مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


ویدیو مارکتینگ همین هم اکنون و در اولِ سال ۲۰۱۸ نیز بسیار دوست داستنی و پررقابت شده‌است. سئو در مشهد  از عمل در شبکه های عمومی گرفته تا تارنما های ارایه دهنده ویدئوهای آموزشی، تمامی کلیپ را ابزاری کارآمد برای انتقال پیام خویش به مخاطبین می دانند. درین فی مابین مفهومی با تیتر بهینه سازی ویدیو نیز بیشتر از هر دوران دیگری آیتم دقت میباشد.

ارتقا سرعت وب و اما کاهش بها آن در سالهای اخیر موجب گردیده تا محتوای ویدئویی بخت بیشتری برای چشم شدن داشته باشد. پژوهش ها نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۲۱ در حدود ۸۰ درصد از محتوای ارایه گردیده در وب به طور ویدیو خواهد بود.

تکنیک های seo کلیپ
همینطور چک های آماری و نظرسنجی های اینترنتی نیز نشان می دهد که ۴۳ درصد یوزرها دسترسی به یک محتوای ویدئویی را به مطالعه یک نوشته‌ی‌علمی یا این که دانلود کتاب الکترونیکی ترجیح می‌دهند.

شایسته ترین تکنیک های seo برای ویدیو
نمایشگر کلیپ

00:00
05:58


تا همینجا احتمالا قانع گردیده اید که اعتنا به کلیپ می‌تواند تاثیر مهمی بر پیروزی شما در سال ۲۰۱۸ در مسئله بازاریابی محتوا و seo داشته باشد. در‌این قسمت کارایی می کنیم تکنیک های بهینه سازی ویدیو را به شما معرفی کنیم.
محل لود و تاثیر آن بر بهینه سازی کلیپ
اولی نکته ای که در ارایه محتوای ویدئویی بایستی به آن اعتنا کنیم فضای لود و نشر آن میباشد. اینک یوتیوب را میتوان دو‌مین موتور جستجوی جهان پس از گوگل دانست و در کشور‌ایران آپارات دو‌مین تارنما پر بازدید پس از گوگل میباشد.

این دو ابزار به شما یاری میکنند تا مخارج مرتبط با بار گذاری و نشر محتوای ویدیویی خویش را تا حد بسیار متعددی کاهش داده و اما بخت کسب مقام در حاصل گوگل را به شدت ارتقا دهید.

اینک در ۵۵ درصد حاصل کاوش دست کم یک کلیپ از طرف گوگل به استفاده کننده توصیه میشود که ولی بیشتر آن‌ها از وبسایت هایی مانند آپارات و یوتیوب می باشند. به عبارت دیگر ویدئوهایی که در آپارت و یوتیوب می باشند بخت بیشتری برای کسب منزلت در حاصل گوگل داشته اند. میتوان خاطرنشان کرد ایجاد و تکثیر کلیپ یک کدام از تکنیک هایی حیاتی برای بهینه سازی 2018 میباشد.

با دقت به محدودیت دسترسی یوزرها به یوتیوب در کشور ایران، تجهیزات و تکنیک های seo ویدیو در آن را محاسبه نمی کنیم و از این ابزار عبور می‌کنیم.

تکینک های بهینه سازی ویدیو در آپارات
ساخت و ساز شبکه در آپارات به شما اذن می دهد علاوه بر وب سایت خودتان فضایی برای ارایه محتوا و اما چشم شدن داشته باشید. معمولا ویدئویی که در آپارات قرار میدهید در مقایسه با زمانیکه خودتان مستقیما در وبسایت آن را لود و معرفی نمایید، منزلت بهتری در حاصل گوگل کسب میکند. علاوه براین، زمانیکه یوزرها مستقیما در آپارات کاوش میکنند و یا این که در قسمت ویدئوهای شبیه شما اقبال چشم شدن خواهید داشت.

تکینک های بهینه سازی برای ویدئوهای آپارات
برای کسب مقام بهتر و ارتقاء بازدید کلیپ خویش در آپارات موارد ذیل را رعایت نمایید.

ترجیحا یک شبکه قانونی در آپارات ساخت کرده و همه داده ها اصلی دربرگیرنده نشانی تارنما را در آن درج فرمایید.
ویدئوهای خویش را در دسته بندی های معلوم و تفکیک گردیده بار گذاری فرمایید. هر دسته بندی یک شیت تازه برای شما در تارنما آپارات ساخت و ساز میکند. که به شما زمان می‌دهد عبارت دیگری را نیز غرض گذاری نمائید.
براساس محتوای کلیپ و نیاز مخاطبین آنان‌را برچسب گذاری فرمائید. برچسب گذاری مهم‌ترین فاکتور آپارات برای اکران ویدئوهای شبیه میباشد. این عمل بخت شما‌را برای چشم شدن ارتقا می دهد. همینطور برچسب گذاری لینک و پیوند سازی داخلی ویدیوی شمارا بهبود می بخشد.
برای هر کلیپ متن توضیحات منحصر به فرد و اثرگذار بنویسید و درین متن لینک و پیوند ورقه یا این که نوشته‌علمی دارای ربط در وبسایت خویش را قرار دهید.
برای اکران کلیپ در وب سایت خویش ترجیحا به مکان iframe از کد اسکریپت به کارگیری نمائید.
ایده ها یوزرها را رصد کرده و به خیر و خوبی جواب گوی آن‌ها باشید.
نسخه برداری رایت و نشانی تارنما خویش را بر روی ویدئوهای بار گذاری گردیده قرار دهید و به اسکن رایت قرار داده گردیده بوسیله آپارات بسنده نکنید.
 

  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی