مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


CTR مخفف Click-Through Rate و در معنای نرخ کلیک میباشد. CTR یا این که نرخ کلیک از نسبت تعداد کلیک یوزرها   سئو در مشهد  به تعداد دفعات اکران نشانی و اسم مارک در نتیجه ها کاوش بدست می‌آید. هرچه نرخ کلیک مقدار بیشتری را اکران دهد بیان کنده آن میباشد که نتیجه ها نشان داده گردیده برای یوزرها مناسب خیس بوده میباشد. به عبارت دیگر نرخ کلیک نسبت تعداد کسانی که بر روی وب سایت شما در نتیجه ها جست و جو کلیک کرده اند و وارد تارنما شما گردیده اند به تمام ترازو اکران تارنما شما در حاصل جست و جو میباشد.

نرخ کلیک چه گونه احتساب می‌شود؟
تعداد دفعاتی که یوزرها هنگام جستجوی عبارت خاصی در وب، وارد تارنما شما شوند به تمام تعداد اکران های وب سایت شما در نتیجه ها کاوش، تحت عنوان عددی میباشد که نرخ کلیک بر حسب آن معقول می گردد. یعنی اینکه در قبال تعداد دفعاتی که وبسایت شما در نتیجه ها کاوش ظواهر شده‌است، چنددفعه یوزرها روی آن کلیک کرده ند. در مبحث seo این تعریف و تمجید از اهمیت بالایی شامل است.

 

 

صرف بودن در حاصل گوگل از اهیمت برخوردار وجود ندارد و می بایست برای سیاست های بهینه سازی خویش طرح ریزی فرمائید. صرف بودن در حاصل کاوش مانند آن میباشد که در یک حیطه دکان ای تهیه و تنظیم فرمائید، اما کار کشته به فروش جنس و سرویس ها خویش در آن حیطه نباشید. براین اساس عوض اینکه انرژی خویش را بر روی درجه به دست آوردن تعداد صفحه ها بیشتری از تارنما با یک کلمه و واژه کلیدی با استفاده کننده بالا صرف نمائید، برای ورقه اساسی تارنما خویش بر روی عبارات کلیدی مالامال کاربر تمرکز کرده و برای هریک از صفحه ها تارنما خویش یک واژه کلیدی مخصوص و مربوط به آن ورقه در حیث بگیرید. این تکنیک سبب ارتقا نرخ کلیک و چشم شدن وب سایت شما و ارتقا فروش تولید ها وب سایت شود.

 

Impression چه می‌باشد؟
Impression در معنای حضور شما در نتیجه ها کاوش میباشد. هر بازه زمانی که یک مخاطب عبارتی را در گوگل کاوش میکند برای کل حاصل جان دار در برگه یک Impression تثبیت می شود. حتی در حالتی که شما در جعبه های ویژه مانند اکران نقشه یا این که اکران تصاویر حضور داشته باشید یک impression برای شما نظر میگردد.

در‌صورتی‌که شما در انتهای ورقه دوم نتیجه ها گوگل باشید اما مخاطب بدین کاغذ مراجعه نکند برای شما Impression تثبیت نمی‌شود البته در‌حالتی که استفاده کننده وارد کاغذ دوم خواهد شد حتی در شرایطی که تا ذیل برگه اسکرول نکند که سود شمارا مشاهده نماید برای شما impression حیث میشود.
 

  • ۹۹/۰۹/۰۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی