مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آیا در جستجوی ترندهای سئوی تارنما در سال ۲۰۲۱ می‌باشید؟ نگران نباشید سئو در مشهد  زیرا به مکان صدق آمده‌اید! در‌این پست قصد داریم جدیدترین ترندهای بهینه سازی در سال ۲۰۲۱ را مطابق با الگوریتم‌های گوگل خدمتتان معرفی کرده و به مطرح شدن نکاتی در رابطه seo بپردازیم.

بد وجود ندارد بدانید تا همین ۵ سال پیشین، رده دریافت کردن در ورقه اولیه گوگل و جذب بازدیدکننده برای اینترنت‌وب سایت، کاری آسوده بود. ولی اکنون به‌واسطه رقابت شدیدی که در جریان میباشد، عصر آن روزهای خوب به راز آمده!

درحال حاضر در سال ۲۰۲۰ هستیم و منزلت دریافت کردن در برگه حاصل گوگل، دیگر به همین آسانی‌ها وجود ندارد. الگوریتم‌های گوگل پیوسته در اکنون تغییر و تحول میباشند تا بتوانند شایسته ترین فیض ممکن را به یوزرها ارائه دهند. براین اساس در حالتی‌که به‌مشقت کارایی می کنید تا منزلت قابل قبولی برای اینترنت‌سایتتان در گوگل دست‌وپا فرمائید، این مقاله را تا پایان بخوانید. ما در‌این پست ترندهای مهم seo تارنما در سال ۲۰۲۱ را تحلیل می کنیم. ترندهایی که درایت از آنان می تواند حاصل شگفت‌انگیزی برای اینترنت‌سایتتان به ارمغان بیاورد.

۱٫ تجربه استفاده کننده از ورقه؛ متریک حیاتی
رقم زدن یک تجربه کاربری خوشایند بایستی یک کدام از حق تقدم‌های مهم شما در رئیس صفحه ها اینترنت‌سایتتان باشد. گوگل و کاربرانی که به اینترنت‌وب سایت شما مراجعه می‌نمایند، انتظار دارا هستند که صفحه های با حداکثر سرعت لود شوند. هیچ‌کس به بار گذاری لاک‌پشتی یا این که اصطلاحاً نماید بالا وارد شدن صفحه ها اینترنت عشق‌ای ندارد. یک مخاطب هیچوقت برای بالا داخل شدن بی نقص شیت اینترنت‌سایتتان، مجال متعددی چشم به راه نمی‌ماند و درصورتی‌که مجال انتظار، بیشتر از آستانه تحملش باشد، برگه‌تان را سوراخ کرده و سراغ اینترنت‌وبسایت دیگری می‌رود. بدین‌ترتیب، هم ترافیک اینترنت‌سایتتان را از دست می‌دهید و هم موقعیتتان در شیت حاصل گوگل نسبت به رقبا، متزلزل میگردد.

زمانی سخن از تجربه کاربری شیت می گردد، معیارهای مهمی وجود دارا‌هستند که بایستی گزینه محاسبه قرار بگیرند که گوشی فرندلی بودن، سرعت بار گذاری کاغذ، سهولت قرائت محتوا و حصول اعتقادوباور از اخذ گواهینامه SSL از آن پاراگراف‌اند.

اکنون گوگل اعلام نموده است که علاوه بر این معیارها، به‌روزرسانی جدیدی را در خصوص مجرب کاربری شیت در سال ۲۰۲۱ اِعمال خواهد کرد. از آن جا که غرض آخری گوگل، بهبود تجربه مخاطب میباشد، این به‌روزرسانی اهمیت متعددی خواهد داشت. این به‌روزرسانی، بر مبنای سنجه‌هایی ساخت‌و‌ساز گردیده که به آنان Core Web Vitals یا این که هسته‌های حیاتی اینترنت می گویند که در اینجا هر مورد از آن ها را معرفی می کنیم:

تبارک‌ترین رسم محتوایی (LCP)
تعالی‌ترین رسم محتوایی، برخلاف بقیه سنجه‌های سرعت ورقه، فرصت لود یک برگه را از نظر مخاطب محاسبه می‌نماید. این سنجه کمکتان می‌نماید تا ملاحظه کنید محتوایتان برای مخاطب، چطور عمل می‌نماید و بدین‌ترتیب، میتوانید آن را به‌طور پیوسته با غرض ارتقای کیفیت تجربه کاربری، بهبود دهید.

شما می توانید از روش گوگل سرچ کنسول به LCP دسترسی پیدا فرمائید و مقادیر آن را ملاحظه کنید. LCP در سه رِنج یا این که دامنه‌، مجموعه‌بندی می‌گردد. چنانچه این سنجه کمتر از ۲ ثانیه باشد، خوب میباشد و در صورتی‌که تحت ۴ ثانیه باشد، در مجموعه “مستلزم بهبود” طبقه‌بندی میشود. در‌حالتی که هم این مقدار بیش تر از ۶ ثانیه باشد، ضعیف تلقی میگردد.

تأخیر تا اولی ورودی (FID)
تأخیر تا او‌لین ورودی، درواقع آرم‌دهنده زمان‌هنگامی میباشد که استفاده کننده میتواند بعداز مفتوح کردن یک شیت، با آن تعامل برقرار نماید. وضعیت ایده‌آل آن میباشد که سنجه‌ی FID کمتر از ۱۰۰ میلی‌ثانیه، باشد.

تغییر‌و تحول دکوراسیون تجمعی (CLS)
تغییر تحول چینش تجمعی به قابلیت و امکان ثبات بصری صفحه های اینترنت‌سایتتان مربوط می گردد. در صورتی‌که کلیه موادتشکیل دهنده جان دار در یک برگه در هنگام بار گذاری آن، جابه‌جا گردیده یا این که تغییر و تحول جای دهند، میگوییم آن برگه CLS بالایی داراست و CLS بالا متساوی با رقم زدن یک تجربه کاربری غیر مطلوب میباشد. در صورتی این سنجه برای صفحه های اینترنت‌سایتتان کمتر از ۰٫۱ ثانیه باشد، از نگاه گوگل، ایده‌آل تلقی می شود.

۲٫ نشان‌گذاری Schema- Featured Snippet
هرچند نشان‌گذاری ساختاریافته Schema یا این که اسکیما مضمون‌ جدیدی در عالم seo وجود ندارد البته کماکان در ترندهای بهینه سازی در سال ۲۰۲۱ مقام مهمی دارااست. نماد‌گذاری Schema ضمن امداد به موتور کاوش در فهم و شعور قضیه یک کاغذ، در موضع‌یابی بهتر در امر با کوئری‌ها نیز نقش مؤثری جاری ساختن می‌نماید.

یک اسکیما در برگه اینترنت میتواند ایجاد کرد یک ورقه ویژه یا این که Featured Snippet توانمند را قابلیت‌پذیر نماید و به این‌ترتیب، سبب ارتقا بازدید وبسایت شما به صورت چشمگیری گردد.

بعضا از مهم ترین اشکال اسکیما عبارت‌اند از:

سازمان
اینترنت‌وبسایت
مال
انتقاد و آنالیز
نوشته‌ی علمی
پست وبلاگی
سؤالات متداول
ویدیو
امروز صفحه ها ویژه‌ای که در برگه حاصل گوگل ظواهر میشوند، کلیک‌های بیشتری در مقایسه با قبلی میگیرند. آری! می بینیم که معنی تازه بهینه سازی، تکامل متعددی پیدا کرده و دیگر فقطً به کوشش برای ضمانت منزلت در اول برگه‌ی SERP محصور وجود ندارد. گوگل با ارائه این امکان در کاغذ نتایجش، کاری کرده تا استفاده کننده بتواند قطعه مختصر و مفیدی را فی مابین انبوهی از محتوای مو جود در صفحه های متعدد بخواند و به این‌ترتیب، کارایی می‌نماید تا تجربه کاربری را بهبود دهد.

این به عبارتی چیزی میباشد که فعلا به آن وضعیت یا این که مقام صفر (Position 0) می گوییم. باصرفه‌سازی محتوای اینترنت‌وب سایت برای به دست آوردن صفحه های ویژه در گوگل و تصاحب حالت صفر، بازدید بیشتری را در مقایسه با حالتی که تنها در کاغذ در آغاز حضور داشته باشید، برای اینترنت‌سایتتان به ارمغان میاورد.

بیشتر بخوانید: featured snippet چه است؟

۳٫ Google My Business- سئوی محلی
در بعدازظهر حاضر و بالأخص بعداز سرایت کووید 19، مشاغل محلی به‌طور پیوسته از بازاریابی سنتی به‌سوی بازاریابی دیجیتال تغییر‌و تحول جهت می دهند. به‌موازات به کار گیری بیشتر از طریق‌های بازاریابی دیجیتال بوسیله کسب‌وکارهای محلی، سئوی محلی و تصویب مشاغل در خدمت گوگل مای کسب و کار اهمیت مضاعفی یافته میباشد. فراموش نکنید که باصرفه‌سازی جستجوی محلی گوگل، نقش بسیار مهمی در ترندهای seo در سال ۲۰۲۱ اجرا می‌نماید. با ارتقا شدت رقابت در بین کسب‌وکارهای محلی، درحال حاضر وقت آن رسیده که برای باصرفه‌سازی اینترنت‌سایتتان در جستجوی محلی گوگل و کنکاش در آن، پیش‌گام گردید.

۴٫ با صرفه‌سازی موبایلی، ترند دائمی بهینه سازی
یک کدام از معیارهای اصلی از دید گوگل که به‌طور پیوسته، اهمیت بیشتری پیدا می‌نماید، باصرفه‌سازی صفحه ها اینترنت برای گوشی میباشد. شواهد حاکی از آن می باشند که امروز اکثر یوزرها از روش تلفن همراه‌های هوشمندشان از اینترنت‌وب سایت‌ها بازدید می‌نمایند. به این ترتیب، با صرفه‌سازی صفحه های اینترنت برای تلفن همراه، کماکان یکی‌از ترندهای اصلی seo در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. زمان ساخت سایت‌وبسایت برای دسکتاپ و با صرفه‌سازی آن برای تلفن همراه، قبل میباشد و ترندهای seo در سال ۲۰۲۱ شمارا به طراحی سایت‌تارنما برای گوشی و باصرفه‌سازی آن برای دسکتاپ موظف می‌نماید! اهمیت باصرفه‌سازی گوشی در بهینه سازی بسیار زیاد میباشد. به این ترتیب بایستی مطمئن گردید که اینترنت‌سایتتان از این جنبه، در موقعیت مطلوبی قراردارد.
 

  • ۹۹/۱۱/۲۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی