مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


ساختار یو آر ال های تارنما را بهبود ببخشید
یو آر ال های قابل درک، محتوای شیت را آسانتر منتقل می نمایند
ساخت‌و‌ساز پوشه ها و مجموعه بندی های قابل شعور خیر فقط سبب ساز منظم خیس شدن تارنما می‌شود،  سئو در مشهد بلکه موجب می‌شود که موتور های کاوش نیز محتوای وبسیات را بهتر پالایش نمایند. این عمل همینطور منجر می گردد که یوزرها شل خیس به صفحه ها تارنما شما لینک و پیوند دهند. همینطور یوزرها نیز از دیدن نشانی هایی که معمولا بسیار زمان بر می‌باشند و کارکترهای قابل فهمی ندارند، مبتلا واهمه میگردند. در موقعیت کلی یو آر آل های مطلوب نقش حیاتی در بهینه سازی سایت دارا هستند. برای آآگاهی از تمجید بهینه سازی توصیه می‌کنیم که مقاله بهینه سازی چه می‌باشد را مطالعه نمائید.


(یو آر ال وبسایت مثال با کارکترهای نامربوط که ممکن میباشد استفاده کننده را به دردسر بندازد)

اینچنین یو آر ال هایی منجر می‌شود که یوزرها نتوانند آن را به خیال و خاطر بسپارند و یا این که در هنگام نسخه برداری کردن آن در مکان دیگر مبتلا ایراد شوند و به خیال زمانبر بودن، آن پیوند کاملا نسخه برداری نشود. این موضوع در رابطه یو آر ال هایی که کاراکترهای غیر قابل درک دارا هستند بیشتر صحت می نماید. همینطور ممکن میباشد یوزرها پیوند ها را به طور انکر تکست (Anchor Text) به عمل ببرند. در اینگونه مواردی در شرایطی که نشانی ورقه از لغت ها قابل درک و دارای ارتباط درآن مستعمل باشد، دیگر یوزرها و موتور های کاوش عشق بیشتری بدین صفحه ها علامت خواهند اعطا کرد.


(لغات هایلایت گردیده بالا می‌توانند پیش از کلیک مخاطب به وی داده ها کافی در رابطه برگه را بدهند)

یو آر ال ها در نتیجه ها کاوش اکران داده میگردند
به خیال و خاطر داشته باشتید که یو آر ال ها در حاصل کاوش و تحت اسنیپت ها اکران داده می‌شوند. همانند تیتر و اسنیپت، لغت ها جانور در یو آر ال ها نیز در شکل تشابه با عبارت کاوش گردیده، به طور کلفت و برجسته خیس در می‌آیند. طبیعیست که در شکل به کار گیری از لغات مطلوب و دارای ارتباط در نشانی صفحه های نسبت به به کار گیری از کاراکترهای مزخرف و اعداد، شانس بیشتری در اکران در نتیجه ها کاوش دارا هستند.


(استفاده کننده کلمه و واژه baseball cards را کاوش می نماید و این کلمه و واژه در نشانی شیت پایین اسنیپت، پررنگ نمایش داده میشود)

گوگل در پالایش و بررسی هرگونه یو آر ال غامض ای بسیار تواناست و از این حیث نگرانی برای شما نبایست وجود داشته باشد. البته به کارگیری از یو آر ال های معمولی و قابل شعور می‌تواند برای یوزرها و موتور های کاوش امداد حالا باشد. ممکن میباشد شما بعداز قرائت این مقاله آغاز به تغییر و تحول یو آر ال های صفحه های خویش بکنید و گوگل نیز با این گزینه مشکلی نخواهد داشت. ولی در حیث داشته باشید که‌این یک فعالیت تخصصی میباشد و نیاز به مهارت های خاص خویش را داراست. پس پیش از ایفا این فعالیت مطالعات مایحتاج را اجرا دهید.

تمدن معانی لغت ها
خزیدن چه می‌باشد: به کار پایش سایت ها بوسیله ربات های قابل انعطاف افزاری کاوشگر برای ایندکس کردن صفحه های گفته میگردد.

ریدایرکت 301 چه چیزی است: یک کد موقعیت HTTP میباشد که سبب می‌گردد استفاده کننده از یک نشانی به طور خود کار به نشانی دیگری هدایت خواهد شد

پارامتر (Parameter) چه چیزی است: به دیتایی گفته می‌گردد که در یو آر ال وجود دارااست و برای اشاره به اخلاق و رفتار تارنما به عمل گرفته می گردد.

ساب دومی (Subdomain) چه چیزی است: یک نوع دامین میباشد که تحت دسته یک دامین اساسی است و برای اشاره به مشقت کوچکتری از دامین مهم به کار گیری میشود.

آی دی (ID) چه میباشد: به دیتایی که برای شناسایی یا این که مدیر خوی کاربری که اینک در هم اکنون استعمال از منابع سیستم میباشد گفته می‌گردد.

دیرکتوری ریشه (Root Directory) چه چیزی است: به دیرکتوری گفته میشود که در بالاترین سطح ساختار درختی یک وبسایت وجود داراست.

نکات
از لغات در یو آر ال به کار گیری فرمائید
یو آر ال هایی که دارنده کلمه ها مربوط به محتوای کاغذ می باشند بسیار دلچسب خیس از دیگر یو آر ال ها هستند و یوزرها آنان‌را بهتر به ذهن می سپارند و از احتمال بیشتری برخوردارند تا در صفحه های دیگر پیوند داده شوند.

از جاری ساختن موردها پایین بپرهیزید:

به کارگیری از یو آر ال های وقت گیر به یاور پارامتر ها و آی دی های غیر ضروری
تعیین اسامی پیشفرض در یو آر ال ها
به کار گیری از عبارات تکراری در یو ار ال ها
از یک ساختار دیرکتوری بی آلایش به کار گیری فرمایید
از ساختار دیرکتوری به کار گیری فرمایید که به محتوای شما نظم میبخشد و به یوزرها یاری می نماید که بدانند در هر لحظه، در کجای وب سایت میباشند و به نحوی آن را پباده سازی فرمائید که به محتوای به عبارتی ورقه اشاره داشته باشد.

از ایفا مفاد پایین بپرهیزید:

استعمال از ساختار های تو در تو در یو آر ال مانند “Dir1/Dir2/Dir3/Dir4/Dir5/Dir6/Page.Html…/”
به کار گیری از اسم هایی که ارتباطی با محتوای برگه ندارند
از یک یو آر ال یکتا برای هریک از صفحه ها وبسایت به کار گیری فرمائید
برای دوری از لینک و پیوند گزاری های مختلف یوزرها به یک مقاله بخصوص و بالا نگه داشتن بها هر کاغذ، از ساخت و ساز نشانی های مختلف برای یک شیت پرهیز نمایید. درصورتی که احیانا متوجه شدید که یوزرها از نشانی های مختلف چهت نیل به یک کاغذ استعمال میکنند، در‌این حالت ریدایرکت 301 تمامی نشانی ها به یک نشانی معین، قادر است آیتم خیر و خوبی برای رفع این خلل باشد. هم اینگونه در هنگام بروز این ایراد و در صورتی‌که که حاذق به ریدایرکت نشانی ها نیستید می‌توانید از سیستم یو آر ال های کانونیکال استعمال فرمایید.
 

  • ۹۹/۱۲/۰۲
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی