مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


روش گزینش دامنه چقدر اصلی میباشد؟
1- ” شیوه گزینش دامنه ” معمولا اولی گرفتاری فرضی شما هنگام تعیین یک دامنه برای تجارت انلاین  سئو در مشهد یا این که نرم افزار های پایین اینترنت، میباشد. URL شما اولی چیزی میباشد که بازدید کنندگان شما می‌بینند. یک اسم دامنه خوب قادر است تاثیر مثبت و استوار داشته باشد در حالی که یک اسم دامنه بد میتواند بازدید کنندگان را فراری دهد.


2- اسم دامنه مطلوب بر روی موتورهای کاوش نیز تاثیر می‌گذارد. در حالی که دیگر “تطبیق ظریف دامنه” (EMDs) برای موتور های کاوش ضروری وجود ندارد، کلیدواژه ها در اسم دامنه شما هنوز هم می‌تواند به مرتبه بندی وبسایت شما بوسیله موتور های کاوش یاری دهد.

3- اسم دامنه، مارک شما‌را تمجید می نماید. به عبارت دیگر، روش گزینش اسم دامنه شما می‌تواند یک زمان تجاری عالی برای شناساندن اسم تجاری خویش در سراسر عالم باشد. هم اینگونه اسم دامنه مطلوب قادر است برای تمجید اسم تجاری بسیار مطلوب باشد.


امید خواهیم داشت شما این قدم ها در روش گزینش دامنه خویش به عمل برده باشید. اما در حالتی که هنوز اسم دامنه را گزینش نکردید، بهتر میباشد پیش از تعیین، این پست را بخوانید.

روش جستجوی دامنه

اولی قدمی که بایستی پیش از تصویب دامنه اجرا دهید، می بایست تحلیل فرمائید که دامنه متبوع شما آزاد است یا این که نه. امروزه به جهت ارتقا وبسایت ها و نرم افزار های ذیل اینترنت، تعداد دامنه های تصویب گردیده نیز ارتقاء یافته میباشد. به این ترتیب تعداد دامنه های آزاد هرروز رو به کاهش می رود. ولی این خلل را می اقتدار از روش تعیین پسوند های دامنه متنوع حل نمود.


همان طور که گفته شد، با ارتقا تعداد وبسایت ها و نرم افزار های پایین اینترنت و ارتقاء درخواست برای دامنه، پسوند های متنوعی برای تصویب دامنه تاسیس شده است که میتوانید از روش آنها دامنه خویش را تصویب نمائید.

 

” جستجوی دامنه ” یک رویه برای کاوش در مقر داده های همگانی جهت کسب اطلاعات در امر آزاد بودن یا این که نبودن دامنه خاص میباشد. زمانی که شما یک دامنه خاص را در نوار کاوش وارد می‌کنید، یک درخواست به مقر داده همگانی تصویب دامنه یا این که رجیستری دامنه ارسال می گردد و سود نشان داده میشود.

فرآیند ایفا کاوش دامنه
برای کاوش یک دامنه خاص، به آسانی، میتوانید نخست وارد وبسایت ممتاز سرور به آدرس http://momtazserver.com گردید.


اسم دامنه متبوع را در نوار کاوش وارد نمایید و پسوند دامنه را طبق عکس، از نوار ابشاری تعیین فرمائید. بر روی دکمه “نظارت” کلیک نمایید تا جستجوی خویش را ارسال فرمایید.

در صورتی‌که اسم دامنه تصویب گردیده باشد، پیغامی بر پایه ی اینکه دامنه پیش از این تصویب گردیده است، اکران داده شود.

در صورتیکه اسم دامنه تصویب نشده باشد، شما می‌توانید این دامنه را برای خویش تصویب فرمائید.

نکات اساسی در گزینش دامنه

1- قابلیت و امکان مارک شدن داشته باشد.

اسم های خلاقانه و قابل اتکا مدام از اسم های ساده مفید یبیشتری دارا هستند.

تفاوت اساسی دربین یک اسم دامنه با امکان مارک شدن و یک دامنه ساده در چه میباشد؟ یک اسم دامنه خلاقانه با قابلیت و امکان مارک شدن، مخصوص میباشد و نیاز به رقابت کمتری با بقیه اسم های تجاری دارااست، در حالی که یک اسم دامنه همگانی معمولا با عبارات کلیدی به چشم می خورد.


به حافظه داشته باشید اسم دامنه شما اولی چیزی میباشد که بازدید کنندگان از شما میبینند، به خاطر می سپارند و شمارا در فضای وب به اشتراک می‌گذارند. این اسم مبنا و مبنا اسم تجاری شما میباشد.

طریق گزینش یک اسم دامنه نامحدود:

لغات تازه ساخت‌و‌ساز نمایید. شما میتوانید لغت ها دیدنی و تازه خویش را تشکیل دهید. این کاریست که  دامنه های وب سایت های بلندمرتبه مانند گوگل، بینگ و یاهو اعمال دادند.
از اصطلاحات مو جود به کارگیری فرمائید. شما می‌توانید یک کتاب اصطلاحات برای کشف کردن کلمه ها دیدنی که برای مارک شما مطلوب میباشد، به کارگیری نمایید.
از تولیدکننده های اسم دامنه به کار گیری نمائید. این ابزار قادر است به شما در ساخت یک اسم دامنه منحصر و خلاقانه از ایده های اول دامنه و لغات کلیدی به شما یاری دهد.

2- آن را مختصر تعریف و تمجید فرمائید.


در کل، هنگامی مشاجره تعیین ارتفاع دامنه می‌گردد، دامنه های کوتاه خیس بهتر میباشند.


نظارت ارتفاع اسم های دامنه با پسوند com.
تصویر بالا سود تحقیقی بر روی ارتفاع اسم دامنه میباشد. کلیه این داده ها نماد می‌دهد که شما بایستی اسم دامنه خویش را مختصر گزینش فرمائید. ارتفاع دامنه بایستی فی مابین 6 الی 14 کاراکتر باشد. ولی تا به امروز احتمالا دامنه های کوتاه تصویب گردیده اند. شما می‌توانید با ایده های خلاقانه دامنه های بلند را به یاد ماندنی نمایید.

3- برای تایپ اسان باشد.

به بعضا از دوستداشتنی ترین سایت های عالم تصور کنید. چه اتفاقی افتاده میباشد؟ گوگل، رخ بوک، توییتر و یاهو. یک کدام از فاکتورهای اصلی مشترک در بین آن‌ها این میباشد که تمامی آن ها راحت تلفظ می گردند.

بازدید کنندگان شما می بایست بتوانند اسم دامنه شمارا فارغ از اختلال وارد نمایند. چون ممکن میباشد بازدید کانندگان شما با تایپ خطا وارد وب سایت دیگری بشوند.

یکی آسانترین رویه ها برای تست دامنه، این میباشد که از 10 نفر بخواهید اسم دامنه بالقوه شما‌را  تایپ نمایند، در شرایطی‌که بیشتراز یک سری نفر در تلفظ و تایپ آن ایراد داشتند، بهتر میباشد آن را معمولی خیس فرمائید.


4- تلفظ سهل وآسان داشته باشد.

این خصوصیت منجر میشود که بازدید کنندگان اسم دامنه شمارا به طور word-to-mouth به اشتراک بگذارند و هم اینگونه سبب ساز می گردد که شما به آسانی تارنما خویش را با دوستان و مشتریان بالقوه خویش به اشتراک بگذارید. در شرایطی که میخواهید دامنه شما به راحتی به وسیله شما و سایر افراد منتقل خواهد شد. فقط روش برای این خصوصیت این دو آیتم میباشد: 1) سهل و آسان تایپ خواهد شد و 2) سهل تلفظ خواهد شد. هم اینگونه بایستی از مسافت و اعداد در گزینش دامنه اجتناب فرمایید چون تلفظ و تایپ آن را دشوارتر می نماید.


6- استعمال از کلمه ها کلیدی را در حیث بگیرید.

عبارات کلیدی قادر است به بهبود بهینه سازی شما یاری دهد. اما بایستی بسیار درین مرحله توجه نمایید چون در صورتی شما از کلمه ها کلیدی مطلوب به کار گیری نکنید یا این که عبارات نامناسب استعمال نمایید، اسم دامنه خویش را به یک اسم ساده تبدیل نموده اید و در حیث داشته باشید که عبارات کلیدی بایستی در اولِ دامنه بیایند تا تاثیر بهتری در بهینه سازی وبسایت شما داشته باشد.

شما می‌توانید عبارات کلیدی را با ابزارهایی مانند Keyword Planner Google پیدا نمائید.

7- بلند برهه زمانی تصور کنید.

دامنه شما تا انتهای تجارت شما با شما همپا میباشد و یک کدام از وسیع ترین عناصری میباشد که بیزنس شمارا تمجید می نماید. در شرایطی‌که بعداز بازه ها متوجه غلط خویش در تعیین دامنه بشوید، هزینه بسیار متعددی برای شما در قضیه های مالی، تجاری و سکو بندی بهینه سازی تارنما شما خواهد داشت. براین اساس، زمانی که اسم دامنه خویش را تعیین میکنید، منظره دراز زمان خویش را در آن حیث فرمائید.

8- دسترسی به تارنما های رسانه های اجتماعی و علائم تجاری را چک فرمایید.


پیش از اینکه با یک اسم دامنه تجارت خویش را آغاز فرمایید، تحلیل فرمایید که آیا اسم دامنه شما در وبسایت های رسانه های اجتماعی قابل تکثیر میباشد، و همینطور در‌حالتی که علائم تجاری تا قبل از این برای این اسم تصویب گردیده باشد، نظارت نمائید. در صورتیکه قصد تشکیل داد اسم تجاری فردی را دارید، بهتر میباشد که اسم و اسم خانوادگی در دامنه و شبکه‌های‌عمومی شما چشم خواهد شد. این ساختار شناخت شما با بازدید کنندگان را مهیا می نماید.


چه طور می قدرت شبکه های عمومی و علائم تجاری را برای اسم دامنه بالقوه خویش نظارت کرد؟ با یک ابزار مانند Knowem به طور کامل سهل و آسان میباشد. اسم دامنه بالقوه خویش را کاوش نمائید. در شرایطی‌که در بیشتراز 25 کانال اجتماعی دوستداشتنی وجود داشته باشد به شما پیغام می‌دهد و در شرایطی که هیچ نشانه تجاری نام نویسی گردیده به‌این اسم وجود نداشته باشد اعلام می نماید.

9- از پسوند اسم دامنه مطلوب به کارگیری فرمایید.

می‌توانید از یک چیز مطمئن باشید: “.com” هنوز هم شایسته ترین  پسوند اسم دامنه به حساب میآید. بر طبق تحقیقاتی، 43٪ از تک تک دامنه ها دارنده پسوند .com می‌باشند.

10- از یک ابزار تولیدکننده اسم دامنه برای گردآوری ایده به کارگیری نمایید.

در‌این مرحله، شما بایستی دست کم یک ایده کلی از لغات ممکن برای قرار دادن در دامنه خویش داشته باشید. حتی درصورتی که بعضا از این لغات تا قبل از این گرفته گردیده باشند. ژنراتور های اسم دامنه میتوانند ایده های شمارا به دامنه های تازه خلاقانه و متنوع تبدیل  نمایند.
 

  • ۹۹/۱۱/۲۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی