز جهانی شنیدن
28 تیر روز جهانی نلسون ماندلا
30 تیر روز جهانی شطرنج
مناسبت‌های ماه
۱ تیر روز جهانی یوگا
از تعدادی سال پیش 21 ژوئن مصادف با نخستین تیرماه، تحت عنوان روز جهانی یوگا معرفی گردیده‌است. در آغاز وزیر هند در سال 2014 وقت گیر ترین روز سال را برای اسم‌گذاری روز جهانی یوگا تحت عنوان میراثی از قبل‌ی هند توصیه بخشید. در صورتیکه کسب‌وکار شما مربوط به ورزش یا این که سالمی میباشد، میتوانید به مناسبت روز جهانی یوگا در ارتباط فواید این ورزش در معاش سخن نمایید یا این که یک‌سری جنبش بی آلایش یوگا را فراگیری دهید.

۳ تیر به دنیاآمدن حضرت معصومه درود الله علیها و روز دختران
یکسری سال میباشد که در کشور‌ایران میلاد حضرت معصومه تحت عنوان روز دختران جشن و پای کوبی گرفته میشود. این سال به خیال سرایت COVID-19 قابلیت و امکان برگزاری پای کوبی به‌این مناسبت نیست. در شرایطی که کسب‌وکار شما مربوط به مدل معاش‌ میباشد سفارش می کنیم تعدادی ایده برای پایکوبی به چنگ آوردن این روز سوای برگزاری دورهمی در بلاگ خویش معرفی نمائید.

3 تیر روز جهانی زنان مطلقه
23 ژوئن یا این که به عبارتی سوم تیر یک‌سری سال میباشد که در دنیا تحت عنوان روز جهانی زنان مطلقه شناخته میگردد. سازمان ملل این روز را با غرض ارتقاء دانایی نسبت به حقوق و دستمزد زنان مطلقه اسم‌گذاری نموده است.

تحت عنوان کسب‌وکارهای مربوط به زنان و همچنین سالم سرازیر میتوانید در‌این روز از بحران‌هایی کلام نمایید که زنان بعد از نقطه پایان معاش مشترک با آن روبرو میگردند. همینطور می توانید راهکارهایی برای رویارویی با این بحران‌ها توصیه دهید. کسب‌وکارهای حقوقی نیز می توانند به مناسبت روز جهانی زنان مطلقه در امر مباحث حقوقی مربوط به آن سخن نمایند.

5 تیر روز جهانی ویتیلیگو یا این که پیسی
ویتیلیگو یا این که پیسی یک بیماری میباشد که در اثر توقف ساخت‌و‌ساز رنگدانه‌های پوستی ساخت میشود. بیماری ویتیلیگو نزدیک به 2% از عموم عالم وجود دارااست. در‌این روز می توانید در وب لاگ کسب‌وکار خویش برای ارتقاء تدبیر نسبت به بیماری پیسی مطلبی منتشر نمائید. همینطور درصورتی که در منطقهی روانشناسی عمل میکنید میتوانید پیشنهادهایی ارائه فرمائید برای نگهداری خودباوری اشخاصی که با این بیماری مشغول می‌باشند. علاوه بر این‌ها میتوانید خط مش‌هایی معرفی نمائید برای واکنش مطلوب با عده ای که مبتلا بیماری ویتیلیگو می‌باشند.

۷ تیر روز قوه قضاییه
هفتم تیر سال‌هاست که در کشور ایران تحت عنوان روز قوه‌ی قضاییه شناخته میگردد. به مناسبت این روز کسب‌وکارهایی که راجع‌به با کار‌های حقوقی میباشند می توانند نکاتی درخصوص ساختار قوه قضاییه ذکر نمایند. توضیح در ارتباط روندهایی کاری در قوه قضاییه که اکثر عموم با آن نا آشنا می‌باشند نیز می تواند زمینه خیر و خوبی برای تکثیر محتوا در‌این روز باشد.

7 تیر روز جهانی کارگران صنعتی
بخش اعظمی از کالاهایی که مصرف میکنیم، در صنعت با یاری اشخاصی ساخت گردیده‌اند که اکثر زمان ها به آنان تاءمل نمی‌کنیم. روز جهانی کارگران صنعتی عذروبهانه‌ای میباشد برای اینکه به کوشش‌های این دسته از اشخاص اعتنا کنیم و از آن سپاس کنیم. در صورتی‌که کسب‌وکار شما در خصوص ساخت‌و‌ساز فرآورده میباشد، می توانید در روز هفتم تیر راجع‌به فرآیندهایی محتوا ایجاد فرمایید که در قسمت صنعتی برای ساخت‌و‌ساز تولیدها شما اعمال میشود و مخاطبان خویش را در جریان ارزشی قرار دهید که کارگران در پشت صحنه‌‌ی کسب‌وکار تولید می‌نمایند. با این طریق از همیاران خویش هم سپاس کرده‌اید.

۱۰ روز جهانی سیارک ها
10 تیر روز جهانی سیارک‌ها میباشد. برهان این اسم‌گذاری عکس العمل یک سیارک به زمین در سال 1908 میباشد. درصورتی که عمل شما راجع به با نجوم میباشد، درین روز میتوانید به صورت تخصصی در باب سیارک‌ها کلام نمایید. در شرایطی که که کسب‌وکار شما مخاطبانی عام داراست، میتوانید محتوایی با مقصود شناخت با سیارک‌ها منتشر نمایید. در حالتی‌که مخاطبان شما نوجوان ها کنجکاو میباشند می توانید محتوایی با مسئله حقایقی در خصوص این پدیده‌های آسمانی فراهم نمایید تا در روز جهانی سیارک‌ها منتشر نمایید.

11 تیر روز جهانی پر و بال مرغ
برخی از روزهای جهانی حقیقتا انسان را شگفت زده می‌نمایند. مثل همین روز جهانی بال و پر مرغ که یازدهم تیرماه میباشد. همانگونه که پیش گویی می‌زنید انگیزه اسم‌گذاری این روز، ارتقاء دور اندیشی درباره ی تبعیض‌هایی که به‌این عضو مرغ در تاریخ روا گردیده، وجود ندارد. در‌این روز می توانید یکسری امر غذای خوشمزه با پر و بال مرغ در وب لاگ خویش منتشر نمائید.

۱۳ تیر، تیر روز،جشن و پایکوبی تیرگان
در روزنگار کشور‌ایران باستان، هر روز با یک اسم شناخته می‌گردیده و همزمانی اسم روز با ماه را پایکوبی می‌گرفته‌اند. جشن و پای کوبی تیرگان نیز یکی‌از این پای کوبی‌هاست. در‌این روز میتوانید محتوایی با مورد روش‌های گوناگون پایکوبی تیرگان در نقاط متعدد جمهوری اسلامی ایران منتشر فرمایید. حرف درباره ی پایکوبی‌های شبیه تابستانی در بقیه کشورها نیز موضوعی میباشد که می توانید درین روز به روزنگار محتوای تیرماه خویش اضافه فرمایید.

۱۳ تیر به دنیا آمدن امام رضا علیه السلام
بخش اعظمی از ایرانیان به خیال و خاطر حضور ضریح امام هشتم شیعه ها در مشهد، ارادت خاصی به امام رضا دارا‌هستند. در حالتی که مخاطبین کسب‌وکار شما در دسته اشخاص مذهبی می‌باشند، توصیه می کنیم به مناسبت به دنیاآمدن پیشوای هشتم شیعه ها، در زمینه‌ی سیره‌‌ی معاش امام رضا مطلبی در بلاگ خویش منتشر نمائید.

۱۴ تیر روز خودکار
14 تیر از سال 1381 به سفارش اعضای انجمن خودکار کشور ایران، روز مداد نامیده میشود. در روز مداد می توانید درباره ی نویسندگان معاصر اهل ایران کلام نمائید و اثر ها آنان را معرفی نمائید. در‌حالتی که کسب‌وکار شما به گونه ای با ادبیات رابطه دارااست، روز خودکار مجال قابل قبولی میباشد که در امر سرویس ها و تولید ها خویش بیشتر با مشتریان سخن فرمایید.

۱۵ تیر پایکوبی نپخته خواری
جشن و پای کوبی نپخته خواری یکی‌از مناسبت‌های کهن میباشد که امروز چندان شناخته گردیده وجود ندارد. در‌این روز می توانید محتوایی درخصوص ناپخته خواری، پیشینه‌ی آن و نکته‌های جذاب درباره ی نپخته خواری منتشر فرمایید. در شرایطی که ناحیهی کار شما تندرست و پزشکی میباشد، می توانید مقداری تخصصی‌خیس این قضیه را تحلیل فرمایید. تکثیر مطلبی درباره‌ی فواید و ضررهای ناپخته خواری میتواند مورد محتوایی باشد که برای 15 تیر در روزنگار محتوای کسب‌وکار خویش تعریف‌و‌تمجید میکنید.

۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی
بیشتر اشخاصی که مدتی به طور قانونی با یک سازمان همیاری کرده‌اند، با سازمان تامین اجتماعی آشنا می باشند و تا حدودی آن را می شناسند. به همین ادله در هر حیطهای که کار نمائید، احتمالا مشتریان شما تجربه‌ای بی واسطه یا این که غیرمستقیم از این سازمان دارا‌هستند. در روز بهزیستی و تامین اجتماعی می توانید راجع‌به سرویس ها سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی با مخاطبان خویش کلام فرمائید. مقایسه سرویس ها سازمان تامین اجتماعی با مثال‌های شبیه آن در کشورهای دیگر نیز می تواند مسئله محتوای شما در روز‌نگار محتوای تیر باشد.

28 تیر روز جهانی شنیدن
بخش اعظمی از ما به کلام‌های دیگرافراد گوش می دهیم فارغ از اینکه حقیقتا بشنویم. روز جهانی شنیدن مجال قابل قبولی میباشد تا در وب لاگ کسب و کارتان در زمینه‌ی مهارت شنیدن و اهمیت آن کلام فرمایید. در‌صورتی‌که در ناحیهی روانشناسی کار می کنید، معرفی چندین روش برای تقویت مهارت شنیدن، مسئله نیکی برای محتوایی میباشد که درین روز منتشر می کنید.

28 تیر روز جهانی نلسون ماندلا
نلسون ماندلا شخصیتی شناخته گردیده و تاثیرگذار میباشد. روز ولادت نلسون ماندلا هر سال عذر و بهانه‌ای میباشد تا در زمینه‌ی کار‌های این مرد بلندمرتبه تاءمل کنیم. در‌این روز میتوانید در باب مبادرت‌های نلسون ماندلا مطلبی ساخت فرمایید. تمجید نژادپرستی و مبادرت‌هایی که در دسته رفتارهای نژادپرستانه قرار می گیرند، میتواند زمینه محتوای شما در روز جهانی نلسون ماندلا باشد.

30 تیر روز جهانی شطرنج
30 تیر به مناسبت احداث فدراسیون در میان‌المللی شطرنج، تحت عنوان روز جهانی شطرنج اسم‌گذاری گردیده است. در صورتی‌که عمل شما در حیطهی سرگرمی یا این که ورزش میباشد به عذر‌ی این روز میتوانید با مورد نکته‌هایی در باب بازی شطرنج یا این که تاریخچه‌ی آن مطلبی منتشر فرمائید. توضیح درخصوص چگونگی پیدایش شطرنج و تغییرات آن در گذر مجال میتواند در روز‌نگار محتوای تیرماه مسئله محتوایی باشد که شما در‌این روز منتشر می کنید.

همان طور که می دانید، بهتر میباشد از مدتی پیشین محتوای متبوع برای هر روز را تهیه و تنظیم فرمایید. در صورتی تصمیم گرفتید در روز‌نگار محتوای تیر ماه خویش محتوایی درباره ی مناسبت‌های این ماه داشته باشید، می توانید با تصویب پیشنهاد در نویسش محتوای متبوع خویش را تنظیم نمائید.
 

  • ۹۹/۱۲/۰۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی