مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


برای این که در دنیای مجازی چشم گردید به بهینه سازی نیاز دارید. مهارتی که سبب میگردد سئو در مشهد تارنما‌تان در برگه حاصل موتورهای کاوش مرتبه بالایی کسب نماید و بیشتر در معرض روءیت کرد یوزرها قرار گیرد. بهینه سازی کلاه خاکستری ، یکی طریق‌های با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش محسوب میباشد که محبوبیت خاصی در میان سئوکارهای رشته‌ای داراست. به‌دنبال به ارزیابی جزئیات این نوع seo میپردازیم.

بهینه سازی کلاه خاکستری Gray Hat سئو چه چیزی است؟
چنان که می دانید بهینه سازی کلاه سیاه تقلب در زمینه‌ی ضوابط گوگل میباشد و seo کلاه سپید رعایت این مقررات، بدین ترتیب از همین اسم‌ها می‌قدرت فهمید seo کلاه خاکستری ترکیبی از هر دو شیوه میباشد. بهینه سازی کلاه خاکستری روشی میباشد که در آن بعضا از ضوابط گوگل رعایت می شوند و برخی دیگر خیر. در واقعیت این طرز گوگل را طوری که متوجه نشود به دور میزنند! به همین جهت این نحوه بیشتر به وسیله سئوکارهای فن‌ای انجام میشود. در شرایطی‌که اشخاص غیر رشته‌ای این فعالیت را انجام دهند، نمی‌توانند از مجازات گوگل فرار و گریز نمایند.

بیشتر بخوانید : گوگل پنالتی google penalty و گونه های آن
ترفندهای بهینه سازی کلاه خاکستری
ترفندهای بخش اعظمی برای seo کلاه خاکستری وجود داراست که در‌پی به برخی از آن ها اشاره میکنیم:

خرید دامنه

دامنه‌های منقضی گردیده متعددی وجود دارا هستند که میتوانید آن ها را خریداری فرمایید، اما بایستی در لحاظ داشته باشید که مطالب جان دار در‌این دامنه‌ها با مطالب تارنما شما دارای ربط باشند. همینطور می بایست تحقیق فرمائید که‌این دامنه‌ها پیش از این از جانب گوگل جریمه نشده باشند.

ترفندهای بهینه سازی کلاه خاکستری
پس از آنالیز این موردها، لغت ها کلیدی وبسایت خویش در مطالب آنها پیدا نمایید و به وب سایت خویش پیوند دهید. حتی می توانید مطالب جدیدی در‌این تارنما‌ها بنویسید و با به کار گیری از کلمه ها کلیدی دارای ارتباط به وب سایت خویش لینک و پیوند دهید.

ساخت و ساز اکانت کانال‌های اجتماعی

درین طرز در کانال‌های اجتماعی مانند چهره بوک، توئیتر، لینکدین و … یک سری اکانت جعلی می‌سازید و بعد از آن تحت عنوان عمل درین کانال‌ها به وب سایت خویش پیوند می‌دهید.

پباده سازی دوباره وبسایت

یک کدام از دیگر از ترفندهای بهینه سازی کلاه خاکستری پباده سازی دوباره تارنما میباشد. با پباده سازی دوباره تارنما بدون چاره به تغییر تحول کدها و دستورها خواهید شد و این تغییرات منجر می‌گردد گوگل آنها را تحت عنوان محتوای نو شناسایی نماید و بها جدیدی برای آنان قائل گردد.

کامنت گذاشتن

مراد تایپ کردن نظرها خویش در دیگر وبسایت‌ها میباشد. با انجام این عمل میتوانید به وبسایت خویش پیوند دهید این فعالیت به گذر زمان مقطع از جانب گوگل جریمه به یار و همدم خواهد داشت. به ویژه هنگامی که مدیریت وب سایت کامنت‌ها را اسپم اعلام نماید. طرز دیگر کامنت‌گذاری قادر است کمپانی در انجمن‌ها یا این که فروم‌ها باشد.

بیشتر بخوانید : لینک و پیوند بیلدینگ و اشکال پیوند سازی
لینک و پیوند‌های charity

در‌این نوع پیوند‌ها، تعدادی خیریه را تعیین می کنید و پولی را با تیتر امداد مالی به آن ها پرداخت می کنید. درباره‌ی آن خیریه ، در وبسایت خویش مطلبی می‌نویسید و به وب سایت آنها لینک و پیوند می‌دهید و در پایان می خواهید که آن ها هم به شما بک پیوند دهند.

طرق دیگری هم برای seo کلاه خاکستری وجود داراست. برای مثال پرداخت هزینه به افرادی که حاضر می‌باشند مقاله ها انتقادی روی وب سایت شما بنویسند یا این که خرید بک لینک و پیوند، منش دیگری میباشد که در آن شما با پرداخت هزینه به دیگر وبسایت ها، از آن ها می خواهید که برای شما در وبسایت خودشان لینک و پیوند‌سازی نمایند.

مواقعی که گفته شد، فقط بعضا از ترفندهای رایج بهینه سازی کلاه خاکستری میباشد. این فعالیت بسیار حساس و پیچیده میباشد و به راحتی نمی‌قدرت آن را انجام بخشید. بهتر میباشد بهینه سازی تارنما خویش را به اشخاص کارشناس بسپارید یا این که شیوه‌های کلاه سپید را بیاموزید و چشم به راه باشید وب سایت از رویه طبیعی پیشرفت نماید.
 

  • ۹۹/۱۰/۲۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی