مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بهینه سازی On Page یا این که seo، داخلی یکی‌از نحوه‌های با صرفه‌سازی وب سایت برای موتورهای کاوش میباشد. بهترین سئو کار همان گونه که میدانید کارداران اکثری در seo و seo تارنما دخیل می باشند و یک کدام از این کارداران، seo باطن تارنما میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی شمارا  با seo داخلی و تکنیک‌های سئو داخلی تارنما آشنا میکنیم.

بهینه سازی on page چه می باشد؟
محوطه داخلی تارنما حکم کانون اساسی عمل شما‌را دارااست. برای این که بتوانید لحاظ یوزرها را به خویش جلب فرمایید اولیه از همگی بایستی صاحبخانه خیر و خوبی باشید. با با صرفه کردن وب سایت خویش به بقیه افراد مجال می‌دهید تا با شما آشنا شوند.

بهینه سازی on page به ترفندهایی گفته می‌شود که روی صفحه های داخلی، با غرض بهتر چشم شدن در صفحه ها حاصل کاوش انجام میدهیم.

بیشتر بخوانید :  بهینه سازی Off Page چه می‌باشد؟
ترفندها و تکنیک‌های seo  On Page

برای با صرفه‌سازی ساختار داخلی وبسایت خویش به موارد ذیل دقت فرمائید:

با صرفه کردن تیتر متا و توضیحات متا

Meta Title ، عبارت اکران داده گردیده در صفحه ها گوگل، تحت عنوان عنوان و Meta Description متن اکران داده گردیده در بخش توضیحات گوگل میباشد. از مواقعی که در بخش تیتر متا بایستی در تگ H۱  قرار گیرد. قرار دادن لغات کلیدی در تیتر از سایر مواقعی میباشد که بایستی به آن دقت داشته باشیم.

در نصیب توضیحات متا، استعمال از کلیدواژه‌ها الزامی میباشد. ارتفاع این توضیحات نزدیک به ۱۵۰ کلمه و واژه میباشد. متنی که در توضیحات متا نوشته می‌گردد بایستی کلیات محتوای شیت را نشان دهد.

 URL کوتاه و توصیفی

URL  اصولا به عبارتی نشانی وب سایت میباشد. سئو نشانی URL  دقت ویژه‌ای می‌طلبد و بایستی درباره‌ی همه صفحه ها وب سایت صورت بپذیرد. کوتاه بودن نشانی، خوانا بودن نشانی و دارای ربط بودن آن با محتوای برگه را مسلما در لحاظ داشته باشید.

به نمونه های پایین اعتنا نمائید :

www.webnagroup.ir/blog/archive/بهینه سازی-technic/page-۱۲
www.webnagroup.ir/بهینه سازی-technic
www.webnagroup.ir/?p‌۳۶

کدام آیتم مطلوب‌خیس میباشد؟ به طبع آیتم ۲ تعیین شماست به دلیل آنکه هر سه اصل داشتن یک نشانی، در آن رعایت شده‌است.

تحقیق لغت ها کلیدی (Keywords Research)

پیش از ساخت و ساز محتوا، می بایست در رابطه کلمه ها کلیدی تحقیق فرمائید و کلیدواژه‌های مربوط به زمینه را گزینه چک قرار دهید. می بایست بدانید چه نوع کلماتی آیتم اعتنا یوزرها جای‌دارد و آنان از چه کلماتی در جستجوهای خویش استعمال می‌نمایند. آن گاه با به کار گیری از همین لغت ها محتوایی اثر گذار برای‌شان ساخت نمائید.

تعداد کلماتی کیوردها نباید بیشتراز حد مجاز باشد به این دلیل‌که درپی رعایت نکردن این مسئله از جانب الگوریتم های گوگل مجازات میشوید. توزیع لغت ها کلیدی در متن می بایست به صورتی صورت بپذیرد که لطمه‌ای به متن و مضمون‌ جمله‌ها نزند.

از سایر طرز‌های به کار گیری از لغات کلیدی، به عمل بردن هم معنی لغت ها یا این که به کار گیری از لغات کلیدی Long Tail  میباشد. در نحوه Long Tail  میتوانید از یک عبارت به کار گیری نمایید. برای مثال چنانچه کلمه و واژه کلیدی شما «seo»  باشد، در نحوه Long Tail یا این که دم دراز می توانید به مکان واژه « بهینه سازی» از لغات دیگری مانند تکنیک‌های بهینه سازی، اشکال seo، کاربرد بهینه سازی، چگونگی همت بهینه سازی و … استعمال فرمایید.
 

  • ۹۹/۰۹/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی