مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


همگی ی ما می‌دانیم که ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب به بهبود seo تارنما یاری می نماید، کلیه ی ما می‌دانیم   سئو در مشهد  که بک لینک و پیوند ها بر روی سکو بندی موثراند، همگی ی ما می‌دانیم که اشکال بهینه سازی چه چیزی است و ….

در حالتی که قصد شنیدن به عبارتی کلام های تکراری و دائمی را دارید وارد مکان صدق نشدید!


ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به معرفی تازه ترین تکنیک های seo خوا‌هیم پرداخت. قرائت این نوشته ی علمی میان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از برهه زمانی شما‌را می گیرد البته در عوض آن روزنه ای جدیدی از بهینه سازی را به روی شما گشوده خواهد کرد و اما دیدنی میباشد بدانید که:

حدود ۹۳٪ بازدیدهای تارنما از موتور کاوش نتیجه ها میشود.
۷۵٪ از یوزرها هیچوقت از برگه اولیه حاصل کاوش به صفحه ها بعدی نمی فرآیند.
بیش تر از ۶۰٪ از بازاریابان می‌گویند ارتقا ورودی گوگل اولی حق تقدم بازاریابی آنهاست.
سکو اولیه گوگل در نتیجه ها کاوش ۳۴٪ از کلیک ها را به خویش جذب می نماید.
خب پیشگفتار چینی کافیست، بریم رمز اصل مقاله 

از آنجایی که ما در کشور‌ایران معاش میکنیم این مسئله دارای اهمیت میباشد که بدانیم بیش تر از ۹۸ درصد از کاوش های اینترنتی در جمهوری اسلامی ایران در گوگل انجام می‌گردد. بدین ترتیب رعایت اصول seo دیگر موتورهای کاوش اهمیتی چندانی برای ما نخواهد داشت.

تکنیک بهینه سازی چه است؟
این خلاصه ترین تعریفی میباشد که می قدرت از تکنیک بهینه سازی داشت:

به تیم اقداماتی که در سمت ارتقاء مرتبه وبسایت در موتورهای جسجتو انجام می گردد تکنیک های بهینه سازی می‌گویند.

seo نمابر
شناخت با چهارچوب بهینه سازی
چهارچوب اساسی تکینک های seo در چهار بخش اساسی تحت خلاصه میگردد:

seo داخلی [Onsite بهینه سازی]
offpage seo [Offsite سئو]
بهینه سازی تکنیکال [Technical سئو]
بهینه سازی دامنه [Domain بهینه سازی]
تکنیک های بهینه سازی داخلی تارنما (Onsite سئو)
عمل را با یک تعریف و تمجید معمولی از بهینه سازی داخلی آغاز میکنیم:

به تیم اقداماتی که در باطن تارنما برای ساخت رابطه بهتر در میان مخاطب و موتورجستجو شکل می گیرد seo داخلی وبسایت به انگلیسی On-page بهینه سازی گفته میشود.

تکنیک های بهینه سازی داخلی عبارتند از:

۱- واژه کلیدی در تایتل تگ
تگ تیتر یکی‌از توانمند ترین سیگنال های سکو بندی برای موتورهای کاوش میباشد، این تگ مسئله محتوای صفحه ها اینترنت را برای موتورهای کاوش تعریف می نماید. موتورهای کاوش از این تگ در حاصل کاوش به کار گیری می نمایند. درج کلمه و واژه کلیدی در آن به موتور کاوش امداد می نماید تا ادراک بهتری از زمینه شیت داشته باشد. در شرایط ایده آل واژه و کلمه کلیدی می بایست در اولِ تگ تیتر قرار بگیرد.

۲- واژه کلیدی در توضیحات متا
اهمیت تگ توضیحات متا بحثی هیاهو برانگیز در seo وبسایت میباشد با این وجود هنوز یک سیگنال اصلی در بهینه سازی به شمار می رود. همینطور به کارگیری هوشمندانه از آن یک کدام از طرز های ارتقاء نرخ کلیک میباشد. گنجاندن واژه و کلمه کلیدی در آن منجر رابطه بیشتر با موتور کاوش و شخص کاوشگر می‌شود.

۳- واژه و کلمه کلیدی در تگ H1
تگ H1 یکی‌از دیگر از فاکتورهای بهینه سازی میباشد که نقش تعریف مورد محتوای صفحه ها را دارااست و یکی‌از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی محتوا می‌باشد. علی رغم بحثی که در رابطه تاثیر آن در دنیای seo می‌گردد، هنوز یک تکنیک اصلی در بهینه سازی به شمار می رود لذا بهتر میباشد تا کلیدواژه اساسی خویش را در آن قرار دهید.

۴- به کار گیری از لغت ها کلیدی مترادف و هم معنی
تا همین آخرها (تقریبا ۵ سال پیش)، لبریز کردن ورقه با لغات کلیدی راهی مطمئن برای کسب مرتبه اولیه گوگل بود البته حال حاضر اینطور وجود ندارد. در seo ۲۰۲۰ با به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی هم معنی فهم و شعور گوگل از کلیدواژه مهم ورقه را فراتر ببرید.

۵- ارتفاع محتوا
این روز ها یوزرها می‌خواهند فراگیری ببینند و با محتوای نادر راضی نمی‌شوند. بدین ترتیب، گوگل به‌دنبال مرتبه دادن به محتوای طولانی و آموزنده میباشد. مسلم میباشد که هرچه محتوا طولانی خیس باشد احتمال پوشش دادن موضوعات نیز بیشتر می‌شود. پس قطعا seo محتوا را دور از شوخی بگیرید.

۶- محتوای اسکن
کلیه کارداران نمی توانند به صورت مثبت بر درجه بندی تأثیر بگذارند. داشتن محتوای اسکن در صفحه های گوناگون تارنما در واقع قادر است به سکو تارنما جراحت وارد نماید. از اسکن مطالب دیگر وبسایت ها غیر وابسته پرهیز کنید و برای هر شیت یک محتوای یونیک بنویسید فراموش نکنید که الگوریتم پاندا وظیفه جنگ با محتوای نسخه برداری را بر عهده داراست.

۷- تگ کنونیکال
بعضی وقت ها داشتن دو URL با محتوای یکسان امری دوری ناپذیر میباشد. یکی‌از راه‌حل های پرهیز از تبدیل شدن این صفحه ها به محتوای تکراری به کار گیری از تگ کنونیکال میباشد.

شیوه کارکرد این تگ بسیار بی آلایش میباشد، کنونیکال به گوگل می‌گوید که در صورتی‌که یک URL همسان با URL دیگری میباشد علی رغم اینکه دو برگه دارنده محتوای یکسان می باشند در واقع محتوای آها یکیست.

۸- سئو تصاویر
پیش از این در بهینه سازی تصاویر بدین مورد پرداخته ایم البته با این درحال حاضر توضیحاتی در‌این ارتباط میدهیم، این صرفا متن وجود ندارد که میتواند در یک شیت با صرفه خواهد شد بلکه بقیه رسانه ها نیز می‌توانند seo شوند. مثلا تصاویر میتوانند سیگنال های مایحتاج برای ادراک محتوا به موتور کاوش را از روش تگ alt منتقل نمایند.

۹- بروزرسانی محتوا
الگوریتم های گوگل محتوای نو آپ تو دیت گردیده را به محتوای سابق ترجیح می‌دهند. این بدان مفهوم وجود ندارد که شما می بایست صفحه ها خویش را همیشه دستکاری نمائید چون شفاف میباشد که گوگل این حقیقت را را تشخیص میدهد که صفحاتی مانند توضیحات مال دلیلی برای بروزرسانی ندارند.

با این اکنون عاقلانه میباشد که برخی از استراتژی ها را برای به روزرسانی اشکال خاصی از محتوا هر ۱۲ ماه یا این که حدود آن داشته باشید.

۱۰- پیوند فرنگی
پیوند دادن به صفحه ها دارای اعتبار سیگنال های اعتماد را به موتور کاوش می فرستد. بدین طریق تصور کنید، صرفا دلیلی که شما قصد دارید تا استفاده کننده را به یک وب سایت دیگر بفرستید این میباشد که می‌خواهید استفاده کننده داده ها بیشتری در رابطه آن مسئله کسب نماید.

پیوند دادن به وب سایت های دارای اعتبار میتواند یک دلیل عظیم برای جلب اعتماد گوگل باشد. با این وجود لینک و پیوند دهی بیشتراز حد می‌تواند به شیوه قابل توجهی پیج رنک برگه را کم کند. لینک و پیوند های خروجی می‌توانند در درجه بندی شما تأثیر بگذارند البته در استعمال از آنان غایت احتیاط را به خرج دهید.

۱۱- لینک و پیوند سازی داخلی
پیوند کردن داخلی صفحه ها در وب سایت می‌تواند اتوریتی وب سایت میان آنان‌را آن‌ها منتقل نماید. برای لینک و پیوند سازی داخلی عبارت site:mywebsite.com + keyword را در گوگل کاوش نمائید، بعد از آن به ویرایشگر وب سایت خویش رفته و به کاغذ مقصود با رعایت نکات توزیع صحیح انکر تکست لینک و پیوند داخلی دهید.

۱۲- کلمه و واژه کلیدی در URL
به کارگیری از واژه کلیدی در URL کاغذ قادر است تاثیر مثبتی بر روی seo وبسایت بگذارد، کارایی نمایید URL کوتاه، دیدنی و دربردارنده کلیدواژه مرکزی باشد.

تکنیک های بهینه سازی تکنیکال (Technical سئو)
بهینه سازی تکنیکال به همه کارهایی گفته می‌گردد که در سمت و سوی ارتقا محبوبیت تارنما از نگرش خزنده موتور کاوش انجام می گردد. انجام سئوی تکنیکال سبب بهبود موقعیت ایندکس، خزنده و کوشش بهتر یک وب سایت می‌شود.
 

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی