مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


به چه شکل متوجه شویم در سندباکس گوگل قرار گرفته ایم؟
برای اینکه متوجه شویم جایگاه نامناسب ما در لغات کلیدی بدلیل سندباکس بوده میباشد بهترین سئو کار  یا این که جریمه های گوگل، می بایست آزمایش کنیم و ببینیم که آیا درهمه لغت ها کلیدی منزلت قابل قبولی نداریم یا این که فقط در بعضی کلمه ها خاص.

به‌این خواسته در آغاز با راهبرد site: نشانی دامنه سایت تان را درگوگل کاوش نمائید.در حالتی‌که هیچ سود ای یافت نشد، یعنی گوگل وب سایت تان را ایندکس نکرده میباشد و هیچ شانسی برای چشم شدن در نتیجه ها کاوش ندارید.

البته چنانچه گوگل صفحه ها متعددی از وبسایت تان را ایندکس کرده و در لغت ها متبوع مقام قابل قبولی ندارید، احتمالا در گواهی جعبه قرارگرفته اید .

قابل ذکر میباشد سندباکس گوگل تنها برای دامنه های نو و فقط یکبار اعمال می گردد و بعداز خروج از آن دیگردوباره به آن وارد نمی گردید.

 

چه‌طور می اقتدار زمان مقطع حضور در سندباکس گوگل را کاهش بخشید ؟

در حالتی که وبسایت تان با یک دامنه نو تثبیت شده‌است،نباید انتظار داشته باشید خیلی سریع در صفحه های اولیه حاصل چشم گردید.بعضا مواقع ۶تا ۹ ماه ارتفاع میکشد تا گوگل وب سایت شمارا دارای اعتبار تشخیص دهد و شمارا ازسندباکس خویش آزاد نماید.

با این وجود، در‌این بازه می‌توانید با انجام بعضا اقدامات کاری فرمائید تا گوگل سریعتر شما‌را تحت عنوان یک تارنما باارزش بشناسد.

وبسایت خویش را ایندکس نمایید.
از تارنما های دارای اعتبار و دارای ربط بک پیوند های گران بها بگیرید.
بطور منظم محتوای موءثر،یونیک و کاربرپسند ساخت‌و‌ساز و منتشر فرمائید.
لینک و پیوند سازی داخلی خویش را به شایسته ترین طریق ممکن انجام دهید.
از گنجاندن بیش ازحد لغات و کلمه ها کلیدی دریک محتوا دوری کنید.
از لغات کلیدی دم بلند به کار گیری نمایید.
از ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی و پادکست غافل نشوید.
از طریق های seo کلاه سیاه پرهیز کنید.
با اعتنا به نکات بالا میتوانید هرچه سریعتر از گوگل سندباکس بیرون گردید. هر چقدر اقداماتی که از حیث گوگل مثبت به حیث میاید را کیفیت عالی بهتری انجام دهید،سریعتر از این غربال گوگل بیرون میشوید.

 

بازه بازه زمانی برای خروج از سندباکس
وبسایت های نو به راحتی ایندکس گردیده البته به مشقت جایگاه بندی می گردند.بهتر میباشد توقعات معقولانه ای دراین باره داشته باشید.

بازه برهه زمانی ما یحتاج برای خروج از سندباکس بستگی به دست اندرکاران تحت داراست:

۱- خزیدن: با نصب ابزار وبمسترمی توانید در به عبارتی ساعت ها اول نصب،کراولینگ را انجام دهید .

۲- ایندکس سازی: بعداز یک تا دو روز ازعملیات ایندکس سازی حاذق به دیدن URL خویش میباشید.

۳-درجه بندی :چنانچه خروج از سندباکس برای شما به منزله سکو بندی تارنما تان تحت عنوان اولی کاوش برای استفاده کننده باشد،مقطع مدت خروج از این غربال به بهبود سیگنال های جانور در قبال وب سایت های حریف با محتوای شبیه بستگی داراست که قابلیت دارااست ایام، ماه ها و سال‌ها به ارتفاع بیانجامد.

  • ۹۹/۰۶/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی