مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

لینک‌های خارجی

این نکته در مرزوبوم ما تا حدی کمرنگ میباشد به دلیل آن که متاسفانه هنوز گوگل در لهجه فارسی نمی‌تواند بهترین سئو کار   این ارتباطات معنایی را ظریف ارزیابی و شناسایی نماید. از این رو پیشنهاد می شود تا حد ممکن از کلیدواژه مهم به کارگیری فرمایید، ولی حواستان باشد که‌این مورد چیزی از کیفیت محتوای شما معدود نکند.

۱۱. ورژن موبایل؛ شاخص نخستین مرتبه‌بندی گوگل
گوگل در ماه مارس، ورژن موبایل را به‌تیتر شاخص نخستین درجه‌بندی برگزید. گوگل میگوید:

«این بدان معناست که ما از ورژن گوشیِ برگه برای شاخص‌گذاری و مرتبه‌بندی به کارگیری میکنیم. این عمل به یوزرها ما امداد می‌نماید آنچه را به‌دنبالش می‌باشند شل‌خیس پیدا نمایند.»

در شرایطی‌که تارنما شما هم‌فعلا ریسپانسیو میباشد (در قالب ورژن موبایل به خیر و خوبی اکران داده می شود و فعالیت می‌نماید) بسیار عالی میباشد. با این‌ درحال حاضر، حواس‌تان باشد که ارزیابی نمایید محتوای شما در موبایل‌های تلفن‌ یاروهمدم چه‌طور به اکران درمی‌آید. برای تمرین از ربات Fetch as Google یاری بگیرید. با این فعالیت می توانید خطاها احتمالی را تحلیل نمایید.

۱۲. لینک و پیوند‌های فرنگی
تا همین یک‌سری وقت پیش، بازاریابان و کارشناسان seo از اینکه به محتوای فرنگی لینک و پیوند بدهند اکراه داشتند. به‌عامل نگرانی از جابجایی درجه شیت به لینک و پیوند فرنگی. آن‌ها می‌خواستند تا جایی که می توانند سکو بالاتری را برای خودشان کسب نمایند. درحال‌حاضر، این مسئله قدری کمرنگ گردیده است. بدین ترتیب، از لینک و پیوند‌دادن به مطالب خارج ترسی نداشته باشید. در صورتی مطلبی را از منبعی نقل‌عهد و پیمان می کنید، به آن لینک و پیوند بدهید. این عمل منجر می گردد یوزرها از یک سو به موضوعی مربوط به محتوای شما دسترسی یابند و از طرفی موتورهای جست‌وجو شل‌خیس می توانند ارتباطی را که در بین محتوای شما و مطلبی را که به آن پیوند داده‌اید، بفهمند و این در بهینه سازی شما بسیار تاثیرگذار میباشد. صرفا مراقب باشید منابعی که به آنان ارجاع می‌دهید، دارای اعتبار باشند. برای لینک و پیوند به محتوا از منابع غیراصلی به کار گیری نکنید. ضمن این می بایست تعادل را نیز رعایت نمائید و جای جای به حقیقت نیاز بود و به فهم و شعور رابطه منابع امداد می کرد لین فرنگی بدهید و دراین باره بی‌مهابا کار نکنید.

بیشتر بخوانید: فراگیری offpage seo یا این که به عبارتی بهینه سازی off page

۱۳. لینک و پیوند‌های داخلی
لینک و پیوند‌گذاری داخلی برای گذار بین صفحه های مهم تارنما خودتان یک ضرورت میباشد. ساخت و ساز لینک و پیوند‌های داخلی، روشی اصلی برای هدایت مخاطب و موتور جست‌وجو از روش محتوای شماست و به توسعه لینک و پیوند به صفحه های اساسی و دارای ارتباط دیگر امداد می‌نماید به‌عبارت معمولی‌خیس، در‌صورتی‌که در مقاله‌تان کلمه و واژه یا این که عبارتی می‌باشد که درباره ی آن در تارنما خودتان مطلبی دارید، به آن لینک و پیوند فرمائید. برای مثال در همگی مطالبی که در وب لاگ یکتانت می بینید همگی مطالب به صورت دقیقی به مقاله دارای ربط دیگری از وبلاگ پیوند گردیده‌اند.

هیچ ضابطه مشخصی نیست؛ ولی روی هر چیزی لینک و پیوند ندهید (و به طبع تنها عبارات کلیدی نیستند که می‌قدرت به آن‌ها لینک و پیوند اعطا کرد و اجبارا هم نباید به آنان پیوند اعطا کرد). به جایی که حقیقتا با محتوا رابطه معنایی دارااست و به برگه مقصود قیمت بیشتری می دهد پیوند بدهید.

  • ۹۹/۱۱/۲۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی