محاسبه تکنیک های کاربردی بهینه سازی
در صورتیکه از تلاوت کتابها و مطالب طولانی دربارهی seo برای با صرفهسازی اینترنت تارنما تان خسته گردیدهاید، با سئو در مشهد هم پا گردید تا تکنیک های بهینه سازی را در کوتاهترین برهه زمانی ممکن برای شما شرح دهیم:
تکنیک های کاربردی بهینه سازی
1- منشن کردن (mention) :
منشن کردن مارک در وبسایتها و کانالهای اجتماعی و... که در آن توکل بر تبلیغات مبنی بر پیوند دادن وجود ندارد، بلکه بر طبق معیار تعریفوتمجید از مارک در کمپینهای متفاوت تبلیغاتی میباشد. دراین طرز با توکل بر ارتقا رضایتمندی یوزرها در کانالهای اجتماعی کوشش می گردد تا یوزرها به تارنما ما مراجعه نمایند.
2- تحقیق لغات کلیدی :
با اعتنا به تغییرات اخیر گوگل تحقیق کلمه ها کلیدی در گیر تغییراتی شدهاست که بایستی برای بهینه سازی کردن وبسایت به آنان دقت داشت. معرفی ابزارهای تحقیق عبارات کلیدی نیز دراین گفت و گو قرار خواهد گرفت. ایجاد محتوا برای اینترنتتارنما یا این که بلاگتان، سوای شناسایی لغت ها کلیدی با ارزش کاری بیهوده میباشد. فارغ از مقصودگذاری تأثیر عملهای شما بسیار زیر میگردد و شناسایی لغت ها مقصود را می بایست حتی پیش از ساخت محتوا انجام دهید. برای گزینش شایسته ترین لغات می بایست سه سؤال ضروری را از خویش بپرسید:
یوزرها چه کلماتی را بیشتر کاوش مینمایند؟
این کلمه ها چقدر برای شما درآمدزایی خواهد کرد؟
در هر واژه و کلمه چقدر رقابت وجود داراست؟
ابزارهای گوناگونی برای شناسایی کلمه ها مقصود و واحد سنجش جستجوی هر مورد از آن ها وجود دارااست البته اینک این فرایند مقداری پیچیده و طاقت فرسا شدهاست.
مجموعه وب24 سعی مینماید، شایسته ترین تکنیک های جان دار برای شناسایی عبارات غرض و مهم ترین مشکلات رایج در استعمال از این لغات را به شما معرفی نماید.
بیشتر بخوانید : در بهینه سازی محتوا به چه مواقعی دقت کنیم؟
تحقیق عبارات کلیدی
۱- یوزرها چه کلماتی را بیشتر کاوش مینمایند؟
اولی سؤالی که در seo از خویش بایستی بپرسیم این میباشد که در چه کلماتی می بایست مقام کسب کنیم.
در اولی گام مبتنی بر تجربه و علم خویش فهرستی از کلمه ها باارزش تنظیم فرمایید، البته ممکن میباشد گزینش ما بافرهنگ همگانی حکم کننده بر یوزرها تفاوت داشته باشد. شما در ادامه شیوههایی برای انتخاب واحد سنجش محبوبیت این کلمه ها میان اکثر یوزرها میباشید...
Keyword Planner، آنالیز معیار جستجوی عبارات :
Keyword Planner به وسیله گوگل و بهتیتر یکی ابزارهای جانبی Google Adwords پباده سازی و معرفیشدهاست. غرض اساسی این ابزار یاری به اشخاصی میباشد که قصد دارا هستند از خدمت تبلیغات گوگل به کارگیری نمایند. شما می توانید لغت ها کلیدی موردنظر خویش را در آن وارد کرده و ترازو کاوش، سطح رقابت و هزینه لازم برای تبلیغات را اخذ نمائید.
بعداز استعمال پهناور متخصصین seo. از این ابزار، گوگل نیز متوجه شد و موقعیت به کارگیری از آن را طاقت فرسا کرد. اینک صرفا وقتی به داده ها ظریف کاوش دسترسی خواهید داشت که یک کمپین تبلیغاتی فعال در گوگل ادوردز داشته باشید.
پیشنهادات گوگل هنگام کاوش را دور از شوخی بگیرید!
یک کدام از طریقهای یافتن عبارات گران بها، جستجوی لغت ها موردنظر خویش در گوگل میباشد. هنگامیکه استارت به کاوش کردن می کنید، گوگل پیشنهادات مربوط به عبارت کاوش گردیده به وسیله شما را اکران می دهد. این پیشنهادات مبنی بر جستجوهای انجامگردیده بوسیله اکثریت یوزرها در گوگل میباشد. بهعبارتیدیگر پیشنهادات گوگل هنگام کاوش پرطرفدارترین کلمه ها کاوش گردیده در گوگل می باشند و می بایست آنانرا دور از شوخی گرفت!
2- این عبارات چقدر برای شما درآمدزایی خواهد کرد؟
بعضی مواقع تعداد بالای جستجوی یک واژه موجب میشود که به غرض مهم ما تبدیل خواهد شد درحالیکهاین واژه و کلمه ازنظر اقتصادی مطلوب مورد کاری ما وجود ندارد! بهتیتر مثال فرض فرمائید که شما یک کمپانی خدماتی در قضیهٔ تعمیرات گوشی و تبلت دارید، هنگام چک لغات کلیدی متوجه میشوید که عباراتی مانند تلفن همراه یا این که تبلت جستجوی بخش اعظمی بالایی دارا هستند و فکرمیکنید کهاینها میتوانند برای شما بهاآفرین باشند.
ولی فقط کلماتی برای ما دارنده قیمت میباشند که بتوانیم آن ها را به پول تبدیل کنیم و از آن ها درآمدزایی کنیم؛ کاربری که لغت ها مربوط به گوشی را در گوگل کاوش مینماید، خیلی بعید میباشد که درپی تعمیر موبایل همپا خویش باشد و حتی در صورتی شما در سکو یک گوگل باشید تارنما شمارا گزینش نخواهد کرد. در صورتیکه هم گزینش نماید تختگاز از آن بیرون گردد.
روی لغت ها طولانیخیس، سرمایهگذاری نمائید!
عموماً جستجوهای یوزرها بیش تر از سه واژه و کلمه میباشد!
امروزه فرهنگ وتمدن کاوش در گوگل، بسیار نسبت به قبل عوض شده میباشد و یوزرها دریافتهاند که جستجوی لغات طولانی جواب بهتری از طرف گوگل اخذ مینماید. این عادت بهقدری کلیهگیر شدهاست که همفعلا بیش تر از ۷۵ درصد جستجوهای یوزرها را کلمه ها سه عدد ششکلمه و واژهای تشکیل می دهد. شاید مهم ترین ادله صورتگیری این تمدن را بتوان نصیب پیشنهادات گوگل هنگام کاوش دانست چون بهمحض آنکه استفاده کننده آغاز به کاوش مینماید با پیشنهاداتی مواجه میشود که عموماً طولانی بوده و به موضوعی معلوم اشاره دارا هستند. همینطور تنوع محتوای جانور بر روی وب موجب میگردد، یوزرها با استعمال از ترکیبات طولانیخیس مسئله ظریف جستجوی خویش را برای گوگل مشخص و معلوم نمایند. این تمدن میتواند برای ما یک زمان باشد؛ چون تعداد جستجوی این کلمه ها در گوگل ذیل میباشد (تنوع کلمات زیاد میباشد) درنتیجه رقابت در لغت ها کلیدی طولانی و غرضگذاری روی آن ها بسیار بی آلایشخیس شدهاست. توده مقداری بهاین تامل افتادهاند که روی کلمات نادر کاوش غرضگذاری نمایند درحالیکه همین کلمه ها معدود کاوش دقیقه معرف نیاز یوزرها میباشند.
3- در هر واژه و کلمه چقدر رقابت وجود داراست؟
فاکتور سوم برای سنجش بها لغت ها کلیدی، ترازو رقابت میباشد!
برای سنجش واحد سنجش رقابت طرق متعددی در دسترس وجود ندارد؛ شاید شایسته ترین رویکرد برای انجام این عمل جستجوی عبارت موردنظر در گوگل و تحلیل حاصل پیشنهادی بوسیله گوگل میباشد. مهم ترین رقبای شما به عبارتیهایی میباشند که هماینک رده نیکی در نتیجه ها گوگل داراهستند. برای ارزیابی رقبای خویش به مورد ها تحت دقت فرمائید:
کلمه ها کاوش گردیده چقدر بهتیتر ورقه شباهت داراست؟
تارنما حریف شما یک تارنما تخصصی میباشد یا این که همگانی؟
جایگاه الکسا؟ و مقام کلی این تارنما چطور میباشد؟
پباده سازی داخلی و گرافیکی وبسایت چهطور میباشد؟
ترازو عمل یوزرها و ارسال بینش یا این که اشتراکگذاری را چک تحلیل نمائید!
کاغذ اساسی وب سایت درین عبارات مقام مطلوب کسب کرده یا این که یکیاز صفحه های داخلی؟
هر کدام از این عامل ها میتوانند بر رقابتپذیری کلمه ها کلیدی تأثیرگذار باشند، اما تبدیل این فاکتورها به یک ترازو مقایسهای یه خرده مشقت بار میباشد. فعلا ابزارهایی میباشند که معیار رقابت در یک واژه و واحد سنجش اعتبار یک وب سایت را مشخص و معلوم مینمایند که میان آنان وب سایت (kwfinder) داده ها بی نقصتری به شما ارائه میدهد.
- ۹۹/۰۷/۰۹