مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بهینه سازی برگرفته از عبارت Search Engine Optimization میباشد که لغات معادلی زیرا  سئو در مشهد  یا این که سئو موتور کاوش داراست که تمامی آنان به یک معنا هستند و می اقتدار آن را بصورت پایین تعریف‌و‌تمجید نمود:

بهینه سازی (بهینه‌سازی موتور کاوش) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های کاوش با طریق‌های غیر اخلاقی نیست. آنان برای یاری کردن به بهبود رویت و رابطه اینترنت سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با غرض رسیدن به جایگاه‌بندی بالا، ایجاد گردیده‌اند.

بهینه سازی را می‌قدرت گروه‌ای از طریق‌ها برای تغییر استراتژیک اینترنت سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عامل ها دارای ارتباط شیت و افزایش اهمیت آن در برگه نتایج کاوش، می‌پردازد.

seo فرآیند معمولی‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی گردد زیرا نیازمند علم زیاد، دانش پیش زمینه‌ای و طاقت میباشد. موتور‌های کاوش با تغییر مداوم الگوریتم‌های جایگاه‌بندی خویش غیر قابل پیش‌بینی میباشند؛ بنابراین وظیفه مهندسین بهینه سازی بروز نگه داشتن داده ها خویش در این زمینه میباشد.

seo وبسایت یا این که seo وبسایت یکی‌از عمل هایی میباشد که به وسیله سئوکار اعمال می‌شود.

الگوریتم سکو‌بندی گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت سکو‌بندی یک سایت میباشد. از این رو مهندسین بهینه سازی می‌بایست اساسی‌ترین این معیار‌ها را جهت پیاده‌سازی پیروز seo بدانند.

اوایل آغاز seo
در اوایل سال 1990 اولین موتور‌های کاوش عمل خویش را شروع کردند؛ بعضی از دوست داستنی‌ترین آنها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن مجال عموم موتورهای کاوش را به دید یک لیست فهرست گردیده نگاه می‌کردند که همچون ورقه رنگ زرد، seo اولیه مبنی بر حروف الفبا ایفا می‌شد. در این لیست صفحاتی همانند AAA در بالای این لیست وجود داشتند.

با پرورش مداوم اینترنت موتورهای جستجوی جدید‌تری ظواهر می‌شدند که از الگوریتم‌های درجه‌بندی پیچیده‌تری به کارگیری می‌کردند. این الگوریتم‌ها با معیار تراکم واژه و کلمه کلیدی ( تعداد دفعاتی که یک واژه کلیدی یا یک عبارت در یک کاغذ مصرف شده تقسیم بر تعداد آحاد کلمه ها ورقه) و برچسب‌های شبیه key-words برای درک محتویات اینترنت سایت‌ها به کار گیری می‌کردند. درپی این رویش سئوبرای بیشتر دیده شدن سایت‌ها فعالیت خویش را آغاز کرد. با گسترش درجه‌بندی صفحه ها بوسیله موتور‌های کاوش، مهندسین seo در ادامه پیدا کردن خط مش‌هایی جهت تاثیرپذیری در مرتبه بندی این موتورها چه با به کار گیری از طریق‌هایاخلاقی و چه غیر اخلاقی روی آوردند.

یک نوشته‌ی‌علمی که به وسیله نیویورک تایمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد در امر بسط‌دهندگان اینترنت سخن کرد که برای قرار به دست آوردن در بالای ورقه نتایج کاوش از طریق‌های غیر اخلاقی seo به کار گیری می‌کردند. این نوشته ی علمی توضیح می‌دهد که چه گونه بسط‌دهندگان اینترنت به راحتی یک سایت را به همدم کلمه ها کلیدی ویژه که معمولا در پشت گرافیک سایت مخفی گردیده‌است، بارگذاری می‌نمایند که در نتیجه موتورهای کاوش این لغات کلیدی را شمارش کرده و جایگاه بندی سایت را افزایش می‌دهند.

همان گونه که گفته شد بدست آوردن مرتبه‌بندی بالا برای لغت ها کلیدی خاص در اوایل عمل خیلی راحتی نسبت به امروز بوده میباشد. با بکار گیری طرز‌های غیر اخلاقی در آن مجال قرار تصاحب کردن در بالای لیست نتایج کاوش تضمین گردیده بود. امروزه الگوریتم‌های موتورهای کاوش پیچیده‌خیس گردیده‌اند و خیلی دشوار میباشد که مهندسین بهینه‌سازی بتوانند موتورهای کاوش را دستکاری نمایند، اما این بازی موش و گربه بین مهندسین seo و موتورهای کاوش امروزه نیز وجود داراست و ادامه پیدا خواهد کرد.

هدف ها بهینه سازی چه است ؟
مقصود بهینه سازی امداد به اینترنت سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش رابطه بین صفحه های و لغات کلیدی وارداتی بوسیله یوزرها میباشد. نمایش دادن بیشترین صفحه های مربوط به پرس‌و‌جوی جستجوی وارداتی دارای مزایای زیادی هم برای استفاده کننده و هم برای موتور کاوش میباشد که در آن مخاطب بیشترین نتایج دارای ربط کاوش گردیده را پیدا می‌نماید و موتور کاوش قابل متکی بودن می‌گردد به این دلیل که الگوریتم آن بیشترین صفحه های دارای ارتباط را علامت می‌دهد.

پس از اینکه سئوبرای بهبود مرتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی عمل خویش را استارت کرد، این فرآیند نیازمند علم و فرصت برای پیاده‌سازی شیوه‌های خویش شد. مجال، تعالی‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه برای بهینه شدن سایت و یا یک کاغذ میباشد.

بسته به اینکه به چه شکل عبارات کلیدی رقابتی در بهینه سازی آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند، seo هفته‌ها یا ماه‌ها ارتفاع می‌کشد تا به نتیجه رسد. در حالتی که چه ممکن میباشد نتایج بهینه‌سازی کاوش با گاز دیده نشود ولی در دراز زمان مزایای seo منجر افزایش سکو‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان میباشد. برای اینترنت سایت‌ها خیلی اساسی میباشد که در ورقه نخستین نتایج کاوش گوگل به خصوص جزو سه عدد نتیجه طبیعی نخستین که 58.4 درصد کلیک‌ها را مشمول می‌گردد، قرار گیرند.

این جای تعجب نیست که اینترنت سایت‌ها با محصول ها و خدماتی که بفروش می‌رسانند بر راز رسیدن به جایگاه یک نتایج کاوش رقابت نمایند. از جمله واژه کلیدی رقابتی \"بیمه اتوماتیک\" 1.5 میلیون جستجوی گوگل را در ماه به خویش تخصیص می‌دهد، این بدین معنی میباشد که 3 درجه نخستین 58.4 درصد بازدیدکنندگان و خویش سکو اولیه 36.4 درصد بازدیدکنندگان را به خویش تخصیص می‌دهد. این موضوع برای خیلی از سایت‌ها سودمند میباشد که در بالای نتایج کاوش قرار گیرند به خصوص آنهایی که با افزایش ترافیک سایت به تعداد مشتریانشان اضافه می‌گردد.
یک مطالعه دیگر نشانه می‌دهد کاوش کنندگان خیلی دوست دارا‌هستند روی پیوندهای طبیعی نتایج کاوش کلیک نمایند؛ این مطالعه مشخص و معلوم می‌نماید 72.3 درصد یوزرها گوگل روی پیوندهای طبیعی نتایج کاوش کلیک می‌نمایند و صرفا 27.3 درصد یوزرها روی پیوندهای لیستهای پرداخت گردیده کلیک می‌نمایند. این یکی دیگر از دلایلی میباشد که کمپانی‌ها تاثیر seo را دانسته و حاضر می باشند برای آن مجال و هزینه صرف نمایند.

بطور کلی هدف ها بهینه سازی را می قدرت بصورت تحت خلاصه نمود:

در بازدید سایت تاثیر بسزایی داراست.
سبب ساز ساخت مارک می گردد.
سبب ارتقاء ترافیک وب سایت شود.
سبب ساز گردیده وبسایت در ورقه نتیجه ها موتور کاوش از درجه بهتری برخوردار شد.
سبب ساز ارتقا فروش تولیدها گردد.
شایسته ترین ابزار برای تبلیغات میباشد.

  • ۹۹/۱۱/۲۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی