مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


گوگل الگوریتم‌های مختلفی برای بررسی کیفی و مرتبه‌دهی وب سایت و صفحه ها شما داراست. بهترین سئو کار یکی مهم‌ترین الگوریتم‌های این مجموعه امتیاز E-A-T میباشد. در‌این مقاله می خواهیم ببینیم E-A-T گوگل چه چیزی است و چه‌گونه وبسایت‌ها را چک می‌نماید. الگوریتم‌ها و ربات‌های گوگل هنگام نسخه برداری صفحه های متعدد ما، در واقع بیشترین امتیاز را برای محتوا در لحاظ میگیرند. ولی این پرسش مدام دربین عشق و علاقه‌مندان به محتوا و بهینه سازی وجود داشته میباشد که صفحه های وب سایت ما چطور چک می شوند و چه امتیازاتی برای انتخاب کیفیت آن‌ها در حیث گرفته می گردد. یکی مهم ترین امتیازات و الگوریتم‌هایی که به باور اکثری از کارشناسان می بایست در سال 2020 به طور بدون شوخی به آن اندیشه کرد E-A-T گوگل میباشد. در پی بیشتر در رابطه معنی این الگوریتم و همت آن حرف خوا‌هیم کرد.

E-A-T مخفف چه میباشد؟
قبل از آن که بخواهیم در رابطه مضمون‌ E-A-T حرف کنیم، می بایست ببینیم این سه سخن مخفف چه می باشد. نکته دیدنی اینجاست که رمزگشایی از این سه کلام تماما به شما نشان میدهد مهم‌ترین موردها برای آنالیز کیفی محتوای صفحه ها شما از دید گوگل کدام آیتم‌هاست. این سه صحبت اولِ سه واژه و کلمه پایین میباشد:
•    تخصص (Expertise)
•    اعتبار (Authoritativeness)
•    اعتماد (Trustworthiness)

EAT گوگل چه است؟ اصول سه گانه گوگل برای ایجاد محتوای با کیفیت
هم اکنون مدت آن رسیده که ببینیم E A T  چه میباشد و چرا EAT گوگل اهمیت متعددی داراست. نکته مهمی که می بایست در لحاظ داشته باشید این میباشد که وب سایت‌هایی با تیتر YMYL وجود دارا‌هستند و در واقع الگوریتم امتیازدهی گوگل برای چنین تارنما‌هایی اهمیت بسیار متعددی دارااست. YMYL به معنای Your Money or Your Life  میباشد و نشان میدهد محتوای تارنما متبوع مستقیما به پول یا این که معاش شما دارای ارتباط میباشد. از این رو معیار تخصص، اعتبار و اعتماد مخاطبان در ساخت محتوا اهمیت بسیار متعددی داراست. اینجاست که گوگل به یاری اصول سه گانه خویش محتوای کیفیت بالا را تشخیص میدهد. ولی مایحتاج میباشد پاره ای مفصل‌خیس در رابطه این اصول و سه مفهومی که اشاره کردیم کلام کنیم.

1- تخصص (EXPERTISE)
یکی نکات اساسی در ساخت و ساز محتوا این میباشد که مقاله شما به طور تخصصی و ترجیحا به وسیله اشخاص کارشناس فراهم گردیده باشد. در واقع تولیدکنندگان محتوا می بایست در منطقههای دارای ارتباط علم و تخصص کافی و قابل ثابت داشته باشند، تا بتوان به کسب و فعالیت آنان تحت عنوان یک منبع موثق، بادانش و قابل اتکا نگاه کرد. نکته حائض اهمیت اینجاست که بایستی آشنایی صحت از مخاطبان خویش داشته باشید. در شرایطی که با اشخاص رشته‌ای و کارشناس روبه‌رو میباشید، مسلما نمی‌توانید یک مقاله کوتاه با مفاهیم ابتدایی و کلی منتشر فرمائید. بلکه بایستی سراغ مطالب جامع و تخصصی بروید. از سوی دیگر در صورتی مخاطبان شما از روش جستجوی لغات متفاوت وارد وبسایت شما گردیده‌اند و یوزرها همگانی می‌باشند، بایستی حتی مفاهیم پیچیده را به طور بدون نقص بی آلایش و قابل ادراک برای آنان توضیح دهید. 

2- اعتبار (AUTHORITATIVENESS)
به عبارتی‌طور که در صدر اشاره کردیم مخاطبان بایستی شمارا تحت عنوان یک مرجع دارای اعتبار و موثق بشناسند. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی تارنما‌ها و یوزرها دیگر به شما میدهند معقول می شوند. در واقع بایستی مشاهده کنید کجاها سخن شماست و کدام تارنما‌ها و منابع دیگر شما‌را تحت عنوان مرجع معرفی کرده و به وب سایت یا این که مطالب‌تان پیوند داده‌اند. درین نصیب بک‌پیوند‌هایی که میگیرید، هر جایی که شمارا در کانال‌های اجتماعی منشن یا این که تگ می‌نمایند و هرگونه سیگنال دریافتی موءثر میباشد. گوگل پیرو این میباشد که ببیند تارنما، محتوا و نظرها و توانمندی‌های تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه بوسیله فعالان حوزه کاری مربوطه در لحاظ گرفته میشود و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و مجموع تارنما شما توزیع شده‌است. از جمله مطالب شما می بایست دارنده تالیف کننده معلوم با اسم و تصویر باشد و نوشته‌های آنان به طور وسیع در جاهای دیگر نیز بازنشر گردیده یا این که در رابطه آن‌ها سخن گردیده باشد.

3- اعتماد (TRUSTWORTHINESS)
ولی بعداز تخصص و اعتبار، اعتماد میباشد که اهمیت متعددی دارااست. گوگل دقیقا به‌دنبال این میباشد که بفهمد در صورتی کسانی از کاغذ حاصل کاوش SERP به وبسایت شما وارد شدند، تا چه اندازه می توانید اعتمادشان را جلب کرده و نیازهای آنان‌را بی نقص و سریع مرتفع فرمایید. شما بایستی دقیقا به مخاطبان خویش بفهمانید به عبارتی‌ چیزی می‌باشید که داعیه میکنید و این احساس اعتماد را می بایست در آنان به وجود آورید. بایستی نشان دهید که سمت استفاده کننده می‌باشید و اورا از خودتان میدانید. درج تصاویر و توضیحات حقیقی وواقعی تولید ها، ذکر نقاط قوت و ضعف، یک جمله توضیحات در رابطه مولف، برگه در رابطه ما، گواهینامه‌ها، افتخارات و جوایز کسب گردیده و بخش سوالهای متداول یا این که راهنمای استفاده کننده برای مثال مواقعی میباشد که یاری می‌نماید تا واحد سنجش اعتماد نسبت به شما بیشتر خواهد شد.

چرا E-A-T خیلی اصلی میباشد و چه تاثیری در بهینه سازی داراست؟
شاید اکنون بتوانید بی آلایش‌خیس به‌این پرسش جواب دهید. با‌یقین گوگل در‌پی این میباشد که ببیند شما تا چه اندازه برای کاربر خویش اهمیت قائل می باشید. این دشوار‌گیری هنگامی بیشتر می گردد که تشخیص دهد تارنما شما و محتوای آن با پول یا این که معاش اشخاص رابطه دارااست. به همین استدلال همت می‌نماید تا از الگوریتم‌های بر طبق هوش تصنعی و یادگیری ماشین مسافت بگیرد و تا جایی که قادر است خودش را در قالب یک بشر حقیقی قرار دهد. این مورد آنقدر برای گوگل اهمیت دارااست که برای این عمل از نیروی انسانی به کارگیری می‌نماید. طبیعتا در شرایطی‌که کاربری به سمت شما بیاید اما نتواند تخصص، اعتبار و اعتماد مایحتاج را اخذ نماید، به سراغ رقبای‌تان می‌رود و دیگر به شما رمز نخواهد زد. شاید امتیازاتی که مسئولان در دست گرفتن کیفیت گوگل در لحاظ می گیرند به طور بی واسطه در درجه یک وب سایت در برگه SERP تاثیر نداشته باشد، اما اساسی اینجاست که در چک محتوای کیفیت عالی تاثیر بی واسطه دارااست و قادر است به طور غیرمستقیم در حاصل موءثر باشد.
 

  • ۹۹/۰۷/۰۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی