مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آیا تا به درحال حاضر اسم لینک و پیوند بیلدینگ یا این که پیوند ‌‌سازی به گوش‌‌تان خورده میباشد؟   سئو در مشهد می‌‌دانید یکی‌از مهم ترین امور در قضیه seo لینک و پیوند سازی میباشد؟ چنانچه می‌‌خواهید با این مقوله بسیار اساسی آشنا گردید، با وبنا همپا باشید.

لینک و پیوند بیلدینگ چه میباشد؟
لینک و پیوند بیلدینگ ( Link Building ) یا این که به عبارتی پیوند ‌‌سازی به گروه اقداماتی گفته می‌‌گردد که برای بالا بردن تعداد و کیفیت پیوند‌‌های ورودی به یک ورقه تارنما  انجام می‌‌شوند.

در ذکر بی آلایش‌‌خیس Link Building (لینک و پیوند‌‌سازی) می‌‌تواند تعداد پیوند‌‌های کیفیت بالا در یک سایت را ارتقاء دهد و این فعالیت احتمال ارتقا مرتبه وبسایت را در موتورهای کاوش بالا می‌‌موفقیت. همینطور پیوند سازی یک تکنیک بازاریابی اثبات گردیده برای شناساندن یک مارک میباشد.

به عنوان مثال کارهایی که در مبحث پیوند سازی بایستی انجام دهیم باصرفه کردن داخلی و فرنگی تارنما میباشد. با صرفه‌‌سازی داخلی یا این که بهینه سازی On Page ، گروه اقداماتی میباشد که در صفحه های داخلی وبسایت خویش به مراد بالا بردن ارتقا ترافیک وبسایت و کسب منزلت برتر در گوگل انجام می‌‌دهید. یکی‌از این مورد ها لینک و پیوند‌‌سازی یا این که Link Building  میباشد.

علاوه بر با صرفه کردن داخلی، بایستی تارنما را از نگاه فرنگی هم با صرفه فرمایید. بدین فرمان باصرفه‌‌سازی فرنگی یا این که seo Off Page گفته می‌‌خواهد شد. در بهینه سازی Off Page  با انجام چندین عمل‌‌ها در کانال‌‌های اجتماعی مانند توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام و پیام‌‌رسان‌‌هایی مثل تلگرام سعی بر باصرفه کردن تارنما خویش می‌‌نمائید. یعنی می‌‌توانید از این صفحه ها به وبسایت خویش پیوند دهید.

پیوند‌‌های متنوع و صحیح به گوگل و یوزرها این قابلیت و امکان را می‌‌دهد که میان صفحه ها وب سایت شما در تکان باشند و واضح میباشد که هر چه این چرخش مداوم‌‌خیس باشد، کسب امتیاز از جانب گوگل برای شما بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  چه طور جایگاه وبسایت را صرفا با به کار گیری از پیوند سازی داخلی بالا ببریم؟
ساختار و اجزای تشکیل دهنده یک لینک و پیوند
آیا تا به درحال حاضر به ساختار لینک و پیوند اعتنا کردیده‌‌اید؟ آیا می‌‌دانید یک لینک و پیوند از چه اجزایی درست شده میباشد؟ با هم اجزای تشکیل‌‌دهنده لینک و پیوند‌‌ها را آنالیز می‌‌کنیم.

تگ آغاز لینک و پیوند: تگ آغاز پیوند که به نام anchor tag شناخته شده‌است و با سخن a نمایش داده میشود. با این کاراکتر به گوگل اعلام می‌‌گردد که پیرو لینکی وجود دارااست.

نشانی یا این که مقصد لینک و پیوند: در‌این بخش واژه و کلمه href را می‌‌بینید. خواسته  hyperlink referral میباشد. متنی درون آرم نقل عهد و پیمان که به نشانی سایتی که به آن پیوند داده گردیده اشاره داراست. این نشانی می‌‌تواند نشانی یک تصویر یا این که فایلی برای دانلود باشد و الزامی بر این وجود ندارد که به طبع URL وبسایت خاصی باشد. در برخی از مواقع چیزی بیشتر از یک URL می‌‌بینید. کاراکتر # در اولِ نشانی، که به یک لینک و پیوند داخلی اشاره داراست و  شما‌را به بخش دیگری از برگه‌‌ای که در آن قرار دارید، هدایت می‌‌نماید.

انکر تکست یا این که متن قابل اکران: اساسا این نصیب به عبارتی متنی که یوزرها می‌‌بینند و در شکل رغبت روی آن کلیک می‌‌نمایند. درین نصیب معمولا از فرمت خاصی به کار گیری می‌‌خواهد شد که تمایز آن با سایر متن قابل مشاهده باشد. این متن‌‌ها معمولا با رنگ آبی رنگ یا این که پایین خط نشان داده می‌‌شوند.

تگ انتها لینک و پیوند: این نصیب مشتمل بر کدها یا این که کاراکترهایی میباشد که به موتورهای کاوش اعلام می‌‌نمایند لینک و پیوند به آخر رسیده میباشد.

شیوه های لینک و پیوند سازی
همانطور که گفتیم، لینک و پیوند‌ ‌سازی یکی‌از مباحث اصلی در مسئله بهینه سازی میباشد. نوع و تعداد لینک و پیوند‌‌هایی که در نوشته‌ی علمی یا این که کاغذ متبوع استعمال می‌‌فرمائید، نیز اساسی می باشند. تعداد پیوند‌‌ها دربین ۲ تا ۵ عدد میباشد.

اصلی‌‌خیس از تعداد پیوند، صفحاتی میباشد که به آن‌‌ها لینک و پیوند داده می‌‌گردد. گوگل به موضوعات و محتوای مقالاتی که به آن‌‌ها لینک و پیوند داده گردیده هم اهمیت می‌‌دهد. این پیوند‌‌ها می‌‌توانند نقش مهمی در بهبود جایگاه وبسایت داشته باشند.

پرسش اینجاست که چه طور می‌‌توانیم به گوگل اعلام کنیم که‌این مقاله‌ها را در حین امتیازدهی آیتم تحلیل قرار دهد یا این که خیر؟ پاسخ این میباشد که بایستی نوع پیوند را معین فرمایید.

بیشتر بخوانید :  Link Bait چه میباشد و چه‌طور ساخته می گردد؟
پیوند نوفالو ( Nofollow ) چه است؟
مقصود به کارگیری از پیوند nofollow این میباشد که به گوگل اطلاع دهیم که در تصمیم‌‌گیری خویش،  این پیوند را درنظر نگیرد یا این که در لهجه معمولی‌‌خیس اینکه تصمیم‌‌گیری درباره‌ی لینک و پیوند‌‌های نوفالو برعهده خویش گوگل میباشد  و شما در خصوص آن‌‌ها نظری نمی‌‌دهید.

معمولا به کار گیری از این لینک و پیوند وقتی رخداد می‌‌افتد که نسبت به صدق مطالب وب سایت یا این که شیت متبوع اطمینان بی نقص ندارید. از سایر مواقعی که می‌‌توانید از پیوند جدید فالو به کارگیری نمایید درخصوص تبلیغات میباشد. به عنوان مثال یک بنر تبلیغاتی در شیت یک سایت اجاره کرده‌‌اید که به وبسایت شما پیوند داده گردد. گوگل برای اینکه این بنر تبلیغاتی در درجه‌‌بندی وبسایت تبلیغ گردیده تاثیری نداشته باشد، از شما می‌‌خواهد لینک و پیوند مرتبط با این بنر را nofollow نمایید.

پیوند دو فالو ( Dofollow ) چه چیزی است؟
لینک و پیوند های dofollow  تعریف‌‌کننده لینک و پیوند‌‌هایی میباشند که می‌‌خواهید از جانب گوگل گزینه محاسبه قرار گیرند و در طی رنکنیگ به حساب آوردن شوند. پیوند‌‌های دو فالو مشخصه خاصی ندارند و در وضعیت پیش فرض کل پیوند های جان دار در مقاله‌ها و صفحه های ، لینک و پیوند dofollow می باشند.

قطعا هر چه تعداد لینک و پیوند‌‌های دریافتی (بک پیوند‌‌ها) ، از نوع پیوند‌‌های dofollow ، در وبسایت شما بیشتر باشد امتیاز تارنما‌‌تان بیشتر گردد.

اما در موردها خاصی این پیوند‌‌ها می‌‌توانند سبب کاهش امتیاز وبسایت نیز بشوند. از لحاظ گوگل اخذ لینک و پیوند‌‌های بیش تر از حد، حکم spam  دارااست چون این که وبسایت یا این که برندی از لحاظ همگان آیتم تائید باشد، قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد.

هر چندین که لینک و پیوند های dofollow تاثیر بیشتر و موثرتری در کسب امتیاز و جایگاه بندی گوگل دارا‌هستند ولی سفارش Webna Group  به شما اینترنت مستران و مدیران اینترنت این میباشد که در هنگام لینک و پیوند بیلدینگ به کار گیری بیشتری از پیوند های نوفالو نسبت به لینک و پیوند های دو فالو داشته باشید. به خیال و خاطر بسپارید به کارگیری به طور همزمان از هر دو نوع بسیار موثرتر خواهند بود و کوشش نمایید این دو لینک و پیوند را در کنار هم به کار گیری نمایید.
 

  • ۹۹/۰۹/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی