مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در شرایطی که شرایط فعلی درحال قرائت این نوشته ی علمی می باشید، به احتمال زیاد در پی شیوه هایی برای هدایت ترافیک ارگانیک به وبسایت خویش می‌باشید.

بطور کلی برای اکران وب سایت در ورقه اولیه گوگل دو طریق وجود داراست: یا این که از یک کارشناس seo برای seo تارنما تان امداد بگیرید و یا این که هزینه تبلیغات در گوگل را پرداخت فرمایید.هر دوی این طرز ها هزینه براست.

ولی آنچه که اینجانب در‌این نوشته‌ی‌علمی به آن می‌پردازم، روشهای تماما رایگانی میباشد که قادر است در دوران کوتاهی سایت تان را درصفحه نخستین نتیجه ها گوگل قراردهد.پس از قرائت این نوشته‌ی علمی شما میتوانید یکسری تکنیک راحت را چهت نیل به کاغذ نخستین نتیجه ها گوگل بر روی تارنما تان اعمال نمایید.اما توصیه می کنم مقاله‌ها : بهبود درجه وبسایت – رازهای بهینه سازی و نکات seo را مطالعه فرمائید که مطلقا موءثر خواهد بود .

خلاصه همین نوشته‌ی‌علمی در ویدیوی تحت …

نمایشگر ویدئو

00:00
02:58


روش های وصال وب سایت به برگه اولیه گوگل


نخستین بایستی سعی seo را فهم نمایید

برای اینکه حداکثر استعمال را از ابن نوشته‌ی علمی اینجانب ببرید، نخست بایستی طرز عمل بهینه سازی را سئو در مشهد فهم و شعور نمائید.در صورتی بدانید گوگل چطور یک وبسایت را نسبت به سایت دیگر در حق تقدم قرارمی دهد، بهتر متوجه میشوید که چه‌گونه می بایست تارنما خویش را درگوگل سکو بندی فرمایید.

برای آغاز، در آغاز می بایست تفاوت seo داخلی (onsite سئو) را با سئو آف پیج (offsite سئو) بدانید.بهینه سازی داخلی فرایندی میباشد که طی آن موتورهای کاوش را با وبسایت خویش آشنا می‌کنید.با بهینه سازی داخلی به گوگل (و بقیه موتورهای کاوش) اذن می دهید در وبسایت شما خیزش و آن را در حاصل جستجوی خویش لیست نماید.

از طرف دیگر،سئو آف پیج تمامی مورد ها بیرون از وبسایت تان که روی نمره seo وب سایت تان تاثیرمی گذارد را دربرمیگیرد.بطور نمونه چنانچه یک تارنما گرانبها و دارای ربط در یکی‌از پست های خویش به تارنما شما پیوند داده باشد،این امربه اعتبار و ارتقا نمره بهینه سازی شما یاری می نماید.

چطور می قدرت در نتیجه ها جستجوی گوگل سکو گرفت؟!
نظریه های گوناگون اکثری در رابطه کسب سکو های بالا در گوگل وجود داراست.اشخاص معمولا روشهایی که برایشان موءثر بوده میباشد را با شما به اشتراک می‌گذارند.با این وجود اکثر متخصصین بهینه سازی بر روی این ۵ طریق واقعه حیث دارا هستند:

ساختارسایت و نقشه تارنما اهمیت متعددی دارا‌هستند: ساختار تارنما خویش را رسم فرمائید تا موتورهای کاوش به راحتی محتوای تان را پیدا نمایند.بعد از آن نقشه تارنما تان را در گوگل(یا این که هر موتور جستجوی دیگر) لود فرمایید.

محتوای دارای ربط ساخت و ساز نمایید: در صورتی‌که محتوای با ارزش و یونیک ساخت و ساز نکنید،گوگل هیچ اهمیتی به وبسایت شما نمی دهد.(چه‌گونه ساخت محتوا کنیم؟ )

تحقیق لغات کلیدی را انجام دهید: وقت بگذارید و کلمه ها کلیدی دارای ربط و معدود رقابت را پیدا نمایید.( فراگیری تعیین کلمه ها کلیدی ) 

بک لینکهای با کیفیت بسازید: برای بک پیوند های بی بها هزینه نکنید.در قبال،روی کیفیت آنان تمرکز فرمائید.

توضیحات متا و تگ تیتر دیدنی و منحصربه شخص بنویسید: تیتر و توضیحات متا او‌لین برداشتی میباشد که کاربراز وبسایت شما می نماید.بدین ترتیب روی آن ها بطور ظریف فعالیت نمایید.

این تکنیک ها را در طی ساخت و ساز محتوا اعمال فرمایید. این نحوه ها برای سکو بندی تارنما تان بسیار موثراست.

رقبایتان را زیرنظر داشته باشید.

زمانیکه متوجه شدید محتوای تان می بایست روی چه موضوعی تمرکز داشته باشد، نوبت به شناسایی و زیرنظر به چنگ آوردن رقبا میباشد.براین اساس که فرصتی از عبارات کلیدی که قرار میباشد در نوشته‌علمی تان بگنجانید تهیه و تنظیم و آن‌ها‌را در گوگل سرچ نمایید.با انجام این عمل ایده های نیکی از محتواهایی که سایرین در رابطه این زمینه انجام داده اند،به دست میاورید.و مهمتر اینکه متوجه میشوید چه کسی این محتوا را به شایسته ترین صورت ممکن نوشته میباشد.

ابزارهای مجانی متعددی وجود داراست که به شما در انجام این فعالیت یاری می نماید.بطور نمونه با ابزار Ahrefs می‌توانید بفهمید که رقبای شما از چه کلمه ها کلیدی به کار گیری می نمایند و چه واحد سنجش ترافیک از آن لغت ها کلیدی اخذ کرده اند.

به حافظه داشته باشید که برای پیشی تصاحب کردن از رقبای خویش، بایستی آنچه که آن‌ها انجام داده اند را تکرار فرمائید، اما بهتر و کاملتر.

در طی شناسایی و بررسی رقبا موردها تحت را یادداشت فرمایید:

بر روی چه لغت ها کلیدی تمرکز کرده اند؟ برای درک کردن این قضیه میتوانید از طریق های دستی یا این که ابزارهایی مانند Ahrefs استعمال نمایید. درصورتی که به طریق دستی این عمل را انجام می دهید،پیرو کلماتی باشید که در طی نوشته ی علمی تکرار می‌شوند.

ساختار مقاله ها رقبا چه‌طور میباشد؟ روی عنا وین نوشته‌ی‌علمی تمرکز نمایید.آیا در تیتر های خویش از لغت ها کلیدی به کار گیری کرده اند؟ محتوای آن‌ها نسبتاً چندین کلمه و واژه میباشد؟ بطور معمول،هرچقدر محتوای متنی طولانی خیس باشد،از دید seo بهتر میباشد.

توضیحات متای آن‌ها تا چه حد فریبنده و دیدنی میباشد؟ آیا توضیحات متای آن‌ها توصیفی میباشد؟می توانست بهتر از این هم باشد؟ به‌این فکرکنید که چطور می قدرت توضیحات متای بهتری نوشت.

با امداد این داده ها میتوانید روی نصیب هایی که نیاز به پیشرفت دارید،بهتر تمرکز نمایید.

به حافظه داشته باشید با وجود اینکه فاکتورهای متعددی مانند دامنه یا این که URL بر روی مرتبه بندی تارنما تاثیر دارا هستند ولی اینها مدام برهان گزینش کننده ای نیستند.
 

  • ۹۹/۰۶/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی