مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای گوگل برای seo تارنما

امروز 10 اپلیکیشن کاربردی و اصلی شرکت گوگل برای پیروزی seo وبسایت شمارا معرفی می کنیم، بهترین سئو کار که هر مورد به تنهایی تجهیزات و محاسبه های خاصی را در دست شما می‌گذارند. درین نوشته‌علمی قصد داریم تا شما یوزرها عزیز را با این قابل انعطاف افزارهای فوق العاده ی کمپانی گوگل بیشتر آشنا کنیم تا سرعت پرورش شما در seo چندین برابر ارتقا یابد.

شایسته ترین و مهم‌ترین اپلیکیشن برای بهینه سازی
Google Search Console

تا سال 2014 اسم این ابزار webmaster بود، (تغییر تحول اسم یک مال یا این که اپلیکیشن در همگی شرکت های گسترده قابل صورت دادن میباشد و شرکت گوگل از این مسئله جدا نیست) البته به google search console تغییر‌و تحول اسم داده میباشد، پس این دو ، اساسا یکی از می‌باشند. این اپلیکیشن بی همتای گوگل به شما این قابلیت را میدهد تا در کمترین بازه زمانی ممکن، seo تارنما خویش را بهبود ببخشید، وبمستر هیچ رقیبی هم برای این عمل ندارد، به عنوان مثال کارهایی که‌این اپلیکیشن در آن تخصص دارد می شود به موردها ذیل اشاره نمود:

جستن دوستداشتنی ترین صفحه های وب سایت (چک آن‌ها برای بهتر شدن در حاصل گوگل)
مشاهده بک لینک و پیوند ها در نصیب Links وبمستر
کشف پیوند های وخیم و شکسته
امداد به ارتقا امتیاز وبسایت در مباحث بهینه سازی با ارزیابی نمودارهای قسمت Performance
اکران ارورهای سئوسایت
بدست آوردن ترازو تقریبی سرچ واژه و کلمه از روی Impressions هر کلمه و واژه(زیرا بعضا fake میزنن نمیشه ظریف بیان کرد)
و…

تصویر وبمستر گوگل google webmaster

 

در‌صورتی‌که این داده ها و کلمه ها و نمودارها را به طور ظریف آیتم آنالیز قرار دهید به نتیجه ها مهمی برای مثال عبارات اصلی و پرجستجوی کسب و عمل خودتان دست پیدا خواهید کرد که همین فرمان شمارا در ورودی تصاحب کردن از گوگل بسیار یاری خواهد کرد، همینطور از این قسمت برای کلماتی که در آنان سکو 5 تا 10 می باشید زیرا واحد سنجش impression عبارات را مشاهده می کنید می‌توانید در تصمیم گیری برای گزینش لغت ها در google adword امداد بگیرید. برای یادگرفتن بدون نقص و شناخت با اینکه وبمستر چه چیزی است؟ با ماهر ترین کمپانی بهینه سازی یار و همدم باشید.

GOOGLE ANALYTICS
به طبع دومی ابزار گوگل برای seo وبسایت google analytics میباشد. اما آنالیتیک برای شغل های مارکتینگ هم کاربرد دارااست. گوگل آنالیتیک اساسا یک خدمت تجزیه و ارزیابی آمار و اطلاعات می باشد که داده ها را به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می نماید، در پی بعضی از کارهایی که با آنالیتک میتوان انجام اعطا کرد را محاسبه می کنیم:

آمار بازدید تارنما
اینکه بازدید کنندگان از کجا میایند (از کدام تارنما ها)
از چه مرورگرهایی به کار گیری می نمایند(browser)
ترافیک وبسایت در چه ساعاتی چه ترازو میگردد
کدام صفحه های بیشترین بازدید را دارا‌هستند
و…
کلیه این داده ها برای هر کسب و کاری که قصد سپرده گذاری روی کسب و فعالیت اینترنتی خویش را دارااست بسیار گرانبها میباشد و از همین داده ها می اقتدار استراتژی عمل seo و مارکتینگ خویش را چید و برای آن طرح ریزی دقیقی نمود.
همینطور بعداز اجرای استراتژی با قیاس اعداد و ارقام پی میبیرید چقدر راهی که رفته اید ، صحیح بود و در صورتی‌که اینطور وجود ندارد با چه روشی تصمیمات مفیدتری بگیریم.

 

GOOGLE PAGE SPEED INSIGHTS
در‌حالتی که طراح و یا این که یک بسط دهنده اینترنت می‌باشید به طبع با این اپلیکیشن فوق العاده گوگل آشنا میباشید البته در صورتی آشناییت ندارید به هیچ عنوان وقت را از دست ندهید و همین حال حاضر این اپلیکیشن فوق العاده را آزمون فرمائید.
این اپلیکیشن به شما امتیاز و سرعت و واحد سنجش seo را در بخش های گوناگون وبسایت چه در موقعیت دسکتاپ و چه در شرایط موبایل به شما نشان میدهد تا تحت عنوان بی نقص ترین اپلیکیشن این موضوع خویش را معرفی نماید.

تنی چند از نکات اصلی و فاکتور های اصلی نمره دهی PAGE SPEED INSIGHTS:

از پیوند دهی زیاد صفحه ها خویش داری فرمایید(خصوصا external links)
JavaScript و CSS زیاد از حد در محتوا را حذف نمایید (یک قاعده از قدیم وجود داشت که میگفت نسبت متن به کد بایستی 10% تا 15% باشد و کمتر از 5% به هیچ وجه خوب وجود ندارد)
فعال‌سازی فشرده سازی محتوا
CSS را معدود نمایید
معیار HTML یا این که Dom صفحه های را معدود نمائید
جاوا اسکریپت های وبسایت را فشرده سازی فرمایید
seo تصاویر را دور از شوخی بگیرید
محتوای ارزشمند و قابل مشاهده را در حق تقدم قرار دهید
مقطع جواب سرور را کاهش دهید

google Pagespeed insights

از 1 ماه پیشین (تقریبا ساختمان بلند 8 میلادی 2020) گوگل این نرم‌افزار را مرجع نظارت سرعت تارنما ها اعلام نمود.

GOOGLE TRENDS
یکی از دیگر از قابل انعطاف افزارهای اصلی و کاربردی که یک سئوکار میتونه ازش فایده ببره GOOGLE TRENDS هست این اپلیکیشن به شما این قابلیت را می‌دهد تا به مقایسه ی واحد سنجش سرچ هر خبر، پست و یا این که لغت ها در محدوده های متعدد بپردازید از جمله برای شما اساسی گردیده عامه مردم کشور‌ایران از در بین لغت ها (بهینه سازی یا این که بهینه سازی) کدام را بیشتر سرچ میکنند؟ (این گزینه را بعداز کاوش و با تعیین میهن متبوع به راحتی می توانید گزینش فرمائید.)

همینطور شما میتوانید در طی های خاص به معیار سرچ عوام مردم دست پیدا فرمائید و برای آن کلمه و واژه کمپین منحصربه‌فرد خویش را شروع بزنید به عنوان مثال درین روز ها کلمه و واژه “کسب و عمل آنلاین و…” واحد سنجش سرچ فراوانی دارا‌هستند، هرچند می بایست این لغت ها کلیدی با وبسایت شما رابطه داشته باشد. تصویر ذیل را ببینید که واحد سنجش سرچ های کسب و فعالیت آنلاین و سئوسایت را در گوگل ترندز بایکدیگر مقایسه کرده ایم.


google trends فراگیری عمل با گوگل ترند

GOOGLE DATA STUDIO
خیلی ها معتقدند که‌این اپلیکیشن گوگل برای مبتدیان یا این که بهتراست بگوییم اشخاصی که نیاز به داده ها کلی تری دارا‌هستند ایجاد شده است، نه این نرم افزار تا حدی برای مارکتینگ و اساسا طرح ریزی های تعدادی جانبه درست شده، همینطور برای مدیرانی که بیش تر از یک پروژه دارا‌هستند جالب می باشد به این دلیل که می توانند در یک ورقه هرآنچه نیاز دارا‌هستند را بچینند و ببینند. این اپلیکیشن مانند گوگل آنالیتیکس میباشد البته با امکان محدودتر که عمل شمارا روش بیندازد، بهتراست بگوییم کاربرد این اپلیکیشن برای دیجیتال مارکتینگ و مشاهده ی کلیات یک وبسایت تشکیل شده و برای اطلاع یافتن از قسمت های رویش کرده در وبسایت هست (یعنی کدام کاغذ ورودی بیشتری گرفته در هر پروژه). شایسته ترین کاری که می‌توانید با google data studio انجام دهید این میباشد که هرچیزی را که با یک سری کلیک در آنالیتیک مشاهده می‌کنید.
 

  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی