مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


شرکت صاحب و مالک‌اسم گوگل یک سری روز پیش در اطلاعیه‌ای قانونی گفت  بهترین سئو کار که از این به سپس در حاصل جست‌و‌جویبار سرچ‌های موبایلی، پیش‌نمایشی ۶ ثانیه‌ای از ویدیوها به اکران در خواهد آمد. یاروهمدم لیداوب باشید تا بیشتر با این روی داد اساسی آشنا گردید.

گوگل شرکت بزرگی میباشد و بعضی اوقات با بروزرسانی‌هایش، مارا شگفت‌زده می‌نماید؛ بروزرسانی نو این موتور جست‌و‌جو گر چه چیز تازه و عجیبی وجود ندارد، ولی در بخش اعظمی از مواقع قادر است اثر گذار واقع گردد. این شرکت یکسری روز پیش گفت از این به آن‌گاه بعد از جست‌و‌جو با پلتفرم‌های موبایلی، در قسمت حاصل جست‌و‌جو، پیش‌نمایشی ۶ ثانیه‌ای از ویدیوها در شرایط بی‌صدا پخش گردد تا شما بفهمید که آیا آن کلیپ، به عبارتی چیزی میباشد که دنبالش میگردید یا این که نه.همدم لیداوب باشید.

از این به سپس در پلتفرم‌های موبایلی، هر گاه در حاصل جست‌و‌جویتان کلیپ آمد، گوگل یک پیش‌اکران ۶ ثانیه‌ای را برای اطمینان نتیجه ها کردن از اثرگذار بودن آن کلیپ، برای شما به اکران در خواهد آورد. دیدنی میباشد بدانید که گوگل گفته، بضاعت پخش ۶ ثانیه‌ای کلیپ صرفا محدود به یوتیوب وجود ندارد و این موتور جست‌و‌جو توان پخش ویدیوهای آپلود گردیده بر روی تارنما‌های گوناگون را داراست. 

در واقعیت گوگل گفته میباشد که همگی ویدیوهای مو جود بر روی وب، موقعیت پخش ۶ ثانیه‌ای را دارا‌هستند، با این‌درحال حاضر ممکن میباشد این موتور جست‌و‌جو نتواند پیش‌اکران بعضا از ویدیوهای نو آپلود‌گردیده را به اکران بگذارد؛ به این دلیل که تولید این پیش‌اکران‌ها به وسیله سرورها، اندکی برهه زمانی‌بر میباشد.

ولی واضح میباشد که یک پیش‌اکران ۶ ثانیه‌ای نمی‌تواند به تنهایی داده ها کافی را راجع‌به یک ویدئو به شما ارائه دهد، البته با این هم اکنون می تواند رویه بسیار مطلوب و در عین درحال حاضر سریعی باشد.

مقصود مهم این فعالیت گوگل این میباشد که شما بتوانید با دیدن پیش‌نمایشی کوتاه، ابهام‌هایتان (در باب دیدن یا این که عدم دیدن ویدئو) برطرف گردد و بیهوده وقت خویش را با دیدن ویدیوهای طولانی و خسته‌کننده (که ممکن میباشد بخش اعظمی از آنان غیر موثر هم باشند) هدر ندهید. 

بگذارید با یک نمونه برای شما این امکان را معرفی کنیم؛ فرض فرمائید که در گوگل در ادامه دیدن ویدیوهای رقص سالسا می باشید؛ بعضی از ویدیوهایی که در حاصل جست‌و‌جو میایند، ممکن میباشد اشخاص فن‌ای را در درحال حاضر انجام این عمل نشان دهند؛ با این درحال حاضر برخی دیگر نیز ممکن میباشد فراگیری رقص سالسا باشند.

گوگل برای راه اندازی این امکان، از بعضی از ماشین‌های هوشمندش سود گرفته‌میباشد؛ آن‌طور که میدانید در اکثری از ویدیوها، ۶ ثانیه ابتدایی، قسمت اساسی کلیپ را به اکران نمی‌گذارد و به همین استدلال میباشد که گوگل برای به اکران گذاشتن پیش‌اکران‌های ۶ ثانیه‌ای، نخست تمام ویدئو را محاسبه کرده و بعد به طور هوشمند، ۶ ثانیه از ویدئو را غیروابسته کرده و به اکران میگذارد.
 

  • ۹۹/۱۱/۰۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی