مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در‌این مقاله به نظارت کلمه ها کلیدی متشابه یا این که به اصطلاع LSI می‌پردازیم و درباره ی ضرورت به کار گیری بهترین سئو کار از آن‌ها در یک مقاله و تاثیر آن بر بهینه سازی، توضیح خوا هیم اعطا کرد.


علم seo همواره در درحال حاضر تغییر‌و تحول و بسط میباشد و شعور مفاهیم مرتبط با آن اکثر وقت ها با دشواری هایی یار و همدم است. برای استارت بهینه سازی و ارتقا ترافیک وب سایت بایستی در گزینش لغات کلیدی توجه خاصی به خرج دهید. در راستای این عمل در‌این مقاله شما‌را با معنی Latent Semantic Indexing یا این که به اختصار LSI آشنا میکنیم.

این مضمون‌ در صدر ممکن میباشد مقداری غامض به حیث رسد، البته در‌حالتی که با ساز و فعالیت بهینه سازی آشنا باشید، فهم آن عمل مشقت نخواهد بود و تا نصفه راه و روش را از همین در آغاز رفته اید. به‌دنبال مقاله به آنالیز این مضمون‌ و چگونگی به کارگیری از آن در افزایش seo تارنما و بهبود بیزنس میپردازیم.

Latent Semantic Indexing یا این که LSI چه میباشد و چه طور به seo تارنما یاری می نماید؟
LSI مفهومیست که موتورهای کاوش مانند گوگل از آن به کار گیری می نمایند تا رابطه در میان لغت ها و لغت ها را فهم و شعور کرده و مفاهیم مشترک میان آنها‌را شناسایی نمایند. برای شعور این معنی بایست بدانید که موتور های کاوش به اندازه ای هوشمند میباشند که معنا محتوا و مترادفات یک عبارت یا این که واژه را ادراک و شناسایی نمایند.

سوای به کارگیری از لغات و کلمات متشابه، مجال متعددی برای یک موتور کاوش صرف میگردد تا لغات مترادف و هم معنی عبارات کلیدی وبسایت شناسایی خواهد شد. با این توضیح، می قدرت خاطرنشان کرد که گوگل وبسایت هایی را که از لغات کلیدی متشابه نیز علاوه بر عبارات کلیدی مهم خویش در وب سایت به کارگیری می نمایند، در درجه بالاتری قرار خواهد اعطا کرد.

با استعمال از لغت ها مترادف و هم معنی با کلمه ها کلیدی در محتوای تارنما، محتوای وبسیات به طور عامیانه تری ذکر می‌گردد. به کار گیری از یک واژه و کلمه کلیدی خاص در محتوای یک شیت، و تکرار آن به صورت غیر منطقی، قیمت آن را ذیل می‌آورد و متن مندرج را نیز برای استفاده کننده غیر قابل تلاوت می نماید. با استعمال از مترادفات این کلمه و واژه کلیدی به طور تصادفی به مکان کلمه و واژه کلیدی اساسی در متن، این ایراد را حل خواهید کرد.

همینطور با به کارگیری از کلمه ها متشابه با کلمه و واژه کلیدی در محتوا، حیث یوزرها بیشتری را به سمت مقاله، جلب خواهید کرد و در فیض ترافیک بیشتری را برای وب سایت مهیا می‌کنید. با این فعالیت، یوزرها را در وصال سریعتر و آسانتر به جواب سوالهای هدایت می‌کنید و تیم این امور موجب ارتقاء بازدید از وب سایت شود.

لغت ها کلیدی متشابه را چه طور شناسایی کنیم؟
در حالتی‌که هنوز به شعور جامعی از این مقاله نرسیده اید نگران نباشید. به دنبال بابیان نمونه این معنی را بیشتر توضیح خوا‌هیم اعطا کرد. جستجوی لغات کلیدی مطلوب، مستلزم به کارگیری از ابزار های مطلوب این فعالیت است. دقت شمارا به چندین ابزار تحت جلب می‌کنیم.

موتور جستجوی گوگل
یکی شایسته ترین و آسانترین رویه های تدبیر از کلمه ها کلیدی متشابه به کار گیری از موتور جستجوی گوگل میباشد. با جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی همانند “سگ” در انتهای کاغذ کاوش کلمه ها متشابهی که بدین واژه و کلمه دارای ربط میباشند اکران داده می گردند.

این نحوه یکی شایسته ترین رویه های درایت از عبارات کلیدی متشابه میباشد، چرا‌که مستقیما شما‌را با لغت ها متشابه از نظر گوگل آشنا می نماید. می‌توانید با استعمال از این لغت ها کلیدی هم معنی، در سمت کامل شدن لغت ها کلیدی وب سایت استعمال فرمائید. در شرایطی که که از کل این لغات و لغت ها کلیدی به صورت صحیح در صفحه ها تارنما استعمال فرمایید، مطمئنا در راه و روش صحیح گام برداشته اید.

ابزار Google Keyword Planner
برای استعمال از ابزار Google Keyword Planner نیاز به نام نویسی در Google AdWords دارید. بعداز نام نویسی و آمدن به اکانت کاربری خویش میتوانید بدین ابزار دسترسی داشته باشید.

پس از ورود به Google Keyword Planner یک سری آیتم در پیش رو دارید. بر روی اولی مورد با تیتر “Search For New Keywords Using A Phrase, Website, Or Category” کلیک کرده و کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش را در فریم پیش رو تایپ فرمایید و آن‌گاه بر روی Get Ideas کلیک نمایید.

در به کارگیری از این ابزار نیز ما از به عبارتی واژه و کلمه سگ استعمال کرده ایم تا مقایسه ای دربین ابزار های متعدد داشته باشیم. در ذیل فیض این کاوش را می‌بینید.

همان طور که در عکس بالا نیز مشاهده میکنید چند واژه و کلمه یا این که عبارت کلیدی برای شما لیست میگردد. همینطور در اینجا میتوانید مشاهده کنید که هرکدام از این لغات به صورت میانگین چه تعداد در ماه کاوش میگردد و تا چه اندازه این واژه یا این که عبارت، رقابتی است.

ابزار LSI Keyword Generator
این ابزار نیز یک کدام از دیگر از ابزارهای معمولی ولی بسیار خوب در شناسایی کلمه ها و لغات متشابه است که آن را میتوانید از نشانی Lsigraph.com بیابید. پس از ورود بدین تارنما، کلمه و واژه کلیدی خویش را وارد کرده و بر روی دکمه Generate کلیک نمائید. بعداز چندین لحظه لیستی از کلمه ها و لغت ها متشابه را مشاهده می‌کنید. در عکس تحت مثال ای از خروجی این وب سایت برای کلمه و واژه Dog را مشاهده می نمائید.

وب سایت های دیگری نیز ازین دست وجود دارا هستند که از آنان می شود به Keywordtool.io و Kwfinder.com اشاره نمود که برای عبارات فارسی مناسبترند.

چه‌طور شایسته ترین لغت ها کلیدی متشابه را شناسایی کنیم؟
با به کارگیری از ابزارهای معرفی گردیده، لیست بلند بالایی از لغات کلیدی در دست شما قرار میگیرد. البته شما که نبایست از همگی آن‌ها به کار گیری نمایید. پرسش اینجاست که کدامیک از آن ها برای وب سایت شما مطلوب میباشد. نکته کلیدی در وصال به جواب این پرسش این میباشد که یک استفاده کننده چرا بایست در‌پی این عبارات متشابه بگردد. با پی بردن جواب این پرسش میتوانید تصمیم قابل قبولی درین حالت بگیرید.

در اکثر وقت ها مواقع قصد استفاده کننده از جستجوی یک واژه کلیدی یکی‌از سه گزینه تحت است:

• کسب داده ها کلی در باره یک زمینه (برای مثال، سگ چه حیوانیست؟)
• کسب داده ها به خصوص در رابطه یک قضیه (مثلا، پرطرفدارترین نژاد سگ کدامست؟)
• یافت کردن راهی برای خرید یک سوژه (از جمله، ازکجا می‌توانم یک سگ بخرم؟)

برای اینکه شایسته ترین لغات کلیدی مربوط را گزینش کنیم، بایست آنهایی را برگزینیم که با مطالب وب سایت نیز در تناسب باشد. در شرایطی که تارنما شما در رابطه قبول فرزندی سگ باشد نبایست عبارت “طریق عکس العمل با آنفولا‌نزا سگ” را تحت عنوان واژه و کلمه کلیدی متشابه گزینش نمایید. در ازای میتوانید واژه کلیدی دارای ربط “سگ فروشی” را برای وب سایت خویش برگزینید و بر روی آن فعالیت فرمائید.

معنی LSI روش و روشی را به ما نماد می‌دهد که از به کار گیری بی رویکرد از یک واژه و کلمه کلیدی که وضعیت اسپم سیرتکامل دارااست، در تارنما پرهیز کنیم و در ازای لغات و کلمات متشابه با آن را به فعالیت ببریم. نکته اساسی درین نوع به کار گیری اینست که از کل این لغات به طور طبیعی به کارگیری کنیم و قصد فریب موتورهای کاوش را نداشته باشیم. به کارگیری ترکیبی از لغات کلیدی و کلمه ها مربوط به آن‌ها یکی ایده آل ترین راه و روش ها در شناسایی کلماتیست که بالاترین رنک و درجه را در موتورهای کاوش کسب می نمایند.

سود گیری
در‌حالتی که قصد دارید که بالاترین سکو را در حاصل کاوش کسب فرمائید، باید همگام با تکنیک های گوگل باشید. استعمال از بک پیوند با لغات کلیدی دارای ارتباط و افزودن عبارات کلیدی اساسی و لغات کلیدی مربوط به آن ها قادر است مرتبه بسیار خیر و خوبی را برای وب سایت به ارمغان بیاورد. سود این ارتقاء سکو نیز ارتقا بازدید و ترافیک وب سایت است.
 

  • ۹۹/۱۲/۰۲
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی