مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


ما روی اکثر تارنما‎هایی که بر مبنا وردپرس تشکیل شده اند، عمل کرده‎ایم و آزمایشات بخش اعظمی پیرامون شایسته ترین پلاگین‌ها و قالب‌های وردپرس و نکات کلی برای بهبود بهینه سازی انجام داده‌ایم.  بهترین سئو کار این لیست بی نقص وجود ندارد٬ ولی برای هر که در سئوی وردپرس نو‎فعالیت میباشد، آغاز نیکی خواهد بود.

در حالتی‌که تابه‌حالا بر روی seo وردپرس عمل کرده‌اید،فقط تیتر‎ها را بخوانید. ممکن میباشد یک یا این که دو نکته نو وجود داشته باشد که در وب سایت‎هایی که بر روی آن‎ها فعالیت می‎فرمائید،از خودکار افتاده باشد.

پس بیایید با پیشگیری به مکان معالجه آغاز کنیم.

۱- برای استارت از یک پوسته استثنایی استعمال فرمائید
این سفارش مفیدی برای بهبود عملکرد تارنما‎هایی که در هم اکنون عمل میباشند وجود ندارد، ولی برای وبسایت‎ها و مشتریان جدیدی که پیرو استارت قدرتمند می باشند می باشد، استارت با یک پوسته خوب بخش اعظمی از ایرادات وقتگیر و آزاردهنده را از خواهد پیروزی،و برای سال‎ها تارنما شمارا در حالت خیر قرار خواهد بخشید.

ما در آرنیکاوب هیچ‌وقت نگفته‌ایم بهترینیم٫ ولی بسیار مشتاقیم که علم خویش را با اشخاص گوناگون به اشتراک بگذاریم. در صورتیکه نو‌فعالیت می باشید و در ادامه اشخاصی می‌باشید تا شمارا تا نوک قله‌ی برد ملازمت و همراهی نمایند ما قادر خواهیم بود چندقدم را با شما ملازمت و همراهی کنیم. برای مشورت با ما در تماس باشید.

۲- فشرده سازی تصاویر با WP Smush :
  اینجانب از علاقه مندان متن‎های طولانی با تصاویر فوق‌العاده هستم. بیشتر پست‎هایی که‌این روز‎ها می‎نویسم، اضافی بر ۲۰۰۰ واژه و کلمه دارا هستند و تصاویر متعددی را برای توضیح بهتر قرار می‌دهم٬ برای تحت نگه داشتن سرعت بار گذاری کاغذ با تصاویر سنگین، افزونه فشرده سازی تصویر Smush it را پیشنهاد می‎کنم که بصورت اتوماتیک تصاویر را زمانی‌که آن‎ها را در کتابخانه بار گذاری می‎نمایید فشرده می‎نماید.

Smush it بصورت آینده نگر و قبلی نگر فعالیت می‎نماید. آن را نصب فرمائید و روی کل تصاویر جان دار اجرا فرمایید،و آنگاه آن را برای smush کردن تصاویری که در آینده آپلود خواهید کرد، باقی بگذارید.

۳- سئو مقر داده: WP Optmize
یکی‌از نقاط ضعف وردپرس از منظر سرعت، این میباشد که کلیه پیش نویس‎های شما برای مدام در دیتابیس ذخیره می‎شوند. این زمینه به‌این مفهوم میباشد که دیتابیس شما بعداز یک یا این که دوسال وب لاگ نویسی مکررر بدقواره گردد.

سئو وردپرس با به کارگیری از WP Optimize بصورت دستی میباشد، بدین مفهوم که فقط ۷ یا این که ۸ پیش نویس پایان شما باطن دیتابیس ذخیره می‎خواهد شد. همینطور می‎توانید تهیه و تنظیم نمائید که بصورت زمان‎ای دیتابیس شما‌را پاک نماید. با حذف کردن پیش نویس‎هایی که از روزهای قبل در دیتابیس مانده میباشد٫ سبب ساز می‌شوید سرعت بار گذاری وب سایت به روش خارق‌العاده‌ای بهتر خواهد شد.

۴- WordPress سئو یا این که Yoast


هیچ لیستی از سئوی وردپرس فارغ از افزونه Joost De Valk’s بدون نقص وجود ندارد. بنیانگذاران وردپرس ،بعنوان یک کدام از شایسته ترین افزونه های وردپرس به آن رای داده‎اند. این افزونه مهم‌ترین مسائلی را که وردپرس مستقیما آن‎ها را انجام نمی‎دهد،مانند تنظیم نقشه XML تارنما ،ایجاد خود کار عنوان ها و توضیحات متا مبنی بر قانون ها،یک پارچه سازی و تولید داده و ساخت و ساز ساختار URL به‌شکل شسته رفته و آراسته را انجام می‎دهد.

۵- سئو Smart Plugin
بهینه سازی Smart Plugin، یک افزونه موءثر برای بهبود لینک و پیوند‎های درونی محتوا میباشد. به عنوان مثال شما می‎توانید رسمی تهیه و تنظیم فرمایید که هر مقطع به ‘پباده سازی قالب وردپرس’ در arnikaweb.com اشاره شد به پباده سازی قالب وردپرس لینک و پیوند گردد.

۶- ‌BackupWordpress
تحت عنوان یک کمپانی پباده سازی٬ مشتریان متعددی داشته‌ایم که به جهت عدم رعایت بی آلایش‌ترین نکات امنیتی هک گردیده‌اند. اکثری از موردها بوده که به جهت به‌روز نبودن ورژن‌ی بک‌آپ اکثری از زحمات آن‌ها به هدر رفته.

درس عبرت: پلاگینی مثل Backup WordPress استعمال فرمائید که بصورت اتوماتیک، ز وب سایت شما باطن Dropbox  بکاپ تنظیم نماید. اینجانب اکنون،IFTTT را برای همگام سازی Google Drive و Dropbox به کارگیری می‎کنم، بطوریکه مدام دو ورژن بکاپ از سایتم دارم.

۷- YARPP یا این که Yet Another WordPress Plugin
یک پلاگین سابق ولی کلاسیک. YARPP در ذیل هر پست، لیستی از پست‎های دارای ارتباط را برای تشویق یوزرها به قرائت پست‎های دیگر اضافه می‎نماید. عالی برای تعامل خواننده، بهبود معیارهای رفتاری، و پیوندهای درونی.

۸- بهینه سازی Friendly Images
اینجانب در بخاطر سپردن برچسب‎ گذاری و تیتر تصاویر ناجور هستم٬ این پلاگین نجات دهنده معاش بود زیرا بصورت اتوماتیک تصاویری که برچسب گذاری آن‎ها را فراموش کرده‎اید را از روی تیتر و شرح ورقه اسم‎گذاری می‎نماید.

۹- Gravity Forms for UGC pages & contact forms
یک کدام از مورد ها تماما آزاردهنده که درباره با فرم تماس ۷ پیدا کردم علی رقم کاربرد نسبتا سهل و آسان و سنجیده پلاگین فرم تماس این میباشد که پوشه‎های جاوااسکریپت به کل صفحه های وب سایت شما بصورت پیش فرض تزریق می‎شوند. این مسئله تماما غیر ضروری میباشد و پیامدهای سرعت کاغذ را بدنبال داراست.

Gravity Forms یک پلاگین عالی با کاربردهای متنوع،برای مثال تولید سریع و راحت فرم‎ها میباشد. این پلاگین یه خرده با صرفه‌خیس از آیتم های جایگزین میباشد و می‎تواند برای ایجاد کاغذ UGC استعمال شود.

یک نکته حائض اهمیت دیگر راجع به Gravity Forms این میباشد که آن ها با Zapier یک دست می باشند، درحالی که لزوما بهینه سازی را پایین تاثیر قرار نمی‎دهند،بدین معنا که حقیقتا می‎توانید از هرگونه اتصال به درون Gravity سیستم CRM خویش اپلیکیشن پیشنهادی،سندها و خیلی چیزهای دیگر،با خبر گردید.

۱۰- WP Super Cache یا این که WP Total Cache
هر دو پلاگین کش عالی می‌باشند و سرعت بارگذاری صفحه های تارنما وردپرس شمارا بصورت قابل مراعات‎ای،بهبود می‎بخشند. اینجانب از دوستداران WP Super Cache هستم، البته بخش اعظمی از یوزرها WP Total Cache را قبول دارا‌هستند. صادقانه اینجانب تفکر نمی‎کنم این دو تفاوت متعددی داشته باشند.

۱۱- SNAP – Social Network Auto Poster
اینجانب SNAP را دوست دارم بدلیل اینکه ضعف های IFTTT را برای نشر مطالب در کانال‎های اجتماعی لبریز می‎نماید. هنگامی‌که یک پست وردپرس منتشر کردید، نیم ساعت را صرف آمدن به اشکال شبکه‌های‌عمومی می‎نمایید تا قسمتی از متن را منتشر فرمایید. اکنون،به لطف ابزارهای اتوماسیون، شما تنها دکمه نشر را می‎زنید و پلاگین همگی این امور را انجام می‎دهد.

فعلا، IFTTT این قابلیت و امکان را در چنگ شما قرار می‌دهد تا مطالب را به فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس (از روش بافر)، لینکدین و بخش اعظمی دیگر،ساخته میباشد. با این درحال حاضر،شما نمی‎توانید به Reddit, Pinterest, StumbleUpon و بخش اعظمی دیگر، بصورت اتومات پست ارسال نمایید.

۱۲- WPSocial
WPSocial از حیث پرکردن متا دیتای کانال‎های اجتماعی، نسبت به پلاگین Yoast’s WordPress سئو یک قدم جلوتر میباشد. این پلاگین برای تهیه و تنظیم قطعه میکرودیتا و در اختیار گرفتن گونه های صفحاتی که می‎خواهید در آن، نوشتن و نماد گذاری های اجتماعی را اکران دهید، فوق العاده میباشد.

۱۳- شایسته ترین روش سئو محتوای خوب میباشد.
هر روشی در سئو در سکو نخستین می بایست با محتوای ناب همپا باشد. هر نوشته ای دربرگیرنده کلید کلمه و واژه هایی میباشد که مضمون‌ کلی مقاله را میرساند. نوشته می بایست قابل ادراک و سرازیر باشد. از کلیدواژه های اکانت گردیده به کار گیری نمایید. نوشته مسلما بایستی در سکو اولیه برای بازدیدکننده نوشته خواهد شد خیر برای موتورهای کاوش.

۱۴- تبادل Backlink
با سایت های همکار و قدرتمند که از پیج رنک بالایی برخوردار می باشند تبادل لینک و پیوند نمائید. همینطور می‌توانید صفحه ها تارنما خویش را چنانچه که به هم دارای ربط میباشند به هم لینک و پیوند دهید که می بایست در این باره دقیت کافی را داشته باشید که هر شیت ای را به صفحه ها دیگر پیوند ندهید.

۱۵- به‌دنبال یک تیتر خوب برای تصاویر باشید.
گوگل از عکس ها در محاسبات رنکینگ خویش استعمال می نماید. گوگل نوسته و تصویر را با هم در صفحه ها نتیجه ها نشان می‌دهد که‌این تصاویر با متن دارای ربط میباشند و در خویش متن هم از این تصویر مصرف شده میباشد. از کلید کلمه های مربوط به مورد برای نام پوشه ها به کار گیری فرمائید. مسلما از متن جایگزین تصویر برای تصاویر به کار گیری فرمایید که برای بهبود سئو وب سایت برای رنکینگ هم تاثیر متعددی دارااست.

۱۶- لینک و پیوند یکتا کوتاه و اثر گذار که مشتمل بر کلیدواژه هم باشد.
از پیوندهای یکتای قابل ادراک استعمال نمائید. بعنوان نمونه به مکان به کار گیری از https://www.arnikaweb.com/page-id?۴۹۵ از https://www.arnikaweb.com/payment به کارگیری نمایید. به‌این نکته دقت نمایید که چهار واژه اولیه باید دارای ربط باشد. گوگل به لغت ها دیگر که درپی میایند توجهی ندارد.

۱۷- از پوسته هایی به کار گیری نمائید که با صرفه گردیده باشند.
بعیضی از پوسته ها از کدهای متعددی برای ساختار و پباده سازی به کارگیری می نمایند. گوگل بایستی در بین کدها به مشقت پیرو محتوای متبوع بگردد. هر چی کدهای بیشتری داشته باشید چگالی کلیدواژه ها و محتوا کمتر خواهد بود. پوسته هایی که سریع بارگزاری میشوند برای بهبود رنکینگ گوگل بسیار خوب می باشند که‌این آیتم یکی‌از ۲۰۰ قانون ایست که در انتخاب رنکینگ اهمیت دارااست.

۱۸- یک نقشه تارنما با فرمت xml بسازید.


با وردپرس و پلاگین هایی مثل  Google XML Sitemaps خیلی فعالیت راحتی میباشد.گوگل ابزار دیگری هم دارااست که بسیار کاربری و موءثر می‌باشند مثل  Website Optimizer و  Webmaster Central .

۱۹- کلیدواژه ها و محتوای آگهی را در نوشته خویش پررنگ نمائید.
از h۱ تا h۶ در نوشته ها و جمله‌ها استعمال نمائید. ضمنا مطلقا از برچسب های قادر هم به کارگیری نمایید. صرفا لطف نمایید در‌این فعالیت افراط نکنید.

۲۰- نوشته هایتان را در شبکه های عمومی هم نشر دهید.
تنها مطالب وب سایت خودتان را منتشر نکنید. همت کنیددیگر نوسته ها و وبسایت هایی که شما دوست دارید را هم با بقیه افراد به اشتراک بگذارید. مطمئنا عموم از شما تقدیر خواهند کرد.

۲۱- از نسخه برداری کردن قالب و به کار گیری بر روی دامنه ای دیگر دوری کنید.
در شرایطی‌که قصد داشته باشید گوگل را بدور بزنید آن‌ها خیلی سریع متوجه میشوند. شک وتردید نکنید. به تازگی یکی وب سایت های بسیار دارای شهرت به وسیله گوگل به خیال و خاطر این فعالیت تنبیه شد. آب پایین کاه بودن بیشتر از ینکه سودی به شما برسونه منجر میشه به شما لطمه بخوره.

۲۱- از پباده سازی نشانه گر به کارگیری نکنید.
این فرمان سبب ساز میشه که سایت شما هیچ زمان در موتورهای کاوش چشم نشود. بهتر میباشد از وردپرس به کار گیری فرمایید.
 

  • ۹۹/۱۰/۱۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی